![]() |
buikspieren
hoe train je je buikspieren...!?
en dan bedoel ik vooral de onderbuikspieren.... want met alleen sit-ups is het resultaat niet echt denderend... THANX for help!! |
lig op je rug doe je benen in de lucht en hef jezelf omhoog
dus je billen van de grond hou ff vast en dan weer terug en dan herhalingen van 20 tot 25 keer en dat doe je 4x ofzoiets |
Citaat:
Ik ken er een, je moet op je rug gaan liggen en je benen hoog in de lucht doen en ze daarna heeeeel langzaam laten zakken tot op de grond. Ik vind die heel zwaar, en natuurlijk hoe langzamer je je benen laat zakken, hoe zwaarder de oefening wordt ... |
Buikspieren kan je simpelweg trainen door sit-ups te doen
Normale sit-ups: middelste spieren Gedraaide sit-ups (met je linkerelleboog (als je je handen achter je hoofd houdt) naar de rechterknie): zijkanten >>Situps met je benen omhoog: lage buikspieren. Tenminste zo heb ik het ooit geleerd |
Citaat:
wat jij dacht is de pelvic tilt dat is op je rug liggen en dan je zelf omhoog duwen met je kont ..dan train je je billen ja ik zoek wel een plaatje ;) |
schouders 10cm v/d grond & je voeten ook ( wel gestrekte benen houden) .. gewoon een tijdje vasthouden totdat je buik t begeeft ;)
|
http://www.expectingfitness.com/graphics/pelvictilt.jpg
dit is voor je kont en hamstring :) jezelf omhoog drukken |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kweet t niet echt voor als je ook echt zelf alle moeite wil doen.. maarre als je net zoals ik lui bent kan je abtronic nemen. kost maar 10 euro bij de blokker geloof ik.. kweet niet of dat werkt maar tis in elk geval een stuk beter dan op de grond sit-ups doen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bij mij helpt dat wel, gewoon sit ups maar als je op de helft bent moet je het even zo houden, dan voel je je spieren goed. let wel op dat je niet te veel krachttraining doet want als je nog niet volgroeid bent kan het tot problemen leiden....
|
Gewoon sit-ups maar niet te snel, want dan moeten je spieren pas hard werken en dat helpt bij mij heel goed.
http://www.cu2.nl/Azn-Prada ;) |
en de kern zit m nog steeds in 'rug'' aan je houding van je rug ligt t of t uiteindelijk goed voor je lichaam is
|
o ja en eigenlijk het belangrijkste van sit-ups: hou je schouders steeds van de grond.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:12. |