![]() |
is dit zo?
(weetniet zeker of dit hier hoort of op seksualiteit ma goed)
klopt het dat sex soms gemakkelijk en minder pijnloos verloopt bij 'molligere' meisjes dan bij hele slanke? en dat de jongen zogezegd meer 'plaats' heeft..? of is het maar zever? |
ik denk dat t maar gezever is hoor
|
Heeft nix met mollig / slank te maken, maar met de bouw van het meisje ... sommige meisjes zijn gewoon wat nauwer en dan kan het inderdaad pijn doen.
|
Volgens mij is daar idd geen verband tussen. Het heeft volgens mij ook te maken met hoe ontspannen je bent etc.
|
En aan u de wisselbeker "voor de brilliantste topic-naam" :)
|
ok vroeg het me gewoon af.
klasgenoot van mn vriend valt/kiest altijd voor wat dikkere meisjes, hij is nogal groot geschapen en omdat het dan makkelijker gaat in bed volgens hem... geloofde het niet helemaal maarja. wou ff checken. xxxmei |
Citaat:
joepieeeeeee dank je *trots* ... :) |
Wat een onzin.. Ik zou eerder zeggen dat het bij dikke meisjes moeilijker is omdat al dat vet in de weg zit..
Als ik nu 20 kilo aankom wordt mn kut toch niet opeens groter? :confused: :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je logisch nadenkt zou je wel kunnen concluderen dat de vagina van kleine meisjes ook klein is, en die van lange (grote) meiden groot?
|
Citaat:
|
Citaat:
"Sorry je bent een leuk meisje, maar ik ben te groot geschapen voor je, dus het wordt niets tussen ons" :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:16. |