![]() |
beetje decadent
ik ben een intellectueel
heel elitair, heel decadent je doet me toch niet veel en ik heb je heus wel door dus speel maar met m'n gevoel alsof je heel wat bent jij hoer, jij droom van mij behoort slechts tot het decor van het stuk waarin ik schitter zonder glamour, zonder glitter zonder doel groetjes en ik spreek je gauw weer! Johan |
leuk vlot, geen geplak
|
hey intellectueel, had je geen betere woordkeuze kunnen bedenken?
;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Direct dichsel, leuke verwoording:)
|
hmmmmm je doet me sterk aan iemand denken met deze grap :)
|
whaah die is VET! die is echt goed. herken er veel in. WS bedoel je mij? het dichtwerk is niet erg speciaal, maar toch precies goed. mooi werk.
|
Offtopic verwijderd, die dingen bespreek je maar via e-mail, msn, ICQ oid. Door die dingen ging de bedoeling van dit topic verloren en dat was toch het reageren op dit gedicht, niet?
ik ben een intellectueel heel elitair, heel decadent je doet me toch niet veel en ik heb je heus wel door dus speel maar met m'n gevoel alsof je heel wat bent jij hoer, jij droom van mij behoort slechts tot het decor van het stuk waarin ik schitter zonder glamour, zonder glitter zonder doel groetjes en ik spreek je gauw weer! [edit] de groet hoort bij het gedicht :o:)[/edit] |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:12. |