![]() |
CD aanbiedingentopic
Als we hier nou even posten waar we goedkoop cd's kunnen krijgen. Misschien heb je ergens nog een leuke aanbieding gezien, dan kun je het hier posten. :)
Elpee - Groningen De nieuwe Motorpsycho midprice Foefurs - Groningen Mauro - Songs from a bad hat Starlight Mints - The dream that stuff was made of Lowgold - Just backward of square Allen 5 euro of minder Van Leest Top 20 cd's 14,99 Euro :) (y) |
Tool - Lateralus 8 euro bij de plato
|
Cdotheek in eindhoven heeft wel goedkope dingen
|
vanLeest heeft altijd goede cd's voor 7,50.
Heb pas geleden -Rage against the Machine-RAM -No Doubt-Tragic Kingdom -Bjork-play ...gekocht, en mn zusje heeft cd's van jennifer lopez voor die prijs gekocht. Volgens mij hebben ze die wel overal, ik heb deze gekocht in Den Haag |
Pearl Jam - Binaural 9 euro bij de plato
|
Citaat:
goeie actie (Y) |
Citaat:
|
bij boudisque heb je vaak hele goede cd's in de aanbieding van 2 voor 17,50
veel tori amos, sonic youth, bjork en dat soort ongein. cd's waar je bij een normale platenzaak 17,50 euro betaald, maar in dit geval dus de helft. |
Citaat:
Maar waar ongeveer ligt Foefurs |
Citaat:
sonic youth stond in large voor 7,95 volges mij |
Citaat:
|
Citaat:
|
Play It Again - Arnhem
|
Ik heb net K's Choice-Cocoon Crash en Tori Amos-Little Earthquakes gekocht, samen voor 15 euro bij van Leest....*woei* :) :) :)
|
de grote CD winkels in nederland
52 cabaret CD's voor €9,99 met gratis CD 'nieuw gelach' zolang de voorraad strekt |
Citaat:
|
bij de sounds heb je altijd wel veel albums voor 10 euro
ik koop ook vaak verzamelcds van 1 bepaalt soort platenmaatschappij, dan heb je voor 4 pleuro 70 minuten muziek van 20 verschillende (vaak nog onbekende) bands |
Citaat:
Berini's: -zonen -live -kousen met naad -groeten uit rotterdam -onbekend terrein alèle bloemendaal -adèle marijke boon -lange groene komkommer -gemende boeketten -vandaar dat ik ween hans dorrestijn -viert oud en nieuw -onvergetelijke melodiën -gesmolten ijsberen -pretpark -na regen komt zonneschijn herman finkers -dat heeft zo'n jongen toch neit nodig -geen spatader veranderd -het meisje van de slijterij -van zijn lp -EHBO is mijn lust en mijn leven -de zo gaat zinloos onder morgen kont zij toch weer op -kalm aan en rap een beetje youp van t hek -tunnen zonder vluchtstrook -ergens ind e verte -spelen met je leven -scherven -de waker, de slaper en de dromer -hond op het ijs -man vermist -verlopen en verlaten -alles of nooit -de wereld rrait door harrie jekkers -met een goudvis naar zee -het gelijkv and e koffietafel -het geheim vand e lachende piccolo -het verhaal achter de liedjes poelmo -de slaaf van het zuiden deel 1/4 -de slaaf van het zuiden deel 5/8 purper -en dat is negen jörgen raymann -even slikken jan rot -counting sheep -ja, ik wil -koning Jan -meisjes -piano en gitaar hans teeuwen -hard en zielig -met een breierdecl -trui teeuwen en bouwman -mannen van de radio vliegende panters -sex -hype paul van vliet -waar waren we gebleven sanne wallis de vries -zin -sop |
Citaat:
|
jawel hoor, luister maar naar n hans teeuwen cd
|
Ik heb ook een paar cd's van hans teeuwen en freek de jonge (al is die behoorlijk slecht en vraag me eigenlijk af waarom ik hem heb)
|
Citaat:
leuk als ik in m'n eentje in de trein zit :) |
Citaat:
|
dan is de lol er ook af
uh ik heb het al wel 'ns gezegd maar bij Mediamarkt kun je voor 5 euro die ene goffikcd kopen. Into Temptation. Leuk om aan je moeder/vriendin/buurvrouw/minnares/docent/jezelf te geven. |
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: bij de sounds hadden ze laatst weer een aantal nieuwe 9.95 euro-ceedeetjes onder andere massive attack - mezzanine/blue lines/protection |
platenboef in rottedam is ook een (y) winkel
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:47. |