![]() |
smells like nirvana
hey
weird al jankovich heeft een nieuw nummer uit, smells like teen spirit maar dan slechter hebben jullie hem al gezien en wat vinden jullie hiervan>?> ikzef vind het een heel slecht nummer maar sommige dingen in de clip zijn wel weer grappig. |
volgens mij bestaat die al bijna 100 jaar :confused:
|
nieuw is idd anders
|
tering heeej.......bestaat al zeker 9 jaar
|
omfg die avatar :D :D :D
|
o sorry :o
ik hoorde/zag hem vandaag voor het eerst |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maarre ik vinnem goed. Wel bagger dat alles tegenwoordig een single wordt :/ Dat hoeft nou ook weer niet. tekst = grappig en dat het zo snel gaat is ook :cool: |
Ja, ik was m aan het donloaden op KaZzAa, maar ik ben opgehouwen, K*T text....de clip hepk nog nooit gesien :mad:
|
Ik denk dat het woord 'Nirvana' het meest voorkomende woord is onder de scholieren.com nicks.
|
Lollig nummer maar al zó oud....waarom ze dat nou weer als clip uit brengen :confused:
Offtopic: *heeft laatst alle weird al clips verwijderd van hd* |
die is tochh al 8 jaar oud ofsoww...?!
|
Citaat:
:confused: |
8 jaar oud?
minstens 18 jaar! |
ehmzz... is dat liedvan Weird Al Jankovich dat oude liedje..? .. of hebben ze weer een nieuwe gemaakt over Nirvana? In ieder geval.. ik hou nooit :rolleyes: :rolleyes: zo van die belachelijk-maak-liedjes..
|
|
okey.. dan weettik genoeg :) .. kvin et niet echt bepaald een leuk liedje.. maja.. zoals ik al eerder schreef.. ik hou gewoon niet van dat soort liedjes..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik graaf in mijn geheugen:
is dat het nummer met de tekst: "we're a grungeband, from seattle...[etc]" |
Citaat:
ken 1 stukje text "And i don't know what I'm singin'" |
Idd ook al met Amish Paradise, ook al zo oud als weet ik niet wat. Smells like Nirvana heerscht.
Vooral de clip:). Sorry hoor, maar ik vind het dus echt lomp als je denkt dat dit nummer nieuw is :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die clip heb ik nou nog nooit gezien, maar die hoef ik ook niet te zien. Ik vind het echt een zeiktekst
|
Citaat:
|
Citaat:
Jay :/ |
Citaat:
dus waarom maak je je zo druk?? |
Citaat:
persoonlijk vind ik weird al jankovic nogal flauw. ik vraag me af of die man niet gewoon vertegenwoordiger kan worden ofzo. zijn parodieen op liedjes zijn helemaal niet schokkend en grappig, wat hij volgens mij wel wil. |
nee joh! weird al jankovic is briljant! :D en die van starwars! (y) en All About the pentiums :D maar hij heb wel gelijk in Smells Like Nirvana: "and I don't know, what I'm singin" want je verstaat kurt echt voor geen meter... *zet zich schrap voor commentaar*
|
Citaat:
(y)(y) |
Citaat:
|
Is wel grappige tekst soms, en die clip vink ook wel lachen
|
Citaat:
|
Citaat:
dan heb ik er ook 1: als ik niet zo had geheten, had je dit ook niet gezegd |
:o Smells like Me?? :o
damn, dat nummer is oer oud man. Maar wel grappig. Vooral de clip. |
Citaat:
Ze zegt gewoon dat ze de tekst neit leuk vind, als een willekeurig ander iemand dat had gezegd had er geen haan naar gekraaid. Hypo's... (is niet alleen voor snees bedoeld) |
Ik ben ook wel redelijk 'fan' van Nirvana :) , ik zie de humor van dat nummer wel in en volgens mij is het helemaal niet de bedoeling van die Al Yankovic om Kurt te beledigen of iets in die richting..
Gewoon een beetje de spot te drijven, en hij heeft het ook wel gedaan met meerder nummers dus het is zéker niet de bedoeling om speciaal Kurt te kleineren ofzo :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:52. |