![]() |
welk spel is dit?
hey ik zat net te denken aan een spel dat ik jaren gelden op de mac gespeeld heb maar ik kan neit meer op de naam komen en ik zou het wel graag weer eens willen spelen
Je was een soort gangster die een terroristische beweging moest oprollenofzo. Je keek van boven op het spel neer en je had verschillende wapens. Volgens mij waren de kleuern van eht spel overwegend zwart en groen. je liep over straat en daar kon je iedereen neeschieten. er waren ook een soort van autos maar die leken te zweven dus ik neem aan dat het spel zich in de toekomst afspeelde. Iemand enig idee welk spel ik bedoel?? dank u :) |
Syndicate? Vond ik trouwens een kutspel :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sorry als ik mensen hiermee beledigd heb :) . Maar ik begreep gewoon al niks van het eerste level, als je eengebouw inging zag je niet eens waar je liep, en dan was je al dood geschoten, ik begreep er niks van. Ik heb het tientalle keren geprobeerd, maar het lukte niet. Daarom vond ik um gewoon k*t.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Toendertijd heb ik nachtenlang wakkergelegen om te bedenken waar je die bloody 'access card' voor kon gebruiken. Heb net de handleiding gedownload en nu weet ik het. :D Ik voel me zo een stuk beter nu. :D |
Citaat:
*zwijmel* Je zou er zo een oude machine opnieuw voor installeren :) |
syndicate rocks!
|
de oude is wreeed..de nieuwere heb ik 10 min gespeeld er gelijk terug naar de videotheek gebracht wat een KUT spel is dat
|
Citaat:
(Wat wel mooi aan Swars is, is de GUI en de .FLI's waar je die koele cyborg dingen in ziet) |
amen.
|
Citaat:
je kon idd niets binnen zien , maar ik ging alleen maar die autos opblazen eigenlijk |
Gangsters 2 :rolleyes:
|
Whaaaaaaaah ik heb hem net gedownload en ik snap er nog steeds niks van :(
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:18. |