![]() |
Idiote site
Kheb net via Jackass.pagina.nl een aantal nederlandse gozers gezien die ook idiote dingen doen. Een ervan springt eruit vond ik en is zeker een bezoekje waard.
www.onyuhass.com, het forum is er cool met veel onzin. Voor mij voortaan een lekkere afschakeling na al die examenstress. |
En dit is geen reclame???
|
dat mag niet?, dan zal ik hem wel editten
|
Wil je een sitecheck? Dan hoort het hier. Wil je een leuke site delen met anderen? Dan hoort het op Onzin. Zeg 't maar :)
|
wat bedoel je precies met een sitecheck?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
beoordeel de site maar, kben benieuwd naar je ondervindingen.
In het forum zit me een partij onzin verstopt. Veel plezier!! |
oerlelijk en dodelijk saai
|
te lelijk om verder te kijken
[en te onduidelijk] |
sure, dan zijn jullie of antigokkers of nerdo's met een brilletje die wekelijks een potje dammen of bridgen.
Dan is onyuhass idd saai ja. |
Please, niet flamen.. beargumenteer je mening, geef aan wat beter kan. Ga niet schelden.. :)
|
Citaat:
ze kunnen em beter van het net af halen :p |
trouwens, de enigste vergelijking die ik met jackass zie is dat winkewagentje gifje..
|
Om te beginnen kan niemand in de schaduw staan van de echte Jackass, maar we proberen dezelfde lijn qua humor aan te houden.
Je moet ons ook niet met de echte mannen vergelijken. Kga niet mijn reet aan mekaar laten piercen zoals Steve O. Maar als het winkelwagentje t enige is geweest wat je gezien hebt....pffffffffff dan kun je geen oordeel vellen over de site. Vreemd, dat sponsors hem wel goedkeuren dan.... |
hoezo kan ik gene oordeel vellen..
ik heb toch gekeken en de site staan alleen gare dingen op, enhet ziet er gewoon niet uit.. en denk je nou echt dat je geld kan verdienen met die banners? |
Wel een beetje jammer dat je eerst doet alsof je die site ergens vond, en nu gewoon aangeeft dat 't wel je eigen site is.
Daarnaast zijn sitechecks zoals dystopia al zegt krititisch. Je kan dus wel het een en ander aan commentaar verwachten. |
ik ben een erg actief member van Team onyuhass, niet de mod.
Maar ik doe wel hun pr grotendeels omdat ik overal en nergens rondzweef. Tzou leuker zijn als er nog meer members zouden komen. Dit is toch zeker humor, mijns inziens. In het forum staan elke dag wel weer nieuwe grote onzin. Vandaar. |
ik kan zeggen dat het een extreem lelijke site is, en die lettertypes zijn lelijk, onoverzichtelijk, lame-ass reclame en kwa content alleen wat foto's van boeren die veel hebben lopen zuipen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit moet echt een van de lelijkste dotcom's zijn OOIT. Kijk als het nou een www.blablabla.nu/hoehoe/haha.htm zou zijn okay! Maar als je een dotcom hebt, gebruik het dan ook nuttig en maak er iets moois van.. :confused: |
Citaat:
dat mis ik... |
weet je wat ik niet begrijp?
de mensen van jackass doen dat soort onzin omdat ze ervoor een dikke vette cheque krijgen. waarom doen jullie het in vredesnaam??? wat is daar zo leuk aan??? ik wil je niet beledigen of zo, maar alsjeblieft, kap met dat soort onzin. er staat niet voor niets aan het begin van iedere jackass aflevering dat het onder professionele toezicht is uitgevoerd en dat je het NIET moet nadoen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:45. |