![]() |
Likkend zoenen?
Heb een jongen leren kennen, heb ook al met hem gezoend maar tussen door likt ie over me lippen tot onderkant van me neus. vond dit beetje vreemd. doen jullie dit ook?en is het normaal? thanks...
|
Sja, kan gebeuren, je moet niet bang zijn te experimenteren vind ik. Als hij het constant doet zou ik het wel vreemd vinden, het gaat immers om de afwisseling. Hoe goed een bepaalde techniek ook is, op de lange duur wordt alles saai.
|
Citaat:
Bovendien geloof ik niet dat lekker zoenen ooit saai wordt. |
ik lik mijn vriendin ook altijd helemaal af
*lebber lebber lebber lebber* |
Citaat:
|
doe ik ook, alleen niet die onderkant ve neus... ik denk dat hij uitschoot, of was het vaker? :)
Maar alleen met je toch haar lippen 'likken' doe ik ook als afwisseling. (ik doe zoveel als afwisseling :)) |
Oke, ben blij dat het niet heel stom is, hij doet het vaker ja echt zo'n honden lik. maar goed opzich kan ik er wel mee leven. Alsvast bedankt tot jullie reactie tot nu!
|
Citaat:
|
*lacht heel hard* *heeft Sex and the city flashback*
|
Ach idd, een beetje geëxperimenteer kan geen kwaad...Maar ik kan niét tegen jongens die heel je gezicht afdwijlen *gruwel*
|
Inderdaad.. iedereen zoent anders.. ik vraag me alleen dus af, kun je iemand 'leren zoenen'.. nouhja.. of eigenlijk meer, dat als je vaker met elkaar zoent dat het dan beter wordt omdat je meer op elkaar bent ingespeeld..? Want het is zo zonde als iemand op wie je helemaal verliefd bent slecht zoent (en hij of zij vind datzelfde van jou).. maar daar valt toch wel wat aan te doen?
|
experimenteren kan geen kwaad.
|
Citaat:
|
ach, je moe gewoon overal likke joh :D is vet koel.. oogbollen, neus, wangen, tanden AAAAAALLES :P:P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
in m'n neus ofzo hoeft ook weer niet, maar verder vink het eigenlijk wel geil :cool:
|
Citaat:
Het lijkt mij persoon niet lekker om in m'n neusgaten getongd te worden, maar aan de andere kant is het wel heel lief als ze heel snel ff een klein kusje op m'n neus geeft oid...:) |
of bijten .... *zucht*
|
lekker toch :)
|
Likken ... doe ik soms wel om die ander te plagen, de onderste lip dan, lijkt me eigenlijk heel lekker maar weet niet ( mijn ex deed dat nooit ), en zachtjes bijten kan ook heel lekker zijn ... maar die techniek die Annecath beschreef lijkt me iets TE ;)
|
agh ja, iedereen zoent anders... Beetje variatie kan toch geen kwaad??
ik en mn vriend zoenen ook niet altijd t zeflde, gewoon hoe we op dat moment zin hebben. dus t kan toch ook wel eens voorkomen dat we elkaar over de lippen likken, of een beetje zachtjes op knabbelen tijdens t zoenen. kan erg lekker zijn. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
op onderlip zuigen/knabbelen is lekkerrr:D:D:D:D
(y) (y) (y) (y) |
eenn dom wijf doeg ewopon waar je zin in heb oke ga niet zeuren hier vraag aan je vreind of het normaal is die heb er ook wel een abtwoord op lijk mij :@
|
Citaat:
een dom wijf, doe gewoon waar je zin in hebt en ga niet lopen zeuren hier. Vraag aan je vriend of het normaal is, hij heeft er ook wel een antwoord op, lijkt mij. |
Citaat:
(offtopic) en is ABN nou echt zo moeilijk? (/offtopic) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hahahahaha nou een vraagje : heeftie weleens een snotje tepakken gehad dan ?!
want dan zou het best wel een vervanging voor de zakdoek kunnen worden;) , verder zou ik het niet weten, meid. :eek: |
hmz. Ik geef altijd een klein likje als teken dat hij z'n mond open moet doen.
Het werkt beter dan dat iemand ineens z'n mond open doet. Dan vind ik het 'zeg eens AAAA' gevoel wel erg overheersend. *maar ik ga dus niet helemaal tot de neus ofzo* (offtopic) alles behalve nederlands/ algemeen beschaafd nederlands. multifunctioneel, die afkortingen (/offtopic) |
Ik lik altijd de dikke bruine bolus van mijn vriendin!!
mmm lekker koekhappen :p |
Lalala, BEETJE laat maar ja; Beter laat dan nooit.
Het zal erotisch bedoeld zijn maar mss een beetje verkeerd uitgepakt hebben. De "daad" is niet altijd even fantastisch, maar 't gebaar maakt veel goed denk ik :) Als je wilt dat hij ermee ophoudt maar het niet durft te zeggen zal je het misschien eens bij hem moeten doen, mss ervaart hij 't als negatief en doet hij t dan ook niet meer bij jou :D |
heb ik ook wel eens last van ja
|
dat is mjammiej
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:09. |