![]() |
Vervellende tong...
Ik had een tijdje geleden last van een 'vervellende' (idd, met dubbel L) tong. Ik trok gewoon hele vellen van mn tong.
Nu is het terug maar dan in mindere mate. Is er iemand die dit ook welleens heeft, of zal ik naar de huisarts gaan? xxx |
Ik heb weleens soort van blaasjes op mijn tong (geen aften) die bijt ik er dan vanaf. Maar hele vellen? nee... K zou niet weten hoe het komt of wat je er aan kan doen
|
Nooit van gehoord..:S Maar inderdaad wel blaajes oid... *gaat het net op surfen*..
|
Ik heb het soms ook !
Ik weet niet hoe het bij jou komt, maar bij mij is het altijd een reactie op iets heel agressiefs waar mijn tong mee in aanraking komt ... bijvoorbeeld als ik braak, of citroenzuur heb gegeten ... eigenlijk alleen als het in aanraking komt met een of ander zuur, bedenk ik nu. |
Hey wat raar dat heb ik nou nog nooit gehoord..
Ik betwijfel of het iets ernstigs is maar ja :) |
... en het is niet ernstig, tenminste, ik heb het al best vaak gehad en leef nog, zonder blijvende handicappen :)
|
Citaat:
ik heb er niet op geled of ik toen daarmee in aanraking ben gekomen... maar bedankt... |
ik heb dat ook wel eens, kei vet. Net als een slang.. Je ziet er dan ook nog van die gaatje in zitten waar je papillen in zitten. Kan heus geen kwaad hoor denk ik
|
Heb ik ook wel eens, dan proef ik ook minder goed.. Ik heb het vaak tegelijk met een vervellend gehemelte.. Bij mij komt het vaak door bv snoep waarop ik heb lopen zuigen (van die dikke kauwgomballen, of veel lollies)...
Gewoon laten vervellen en een tijdje geen 'zuigsnoep' meer eten :) Anders heb je het zo weer.. (Oh ja, bij salmiak heb ik het ook, van die hele scherpe..) |
Ik heb het vaak wannneer ik mijn tong gruwelijk heb verbrand aan de soep ofzo.. En dan een paar daagjes later komt het huidje eraf... :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:20. |