![]() |
ik durf niet zo goed
size
Iedere keer als een jongen verder bij mij gaat vind ik dat heerlijk en geweldig, maar dan gaan ze met mij hand naar waar hun hem hebben willen, en dan durf ik ineens niet meer zo! bang dat ik iets verkeerd doe! :confused: ook als ik naakt lig denk ik dat ik er stom uit zie en dat hij me lelijk vind. terwijl ik t allebei echt heel graag wil!!! :D hebben jullie nog tips of iets?? alvast dankje !!!! |
Het klinkt alsof je graag wilt, maar er onbewust toch nog niet aan toe bent. Een paar jaar terug had ik dat ook en ik ben blij dat ik gewacht heb toen. Mijn huidige relatie en dus ook de sex is echt fantastisch. Ik vind dus: niet doen zolang je nog onzeker bent!! Ik kan uit ervaring zeggen dat alles vanzelf gaat en niet eng meer is als je echt wilt.
|
Het ziet er naar uit dat je een beetje onzeker bent over je lichaam en over wat je doet..
Het helpt een stuk als de jongen laat merken dat hij je mooi vindt en dat hij het prettig vindt met jou in een bed te liggen. Daarnaast moet je goed bedenken of je er wel klaar voor bent. Doe in ieder geval niets tegen je zin in. |
Citaat:
|
ik heb t ook... heb er al 2 jaar last van en weet nog steeds niet wat k ermee moet :S
|
Citaat:
|
blij dat meer mensen dit hebben!!!echt! wat doen jullie eraan??
|
hei, ook ik heb hetzelfde probleem!!
hoop fat ik er snel af kom |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:37. |