![]() |
vraagje.....
wat vinden al die mensen hier nou eigelijk leuk aan latijn/grieks???
ik heb dees jaar voor t eerst+laatst latijn want ik vind er echt geen zak aan maar wat vinden jullie leuk??? |
Ik vind het de enige vakken die ik echt interessant vind, al is het aan mijn punten niet te zien.
|
maar waarom vind je dat interessant?????
|
cultuur, mythologie, al die verhalen en aan het vertalen: het zijn net puzzeltjes die je oplost en als dat lukt, is dat leuk...
[Dit bericht is aangepast door *E.T.* (14-05-2001).] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Daar heb ik maar 1 ding aan toe te voegen:
Je herkent woorden uit andere talen, je kunt ze herkennen uit het Grieks/Latijn. |
owkee ik snap het alleen mee da gepuzzel da vin ik nou juist t ergste!
|
Maar dan is het des te leuker als je de puzzel kunt oplossen (ET heeft helemaal gelijk). En bovendien heeft J@sper ook gelijk, want ik heb nu met mijn Frans eindexamen waarschijnlijk veel baat bij mijn Latijn.. (heb ik al gemerkt bij oefenen:-))
|
ik vind die verhalen heel mooi en het zijn de enigste 2 vakken die ik nog leuk vind op school, dat is wel aan me cijfers te zien. En ik heb er veel aan bij teksten van andere talen. En dat komt goed uit want ik ben slecht in teksten
|
aha I get it enne btw ik heb vandaag alweer een 6.3 gehaald voor een so!!!!!!!!!!!!!!!!
(nogal hoog voor mij, want ik snap nooit iets van al die uitgangen) xxxies san |
Vooral de cultuur izz leuk. Gewoon dat je leert hoe mensen 2000 jaar geleden leefden. Dazz gewoon heel boeiend! Hoe ze voor allez wat wij nu hebbe een natuurlijke oplossing hadden enzo
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:58. |