![]() |
paniek aanval?
soms heb ik paniek-aanvallen, dan gebeurd er iets ergs (in mijn ogen dan), en dan begin ik meteen helemaal te trillen en krijg ik het ijskoud en slaat mn ademhaling helemaal op hol... ikzelf ben best wel bang als zoiets weer eens gebeurd, kan mezelf moeilijk in controle houden dan...
heeft iemand anders ook last van zo'n soort aanvallen? kvind het namelijk best ieks... |
Ik denk dat dit beter op psychologie kan...
Mijn ouders hebben allebei geregeld paniek aanvallen, hyperventilatie enzovoorts. De angst OM de paniek aanval is vaak erger dan de aanleiding.. En euhm.. hoe bedoel je, 'gebeurd er iets ergs'? |
Mwah, ik heb hier in het verleden op Psych al een keertje een topic over geopend (nouja, niet helemaal over hetzelfde, maar wel vergelijkbaar). Ik heb het ook wel 'ns dat als er iets gebeurt - gebeuren is hier iets te horen krijgen - dat ik ook inderdaad een heel onregelmatige ademhaling krijg, trillende handen en koud zweet. Echt heel vervelend. Ik weet ook niet hoe ik er af kan komen, ik kan mezelf gewoon 'rationeel' vertellen dat die reactie neit nodig is maar toch blijft het komen...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:14. |