![]() |
Feestdagen Feestentopic
De feestdagen, 25, 26 en 31 december.
Welke feesten zijn er met kerst, en waar ga jij de Nieuwjaarsnacht in als je vuurwerk en de oliebollen op zijn? Geef de volledige info, waar, line-up, kosten, etc etc. |
|
31 December -> Awakenings New Year Special NDSM Warehouse
Steffie Bart Skills Adam Beyer Adam Beyer & Chris Liebing Chris Liebing Marco Remus Remy Meer info : http://www.awakenings.nl/ |
25 en 26 december sta ik op de piste en 's avonds hoop ik ergens in een discotheek te stampen , maar daar reken ik eik nie op. En 31 december naar de Ster nieuwkuyk, wordt gezellig want komt iedereen naar toe en dan tot 5 uur 's ochtends doorfeesten :D ja en daarna nog afterparty op straat misschien, maar dan gaat de Ster iig dicht :(
|
Extrema's Humanite in het Beursgebouw te Eindhoven.
Area 1 (Tech house) Laidback Luke, Michel de Hey, Rho, Dave Angel, Jack de Marseille. Judocus (VJ) Area 2 (Techno) Q-Lock, Jamie Anderson, Gideon, Montana, Lady Aida. Photonic (VJ) Area 3 (Future Funk) Benny Rodrigues, Ryan Dent, Victor Coral, Eric de Man, Ivo Kaarten kosten 38 euro (aan de deur 45) en zijn vanaf heden te koop bij de bekende voorverkoop adressen. |
:) Vrijdag 29 november, Kreta-feest in Bob's Uitgeest. :cool:
|
Wat ben ik toch saai.
Met de kerstdagen eet ik thuis bij mijn ouders, en een keer bij mijn schoonouders. En met oud en nieuw heb ik een groot feest bij een groot verenigingshuis. |
met nieuwjaar naar Brandpunt in Tilburg. Met de kertdagen niets bijzonder qua feesten.
|
Met de kerstdagen zit ik in m'n vaste kroeg, waar m'n vriendje werkt, hoewel hij dan waarschijnlijk op wintersport is (n) maar in elk geval daar ga ik zeker heen, elk jaar echt zooo gezellig :) En met oud en nieuw weet ik nog niet precies, of daarheen of discotheek. Beide niets bijzonders, geen spectaculaire dj's of zo, maar dat hoeft van mij ook niet, vind dit echt prima.
|
qontact 31 dec in de heineken music hall
marco v bas&ram johan gielen rank 1 jon the dentist dj astrid gaat vet worden :D |
Ik ga er niet heen, maar dit schijnt ook wel leuk te worden :)
Multigroove presents 31 december: The Amsterdam New Years Rave Line up: Techno Boy Dana Pavo Buzz Fuzz Brennan & Heart Darkman BMC & Amber Bonzai Classic Tracks Micha B Sunny D Presale: € 45,- (excl.fee.) Open from: 20.00-08.00 Location: Borchland Amsterdam http://www.multigroove.nl/ |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:10. |