![]() |
Jaya The Cat tourt door NL
Wie gaat..?!
Wed. November 20 Utrecht, NL Ekko w/ The Riplets Thu. November 21 Rotterdam, NL Nighttown w/ Flogging Molly Fri. November 22 Katwijk, NL De Schuit w/ Absent Minded Sat. November 23 Breezand, NL Aap w/ The Riplets Sun. November 24 Sittard, NL Fenix Wed. November 27 Heythuysen, NL TomTom Thu. November 28 Groningen, NL Vera Fri. November 29 Den Bosch, NL W2 w/ The Riplets Sat. November 30 Zaandam, NL De Kade w/ The Riplets Sun. December 1 Zoetermeer, NL De Boerderij |
Niet echt in de buurt, dus, nee :)
|
misshcien dat we naar den bosch gaan maar ik vind ze niet zo heel geniaal ofzow
|
5% kans op: Sun. November 24 Sittard, NL Fenix
|
Citaat:
|
*doet rondedansje*
ik ben erbij in Nighttown!!!!!!!!!!!!!!! |
Ja ik zie ze toevallig in NIghttown maar ik vond ze bijzonder kut op Pukkelpop.
|
Speelt er eindelijk eens iets leukigs in de buurt (2x zelfs!!) kan ik er niet heen :(
|
ik heb kaartjes voor de w2 (10 minuten fietsen :)) en die waren 7,50 + reserveringskosten geloof ik
|
Citaat:
Dat kan ook, k ben helemaal lyrisch dat ze allebei op 1 avond in 1 zaal spelen :d geniaal! |
Citaat:
samen met de Tonies en Nas Drovje ook:) Riplets is ook wel leuk |
Heb ze al 2x gezien. :)
Maarre, ik ga niet in Groningen. Doordeweekse dag en een week later mag ik al naar iets anders op een donderdagavond! ^_^ :) :rolleyes: |
<Escapism zegt:>
keb erg van ze genoten in de melkweg dus missgien dak wel naar de kade gaan, heerlijk bandje |
ik ga ze in katwijk zien :) wel jammer had ze wel samen met flogging molly in rotterdam willen zien
|
The riplets vind ik niks.
Jaya The Cat is wel geinig, maar eigenlijk niet leuk genoeg voor mij om ze live te willen zien, en daarbij komt nog dat het op een donderdag in R'dam is en dan kan ik niet. |
ik ga naar de fenix sittard
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
flauw sorry |
Ik ga ook, in Katwijk wel te verstaan :P
|
ik ga zelf naar de kade... gaan we gelijk ff de Tonies pesten.. :)
Jaya The Cat heb ik zelf nog niet gezien.. maar k vind hun muziek best cool.. 2 vliegen in klap.. the Riplets.. mwahhh.. k hou niet zoww van 'wijfenpunk' |
Citaat:
nou al sje The Hissyfits hebt gezien denk je wel anders :eek: |
Citaat:
|
Ik hoorde dat maartje een kaartje voor me heeft, dus ik geloof dat ik ga. Ken ze verder niet :o
In zaandan btw de 30e |
Citaat:
copier ik wel voor je :) |
t was FOKKING vet gisteren!!! De schuit was echt een minizaaltje maar echt heel gezellig, en t voorprogramma was echt geweldig, helemaal verliefd op de stem van de zanger... :) Na de concerten nog met de bandleden van Jaya the cat gepraat ( de gitarist en de zanger slissen vet schattig) . Echt een hele leuke avond gehad (alleen WEEEER 2 kutwijven in de zaal en af en toe in de pit)
|
Citaat:
|
ok ik heb dus egt nooit de radio aan, nooit maar ik reed gister zo ff in de oto en ik dagt laat ik es de radio aanzetten, dus ik zet em op 3fm hoor ik eerst jeremy van pearl jam, daarna hedonoism van skunk anansie vervolgens blijkt jaya the cat in de studio aanwezig te zijn en 2 nummers live te spelen :eek: bruut!
missgien tog maar vaker radio luisteren |
30ste in zaandam ga ik:)
Iedereen die ook gaat,kom mij maar even feliciteren...zaterdag jarig. |
Citaat:
Geboortedatum: 23 August 1986 :confused: vertel:D maarjaah, als jij het zegt, zal het wel zo zijn:D ik herken u wel denk ik, dus dan zal ik wel even gedag zeggen, als dat geen bezwaar is? :p |
Citaat:
Ik had alleen alle redenen om mn verjaardag alvast op lowlands te vieren,dus had ik maar gelijk mn geboortedatum aangepast :| :D Spreek me vooral aan,leuk! :) |
ik kom naar die show in zaandam :)
|
hm ik zou naar breezand gaan, maar wordt nu dus waarschijnlijk zaandam (als t doorgaat :))
|
was vettig in sittard :)
|
Citaat:
Ik ken eigenlijk Jaya The Cat niet. Is dat leuk? |
Citaat:
Download maar eens wat (y) |
Citaat:
|
Citaat:
wel jammer da da doordeweeks was.. anders haddik wel kunne gaan en bij familiej kunne blijve slape.. |
Citaat:
|
hmm twijfel weer, ik wil zaterdag graag gaan, maar nogal drukke tijd
|
okeej ik ga! :) lester heeft me overgehaald en tis natuurlijk maartjes verjaardag he, + jaya the cat jaja
|
Citaat:
|
nouww weetik niet meer of ik nog ga.. k zou met een vriendin gaan maar die s ziek.. :( misschien dattik wel ff ga kijken of er veel bekende mensen zijn ofsoww. . maarjahh.. k wil jaya the cat dus niet missen.. en tonies eigluk ook niet... damn dilemma..
|
godverdomme wat waren ze fokkign koel (alweer ja!!), met dave (gitaris Jaya) afgesproken om van de week te chillen! ze zijn echt zo aardig :)
Gaat er toevallig nog iemand morgen naar zoetermeer? Want ik sta dus nu op de gastenlijst maar weet niet meer of ik morgen wel weg KAN :/ En in me eentje is wel beeeetje... |
Het was gister koeeel in de kade, vooral nasdrovje en jaya the cat
|
ooh het was zoo geweldig,maar ik moest zo vroeg weg :'(
En de gitarist is zo gigantisch aardig. En er waren zulke leuke jogjes :| |
Citaat:
|
Jeee.... t was echt cool gister, ook al kwam ik in me eentje.. k Heb me wel vermaakt! vooral Jaya the Cat was GEWELDIG! Jammer van de Tonies, dat Michiel languit op t podium viel en vervolgens met een gat in z'n hoofd naar t ziekenhuis gebracht moest worden.
|
Citaat:
Nee zeker :'( :D |
jaja ze spelen strax hier in zoetermeer, maar ga er nie heen omdat ik t eig nie zo goed ken ...dus jah :o :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:40. |