Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Vrije tijd (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Je goed voelen na het beoefenen van je sport (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=281104)

jdiezrequejo 17-11-2002 00:41

Je goed voelen na het beoefenen van je sport

Vaak nadat ik eens lekker intensief gesport heb voel ik mij daarna goed. Het gevoel dat je dan alles gegeven hebt en dat je dan lekker kan relaxen, geeft een goed gevoel.

Meer mensen die na het sporten zich goed voelen? :) Of heb je meer zoiets van: "Bah, ben kapot.."

Kirk22 17-11-2002 00:56

op 2 manieren:
1: als het goed ging voel ik me natuurlijk goed en zo niet dan kan ik wel door de grond zakken en wil ik alleen maar het beter doen.m aar soms heb je je dag niet en voel je je klote.
2: lichamelijk voel ik me altijd lekker uitgeput en wil ik alleen maar nog 4 uur doorgaan. of het nou goed of slecht ging. Net bij wedstrijden.
Ik ben meestal degene die nog 3 wedstrijden erachteraan kan/wil spelen

Smartie 17-11-2002 10:01

IK heb één keer echt alles gegeven, en toen ben ik wel over 'het randje' gegaan denk ik. maar toen ik daarna weer hersteld was voelde ik me inderdaad wel lekker

diane 17-11-2002 10:16

Ik voel me meestal lekker moe na het sporten maar als ze vragen wil je nog 1 x zeg ik gelijk voluit ja sport is lekker ontspannend en je vergeet even nare dingen vandaar

Xia 17-11-2002 11:25

Ligt eraan. In het begin had ik vaak dat ik vol energie terugkwam. De laatste tijd echter steeds meer dat ik helemaal kapot ben. Ligt er ook aan dat ik in het begin graag ging en nu minder graag. (en dat ligt dan weer aan de mensen met wie ik ga)

charly not 17-11-2002 14:31

ja,
dat heb ik bijna altijd...
behalve als het gewoon super KUT ging.
Maar, meestal word ik altijd lekker fit van sporten :)

Rob is The Man! 17-11-2002 16:31

Ik ga twee keer in de week fitnessen, even lekker stuk gaan. Ik voel me na afloop altijd super goed en ik ben daarna altijd zo geil als ik weet niet wat, hebben jullie dat nou ook? ;)

Dr. Oetker 17-11-2002 17:41

ligt eraan welke sport ik heb gedaan.
Na een voetbalwedstrijd ben ik meestal helemaal kapot en kan ik juist helemaal niet relaxen, ik ben dan ook een beetje ja ehm argressiever dan normaal (na een training 's avonds duurt het ook veel langer voordat ik slaap dan normaal)
maar na tennissen, wielrennen of schaatsen ofzo voel ik me inderdaad wel relaxed ja, geeft lekker gevoel maar echt geil wordt ik er niet van rob :o

Tofke_H 17-11-2002 21:44

Ligt eraan welke sport. :D
En of het is afgesloten met winnen of verliezen, en of je goed gespeelt hebt.
Bijvoorbeeld na het voetballen ben ik meestal doodmoe. Maar na de douche is het al heel wat beter. Maar relaxeren daarna, dat zie ik toch niet echt zitten.

jdiezrequejo 17-11-2002 22:02

Citaat:

Tofke_H schreef:
Maar relaxeren daarna, dat zie ik toch niet echt zitten.
Niet?
Wat ga je dan na het voetabllen doen? Meteen een andere sport beoefenen ofzo? :D

Krugdinho 17-11-2002 22:39

gister toen we met 5-1 de koploper oprolde:D
nu zijn we medekoploper:)

Kirk22 18-11-2002 12:05

Citaat:

smartie85 schreef:
IK heb één keer echt alles gegeven, en toen ben ik wel over 'het randje' gegaan denk ik.
ik doe niet anders bij wedstrijden

alwaysgood 18-11-2002 14:09

ik sport juist voor dat goede gevoel achteraf. Altijd na hardlopen heb ik dat gevoel. Als ik dat gevoel niet zou krijgen zou ik ook meteen stoppen.

vijf 19-11-2002 10:01

na de wedstrijd training voel ik me altijd wel goed, maar op zaterdagavond begin ik dan last van mijn knieën te krijgen

brummi16 21-11-2002 20:11

ik leef me altijd flink uit bij voetbal en daarna lijkt het of alle rook weer uit m'n lichaam is. Helaas vul ik het gelijk weer aan...

B@RTOLI 23-11-2002 15:32

Was altijd een kick om je uit te leven in wielerwedstrijden.
Lekker hard rijden en vooral doseren dat je op het laatste nog wat daar hebt.
Vooral denken aan tijdig eten en drinken.

Tofke_H 23-11-2002 19:27

En ik voelde me K*T toen straks na de wedstrijd. 5min voor tijd een domme vrije trap tegen die een goal opleverd... Stikkapot van de afgemalen kilometers, een hoopje blauwe plekken bij,... en dan 5min voor tijd liep het fout. :(

Kez 24-11-2002 12:31

Ligt er maar net aan hoe het is gegaan, hoe meer je gegeven hebt, hoe sterker het gevoel is. Als je in een wedstrijd alles moet geven en je haalt een nipte overwinning, dat voelt gewoon zooooo goed. Maar als je op zo'n manier een belangrijke wedstrijd verliest kan ik daar dagen van kapot zijn.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:27.