![]() |
Van welk ''kledingsmerk'' heb je het meeste kleren
Van welk ''kledingsmerk'' heb je het meeste kleren
Ik zelf denk : Gsus , |
Broeken; Levis Twisted Specials (3 :o )
Shirtjes, Jasjes etc; G-Star, stuk of 5 |
Krijg jij wel Nederlands op school? :confused:
Euhm.. Sinister (Rokjes en truitjes) Stuka (Broeken) Verder echt vanalles, 2e-hands kleding, kleding van de wibra *blahblah* |
Ehm...
Evisu. Of DKNY. |
Of Diesel.
|
only jeans, g-sus, replay
|
bijna allemaal verschillend
|
Diesel met stip op één ;). TH volgt met een goede tweede plaats.
|
Eh.. only denk ik
|
Uh, ik heb niet zoveel kleding van 1 merk geloof ik. Paar Metallica shirts (vind ik ook een merk).
En een paar broeken van Cars. |
ik van overseaz iets van 4 broeken ofzo
|
trippy avatar :cool:
ik denk van een of ander huismerk van canadian stocks, ben de naam effe kwijt.. en anders wel jynx of sdl |
Ik heb een beetje van alles, maar van Cyberdog het meest denk ik, 2 shirts en 1 broek.
|
pall mall, 7 shirts/truien ofzo
|
pelle pelle
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Stuka ( 3 broeken :eek: ) en verdereen heleboel merkloze shirtjes
|
k heb van overzeas wel wat oude broeken (die eigenlijk wel weg kunnen) en verder allemaal verschillende 2ehands shirtjes en merkloze broeken...
|
Ik heb eigenlijk niet van 1 merk onwijs veel kledingstukken maar gewoon van alles wat.
Hm van Divided (H&M) heb ik wel iets meer (5 kledingstukken waarvan ik er 2 niet meer draag) En 2 Stuka broeken Zit niet zo vast aan een merk |
Polo RL
|
Momenteel Laughing Vampire, denk ik.
|
Polo Jeans RL
Tommy Hilfiger |
Replay
Verder G-star, diesel, beetje puma .. |
Bijenkorf
|
Ik heb niet van een bepaald merk 15 dingen in mijn kast hangen. Wel heb ik van een aantal merken 2 a 3 kledingstukken.
Van Mango 2 bikini's, een jurk, een vestje en een truitje. Van de Hennes heb ik een aantal basic truitjes (v-hals, korte mouwtjes, effen) die ik meestal onder dingen draag. En veel ondergoed heb ik daarvan. Van Indian Rose heb ik een broek en een spijkerjasje. Van G-sus 2 broeken en een jas. Van Migel Stapper (te koop bij Sissi Boy) een paar truitjes/wikkelvestjes. |
screenstars
veel shirts |
ik heb nog geen naam voor mijn zelfgemaakte kleertjes..ik noem het wel angelafashion ofzo en daar heb ik er dus het meest van :)
|
Hugo Boss
|
Diesel, Only
|
Vero Moda en H&M
|
Meeste broeken van Overzeas, en girlies en vestjes en truien zijn heel verschillend..
|
Ralph Lauren (niet Polo Ralph Lauren ;))
Esprit (een tijdje geleden was ik verslaafd aan Esprit en kocht echt bijna alles ervan hehe.. :p ...nu zit ik met de gebakken peren (n) :D |
Ik heb ook geen 80 dingen van het zelfde merk in m'n kast hangen, 'k heb wel meerdere dingen van Esprit, Levi, Mexx en 'H&M'.
|
Pl.
|
broeken:
overseaz truitjes e.d.: miss sixty (meestal afgeprijsd :D ) only |
Screenstars :D
Maar dat is niet echt een merk, meer bedrijf dat shirts bedrukt :D |
stuka spijkerbroeken
banshee ribbroeken (vroeger te krijgen bij netjes in utrecht nou week nie meer waar ik ze moet halen :() |
Citaat:
|
Euhm G-star, want daar heb ik wel 2 kledingstukken van.
Van die basic strakke zwarte t-shirts die in een 2-pack zitten. Stelt niet echt veel voor dus, ik heb echt alles van andere merken, ik ben helemaal niet merk gebonden. Ow w8, van H&M heb ik een jas, een broek en een truitje van H&M, dus dat is wel 1tje meer dan G-Star. |
overseaz :cool:
|
DKNY
Ralph Lauren |
Carhartt - 5 dingen
voor de rest veel bandshirtjes en h&m basic dingen en andere merken maar daar maar 1 ding van ofzo |
Esprit (Jasjes, rokjes, truitjes, vestjes, broeken)
Benneton (Jasjes, blousjes, wikkelvestjes, broeken) Overige merken die ik draag: Zara, Bien Bleu, H&M en een enkele keer Sutherland |
RL heb ik het meeste van maar draag ik niet het meeste... Benetton heb ik ook erg veel in de kast hangen.
|
Meeste RL denk ik..
|
Geen idee.
Ik heb eigenlijk niet veel dingen van 1 merk.. Ohja. Ik heb 2 truien en een t-shirt van Saiko dus ... kan me niet voorstellen dat dr merken zijn waar ik meer kledingstukken van heb.. :) Saiko is sowieso een geweldig merk :). |
Heeel veel verschillende merken, ik denk het meeste van Cracker en Esprit (enige merken waar ik meer dan twee kledingstukken van heb)
|
Heb van Overzeas drie broeken
Van Benetton een wollen truitje, vestje en vest :D En voor de rest vanalles wat |
het mééste? Tommy Hilfiger
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:43. |