![]() |
Vest
Is dit dus de nieuwe trend?? Ik zie overal mensen met vesten aan.
En dan vooral met die felle kleuren, rood enzo. Een beetje een sportvest |
Vesten zijn gewoon handig. Kan je makkelijker aan doe dan een trui.
|
hm ik heb al vesten zolang als ik me kan herinneren, vesten ijn fijn :) dus niet echt nieuw lijkt me zo.
|
k heb altijd al vesten gehad... k ben nouw eenmaal een vestjes mens :) geen idee of het mode is..
|
Ik vind die capuchonvesten, als je het daar over hebt, niet zo
|
Je bedoelt zeker bij jongens. Van die vesten met verticale strepen, hoe noem je dat. Ribbels ofzo. Ik vind dat je ze veel te vaak ziet (n)
|
Citaat:
|
Dat is al superlang, komt eigenlijk door de adidas vestjes, alleen die zijn er zo weinig nog die heel zijn en waar geen ranzige vlekken zijn..
|
Je bedoelt zeker bij jongens. Van die vesten met verticale strepen, hoe noem je dat. Ribbels ofzo. Ik vind dat je ze veel te vaak ziet (n)
|
Citaat:
Ok, dan begrijpen we elkaar, ik vind dat je ze té vaak ziet. Waar gaat dit topic voor de rest over dan? |
ik heb echt altijd al vestjes gehad.. omdat ze volop praktisch zijn en meetal leuker dan de standaard trui..
rood is mijn favorite color.. dusse... i don't mind nieuwe trend? t zal wel.. boeiend |
Vesten zijn echt super! Ik heb er de afgelopen tijd (2 maanden), schrik niet, 6 gekocht... Het is gewoon handig dragen...Het is lekker warm en als je het warm hebt is ie zo uit...:) Bij jongens vind ik t ook leuk staan...
Kuzzje IK ;) |
Ik dacht juist dat die dingen uit begonnen te raken.
Heel de school liep er tenminste 6 maanden geleden mee. Ik vind ze zelf nogal fout. (n) |
Ik heb een vest van mijn dispuut ( jullie zullen het een gilet noemen)
|
rogier zoiets heet een gilet
|
Citaat:
|
Kvind het gewoon handig, als je een trui aan hebt is het meestal weer te heet, en heb je een truitje aan met korte mouwen is het weer te koud, met vest kan je die aan of uit doen en dat vind ik gewoon handig, als opmerking wil ik niet krijgen dat je je trui ook kan uittrekken want ik ga heus niet in mijn hempie staan! :p (y)
|
Citaat:
Maar goed zo'n trui-achtig vest vind ik niks, bij meisjes kan het nog wel leuk zijn. |
die van G-sus zeker? Die zijn wel mooi ja
en zelf draag ik ook veel van dat soort vestjes, zitten wel lekker |
Ik heb er 3
1 van gsus en 2 van J MITCHell vind het veel mooier als een trui vooral me gsus supermooi net nieuw |
Een vest kan wel leuk zijn..ligt eraan wat voor he.
Ik heb er ook een aantal.. beetje sportieve. |
Vesten zijn gewoon fijn.
Ff denken. Ik heb er 8 d8 ik. (y) Ik draag ze iig liever dan truien. |
Bij ons op school is het idd een trend. In allerlei kleuren. En dan het liefst 2 (van 2 verschillende kleuren) over elkaar. Maar het is al een hele tijd een trend, een half jaar ofzo.
Dat zal dan de eerste keer zijn dat we voorlopen op een trend :eek: |
Citaat:
die kakkers van tegenwoordig ik heb ook een paar vesten maar hier zie je het eigenlijk al langer :confused: |
ik vind ze eigenlijk wel mooi :| Staat sommigen echt geweldig. Maakt mij wat uit of het in de mode is of niet
|
Vesten zijn geweldig. Kraag kan omhoog, omlaag, vesten over elkaar, truitje eronder en vestje open, vest aan en trui erover, alle soorten kleuren en maten. Ge-wel-dig gewoon.
|
kep eentje aan van puma (ALS ECHT INDO :D)
|
Ik vind vestjes zowieso geweldig...je hebt ze vaak in leuke kleurtjes en met streepjes oid...je kan er een leuk truitje onder doen, ze helemaal dicht doen, ze uitdoen als je t warm hebt..
oe ik hou van vestjes..heb er best veel :) |
Ik ben dol op vestjes, heb er...6 of 7 ongeveer. Ik heb hele warmen en minder warmen. Die hele warmen dienen soms zelfs als jasje. :)
Maar twee vesten over elkaar? Lijkt me toch echt te warm, net als een spijkerjasje over een vest wat ik hier wel eens zie. (gewoon in de klas terwijl de verwarming aanstaat) Ik doe altijd gewoon een of ander t-shirtje of dun truitje onder mijn vest aan. Owja, cappucions vind ik altijd heel leuk aan een vest. De meeste van mij hebben dan ook een cappucion. (mijn vriend leent altijd mijn adidas vestje, staat hem goed) |
Ik heb ook zo'n vest met die verticale strepen. Meedere zelfs :cool: Je hebt verschillende soorten van die vesten: strakke en van die beetje wijde vesten, en die vesten die je aan de onderkant open kan maken. Ik heb die vest die een beetje strak is :o en die ook aan de onderkant openkan. Die draagt bijna iedereen nu en kan je in bijna elke kledingwinkel wel krijgen :)
|
ik draag al m'n hele leven vesten *haat om een te strakke trui over je hoofd heen te sjorren dat niet lukt*
maar ik merk niet echt dat het een trend in ofzo :confused: |
ik heb een blauw/wit gebreid vest met capuchon maar kdenk dat iedereen die stom vind:) ooit gehad van mn ma en is mn gaarvoelvestje geworden.
een zwarte veloursachtig aanvoelend vest met capu en izt heel lekker die felgekleurde vind k eerder lelijk als mooi. |
vesten zijn gewoon super zoals al is gezegd... zijn kei handig... in de zomer gebruik ik ze vaak als zomerjas iets... en in de winter kun je ook veel meer combineren omdat je dan gewoon een zomers shirtje er onder aan kunt doen...
|
ik draag ook al heel mijn leven vesten... is warm, kan makkelijk uit, of open hangen (truien is zo ingewikkeld)
heeft meestal zakken en soms een capuchon of kraag... vesten zijn fijn!! ik heb d'r ook ontzettend veel... zomervesten, wintervesten, wollen vesten, vesten van een lekker stofje, sjieke vesten, sportieve vesten... vesten met knopen, vesten met ritsen, vesten die je met een touwtje om je middel vastmaakt... VESTEN!!! :D |
Citaat:
hehe :o ik ook. stink indo schapen altijd |
hangt van de persoon af die het vest draagt.
|
'k heb er een van Emporio Armani, grijze zonder mouwen met capuchon, heb ik zo nu en dan aan icm longsleeve. Ben er al beetje op uitgekeken (n).
|
vesten zijn hip-hip-hipperdehip
|
Citaat:
|
ik vind ze geweldig, maar kan meestal nooit ergens echt leuke vinden :(
|
Ik heb dr eigenlijk maar 1..van Vans.. met capuchon en kangaroo zakken ;) .. meer een hoody met rits dus maar daar gaat het niet om..
Moet d'r nodig meer zien te kopen..dingen zijn ideaal... |
Citaat:
Terug? ;) Ik wil er een van Etienne Ozeki gaan kopen, als ik de korting van 50% kan loszeuren ;). |
ik vind een vest handig als je op de fiets moet of als je de straat op moet. En als je eenmaal bent waar je moet zijn, dat je het ding kunt uittrekken zonder dat je haren in de war gaan zitten...
|
Citaat:
|
Mwah.. Ik draag ze niet zo vaak..
Vind het een beetje irritant soms, als ik het koud heb doe ik een sjaal om en armwarmers aan :o |
Citaat:
|
|
Vesten zijn zooow goed!! ik moet ze wil dragen want ik vind nooooooooit leuke truien!!!!! Heb pas een paars gebreide wollen gekocht!!! zit heerlijk!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:26. |