Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Likkend zoenen? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=280497)

AnneCath 16-11-2002 12:10

Likkend zoenen?

Heb een jongen leren kennen, heb ook al met hem gezoend maar tussen door likt ie over me lippen tot onderkant van me neus. vond dit beetje vreemd. doen jullie dit ook?en is het normaal? thanks...

nare man 16-11-2002 12:26

Sja, kan gebeuren, je moet niet bang zijn te experimenteren vind ik. Als hij het constant doet zou ik het wel vreemd vinden, het gaat immers om de afwisseling. Hoe goed een bepaalde techniek ook is, op de lange duur wordt alles saai.

Roos 16-11-2002 13:21

Citaat:

nare man schreef:
Sja, kan gebeuren, je moet niet bang zijn te experimenteren vind ik. Als hij het constant doet zou ik het wel vreemd vinden, het gaat immers om de afwisseling. Hoe goed een bepaalde techniek ook is, op de lange duur wordt alles saai.
Nee niet mee eens.. het lijkt me echt niet lekker als iemand aan de onderkant van m'n neus zoent. Beetje vreemde techniek.
Bovendien geloof ik niet dat lekker zoenen ooit saai wordt.

SuperS 16-11-2002 15:25

ik lik mijn vriendin ook altijd helemaal af

*lebber lebber lebber lebber*

Pan Am 16-11-2002 15:27

Citaat:

SuperS schreef:
ik lik mijn vriendin ook altijd helemaal af

*lebber lebber lebber lebber*

:rolleyes:

Kirk22 16-11-2002 15:33

doe ik ook, alleen niet die onderkant ve neus... ik denk dat hij uitschoot, of was het vaker? :)
Maar alleen met je toch haar lippen 'likken' doe ik ook als afwisseling.
(ik doe zoveel als afwisseling :))

AnneCath 16-11-2002 15:43

Oke, ben blij dat het niet heel stom is, hij doet het vaker ja echt zo'n honden lik. maar goed opzich kan ik er wel mee leven. Alsvast bedankt tot jullie reactie tot nu!

SuperS 16-11-2002 15:47

Citaat:

ADHD schreef:
:rolleyes:
coole avatar

Freyja 16-11-2002 16:51

*lacht heel hard* *heeft Sex and the city flashback*

~Sjeherazade~ 16-11-2002 18:01

Ach idd, een beetje geëxperimenteer kan geen kwaad...Maar ik kan niét tegen jongens die heel je gezicht afdwijlen *gruwel*

DarkCat 16-11-2002 18:35

Inderdaad.. iedereen zoent anders.. ik vraag me alleen dus af, kun je iemand 'leren zoenen'.. nouhja.. of eigenlijk meer, dat als je vaker met elkaar zoent dat het dan beter wordt omdat je meer op elkaar bent ingespeeld..? Want het is zo zonde als iemand op wie je helemaal verliefd bent slecht zoent (en hij of zij vind datzelfde van jou).. maar daar valt toch wel wat aan te doen?

jnieuwelaar 16-11-2002 19:17

experimenteren kan geen kwaad.

Kirk22 16-11-2002 20:21

Citaat:

DarkCat schreef:
Inderdaad.. iedereen zoent anders.. ik vraag me alleen dus af, kun je iemand 'leren zoenen'.. nouhja.. of eigenlijk meer, dat als je vaker met elkaar zoent dat het dan beter wordt omdat je meer op elkaar bent ingespeeld..? Want het is zo zonde als iemand op wie je helemaal verliefd bent slecht zoent (en hij of zij vind datzelfde van jou).. maar daar valt toch wel wat aan te doen?
dat kan, en ze zijn je dan dankbaar als je zegt dat er meer is dan mond open en rondjes draaien

KrizzZzZZzzjE :P 16-11-2002 20:49

ach, je moe gewoon overal likke joh :D is vet koel.. oogbollen, neus, wangen, tanden AAAAAALLES :P:P

DarkCat 16-11-2002 22:08

Citaat:

KrizzZzZZzzjE :P schreef:
ach, je moe gewoon overal likke joh :D is vet koel.. oogbollen, neus, wangen, tanden AAAAAALLES :P:P
*tong in je oor*

AtHell 16-11-2002 23:36

Citaat:

AnneCath schreef:
likt ie over me lippen tot onderkant van me neus. vond dit beetje vreemd.
met het laten likken van mn lippen heb ik geen slechte ervaringen, eigenlijk is dit wel iets dat voor herhaling vatbaar is. iig beviel het me best toen zij het deed maar nee mn neus is toen wel gespaart gebleven.

Black Rainbow 16-11-2002 23:43

in m'n neus ofzo hoeft ook weer niet, maar verder vink het eigenlijk wel geil :cool:

nare man 17-11-2002 00:00

Citaat:

rosi schreef:
Nee niet mee eens.. het lijkt me echt niet lekker als iemand aan de onderkant van m'n neus zoent. Beetje vreemde techniek.
Bovendien geloof ik niet dat lekker zoenen ooit saai wordt.

Ik bedoel ook niet letterlijk aan de onderkant van je neus zoenen natuurlijk, wat ik wil zeggen is dat het absoluut niet verkeerd is om af en toe net iets anders te doen dan het verwachtingspatroon voorschrijft.

Het lijkt mij persoon niet lekker om in m'n neusgaten getongd te worden, maar aan de andere kant is het wel heel lief als ze heel snel ff een klein kusje op m'n neus geeft oid...:)

de goeie fee 17-11-2002 20:39

of bijten .... *zucht*

Yohst 17-11-2002 21:35

lekker toch :)

N*A*Shezbaernon.temp 18-11-2002 15:48

Likken ... doe ik soms wel om die ander te plagen, de onderste lip dan, lijkt me eigenlijk heel lekker maar weet niet ( mijn ex deed dat nooit ), en zachtjes bijten kan ook heel lekker zijn ... maar die techniek die Annecath beschreef lijkt me iets TE ;)

sas_andrea 20-11-2002 12:42

agh ja, iedereen zoent anders... Beetje variatie kan toch geen kwaad??

ik en mn vriend zoenen ook niet altijd t zeflde, gewoon hoe we op dat moment zin hebben. dus t kan toch ook wel eens voorkomen dat we elkaar over de lippen likken, of een beetje zachtjes op knabbelen tijdens t zoenen. kan erg lekker zijn. :)

Hukkie 20-11-2002 13:10

Citaat:

~Sjeherazade~ schreef:
Maar ik kan niét tegen jongens die heel je gezicht afdwijlen *gruwel*
Trauma! *heeft ooit vriendje gehad met enórme lippen en een hele grote mond* http://www.smilies.nl/sad/smhair1.gif

a new noise 20-11-2002 14:21

Citaat:

Hukkie schreef:
Trauma! *heeft ooit vriendje gehad met enórme lippen en een hele grote mond* http://www.smilies.nl/sad/smhair1.gif
whehe vooral die smiley

mood indigow 20-11-2002 14:42

op onderlip zuigen/knabbelen is lekkerrr:D:D:D:D

(y) (y) (y) (y)

gangsta_bitch 22-11-2002 08:59

eenn dom wijf doeg ewopon waar je zin in heb oke ga niet zeuren hier vraag aan je vreind of het normaal is die heb er ook wel een abtwoord op lijk mij :@

Kirk22 22-11-2002 13:04

Citaat:

gangsta_bitch schreef:
eenn dom wijf doeg ewopon waar je zin in heb oke ga niet zeuren hier vraag aan je vreind of het normaal is die heb er ook wel een abtwoord op lijk mij :@
*vertaling*
een dom wijf, doe gewoon waar je zin in hebt en ga niet lopen zeuren hier. Vraag aan je vriend of het normaal is, hij heeft er ook wel een antwoord op, lijkt mij.

Jadis 23-11-2002 14:47

Citaat:

gangsta_bitch schreef:
Misschien durft ze het niet aan haar vriend te vragen/ wil ze de mening of ervaringen van andere mensen?

(offtopic) en is ABN nou echt zo moeilijk? (/offtopic)

punxnotdead 23-11-2002 15:51

Citaat:

Kirk22 schreef:
*vertaling*
een dom wijf, doe gewoon waar je zin in hebt en ga niet lopen zeuren hier. Vraag aan je vriend of het normaal is, hij heeft er ook wel een antwoord op, lijkt mij.

:D

Hukkie 25-11-2002 11:21

Citaat:

a new noise schreef:
whehe vooral die smiley
Het was echt wel even schrikken ja :) Maar ik durfde ook niet te zeggen van 'nou, ik vind eigenlijk dat je verschrikkelijk zoent', dat komt wat lullig over.

MazeMouse 25-11-2002 11:40

Citaat:

Jadie schreef:
Misschien durft ze het niet aan haar vriend te vragen/ wil ze de mening of ervaringen van andere mensen?

(offtopic) en is ABN nou echt zo moeilijk? (/offtopic)

Het lijkt me dat Alles Behalve Nederlands niet zo moeilijk is voor haar.

Larvey ! 25-11-2002 12:46

Hahahahaha nou een vraagje : heeftie weleens een snotje tepakken gehad dan ?!

want dan zou het best wel een vervanging voor de zakdoek kunnen worden;) , verder zou ik het niet weten, meid. :eek:

Jadis 30-11-2002 21:48

hmz. Ik geef altijd een klein likje als teken dat hij z'n mond open moet doen.
Het werkt beter dan dat iemand ineens z'n mond open doet.
Dan vind ik het 'zeg eens AAAA' gevoel wel erg overheersend.
*maar ik ga dus niet helemaal tot de neus ofzo*

(offtopic) alles behalve nederlands/ algemeen beschaafd nederlands. multifunctioneel, die afkortingen (/offtopic)

Adser 03-12-2002 09:11

Ik lik altijd de dikke bruine bolus van mijn vriendin!!

mmm lekker koekhappen :p

Sceptica 03-12-2002 20:57

Lalala, BEETJE laat maar ja; Beter laat dan nooit.
Het zal erotisch bedoeld zijn maar mss een beetje verkeerd uitgepakt hebben. De "daad" is niet altijd even fantastisch, maar 't gebaar maakt veel goed denk ik :)

Als je wilt dat hij ermee ophoudt maar het niet durft te zeggen zal je het misschien eens bij hem moeten doen, mss ervaart hij 't als negatief en doet hij t dan ook niet meer bij jou :D

Sir Smoke-A-Lot 10-12-2002 02:25

heb ik ook wel eens last van ja

anonieme_teddybeer 10-12-2002 08:03

dat is mjammiej

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:09.