Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Nachtleven & Festivals (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=44)
-   -   Gaarheid na feest!?! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=281663)

guesst 17-11-2002 18:30

Gaarheid na feest!?!

Hai beste mensen!

Ik ga binnenkort naar Innercity en ben voordien nog nooit eerder naar zo'n 'groot feest' geweest..Nu ben ik dus benieuwd naar de gaarheid van jullie na zo'n feest..ben je totally brak als je rond 10 uur 's ochtends thuiskomt, of ben je er na een uurtje of 5 slapen al weer grotendeels bovenop?!

Ben benieuwd hoe dat bij jullie is..ik wil nl. de dag erna nog naar een etentje! (en probeer zo ff te peilen of ik dat maybe vol kan houden ;) )

Alvast thnx voor de reactie!

Greetz Guesst

Methuselah 17-11-2002 19:15

ik ga nooit naar van die 'grote' feesten, maar ik feest altijd wel laat, en of ik brak ben of niet hangt gewoon af van de hoeveelheid alcohol enzo af, ben nu redelijk bekomen van gisterenavond :p

italianboy 17-11-2002 21:33

ga je drugs gebruiken? zo ja; dan kan je nog wel een paar uurtjes vrolijk door

zo nee: dan voel je t aardig in je benen de laatste uren

Six4Eight 17-11-2002 22:47

Citaat:

benchMarc schreef:
XTC sux, is voor mensen die gewoon geen conditie hebben... ik zal nooit zoiets gebruiken, heb die crap niet nodig.
Misschien tijd dat je is leerde waarom mensen dat slikken. Iig niet omdat ze het niet vol houden zonder.

guesst 18-11-2002 15:30

Thnx voor de reacties..het was niet zozeer de vraag hoe lang ik het vol kan houden om op zo'n feest door te gaan, maar meer de vraag van hoe verrot je de volgende dag bent..Dus als je zaterdagnacht dat feest heb hoe je de zondag doorkomt als je om 5 uur weer ergens moet zijn..te doen of niet te doen!? :rolleyes: :D

Greetz Guesst

Methuselah 18-11-2002 15:52

hangt der puur vanaf hoeveel je zuipt en hoe goed/slecht je tegen drank kunt... en of je nog iets anders neemt of niet, maar daar heb ik geen ervaring mee...

freakjuh 18-11-2002 21:24

Ligt aan de persoon he..ik ben altijd compleet gaar als ik uit ben geweest, ook zonder alcohol/drugs ...

GinnyPig 18-11-2002 22:32

Verschilt van persoon tot persoon, maar de meeste mensen die ik spreek proberen de zondag altijd zo rustig mogelijk te houden ;)

Ik ben zelf nogal een doorslaper, dus ik lik meestal tot 5/6 uur 's middags nog in me bed :o.

Hangt er uiteraard ook af tot hoe laat je doorgaat...

Pan Am 19-11-2002 00:45

Citaat:

benchMarc schreef:
XTC sux, is voor mensen die gewoon geen conditie hebben... ik zal nooit zoiets gebruiken, heb die crap niet nodig.
Ja, gebruik het voor de gein maar eens, dan zul je echt nooit meer zeggen dat mensen dat doen voor de energie. Geloof me nou maar.

Screenager 19-11-2002 21:07

Citaat:

ADHD schreef:
Ja, gebruik het voor de gein maar eens, dan zul je echt nooit meer zeggen dat mensen dat doen voor de energie. Geloof me nou maar.
hmz nou ik soms toch wel..
maargoe of ik wel of niet wat gebruik.. om 10 uur ben ik heel erg brak :)

edit: en zondagavond ben ik ook niet bepaald fit.. maandagochtend trouwens ook niet :o

Maartenpaarten 20-11-2002 12:55

Als je geen drugs gebruikt en erg weinig alcohol drinkt op zo'n feest, dan kun je na een uur of 5 slapen wel weer
normaal 'functioneren'.
Maar als je veel alcohol drinkt of XTC of iets dergelijks slikt, zal je je veel brakker voelen en veel meer tijd nodig hebben om te herstellen.

Blenderhead 20-11-2002 18:34

zonder drugs ( op alcohol en wiet na) hou k t meestal vol tot 6 uur ofzo....

met smartdrugs hou k t een hele nacht vol

Henri 21-11-2002 13:56

Citaat:

birthmark schreef:
zonder drugs ( op alcohol en wiet na) hou k t meestal vol tot 6 uur ofzo....

met smartdrugs hou k t een hele nacht vol

*zucht*

'T gaat er niet om OP 't feest, 't gaat hem om de dag NA het feest.

Henri 21-11-2002 14:02

Overigens, de vorige keer van Trance Energy was ik 's ochtends om 8 uur ongelooflijk verrot, maar kon niet slapen van de RedBull. Ik heb echt ongelooflijk veel van dat spul gedronken, en om half 5 werd ik toch nog moe. Wat RedBull precies voor spul is, ik weet t niet, maar een uur later voel je je weer beter opeens :confused: Vandaar dat ik ook echt niet kon slapen en aan het eind van het feest niet echt moe was. Als je eenmaal thuis bent echter wel...

Uiteraard maakt het uit of je drugs gaat gebruiken of niet. Als je drugs hebt gebruikt ben je de volgende dag nog wel redelijk opgewekt. De maandag, en vooral de dinsdag, worden dan een hel...

Uncle_Sam 21-11-2002 16:06

Citaat:

henri schreef:

Uiteraard maakt het uit of je drugs gaat gebruiken of niet. Als je drugs hebt gebruikt ben je de volgende dag nog wel redelijk opgewekt. De maandag, en vooral de dinsdag, worden dan een hel...

De bekende 'down' die ontstaat na het gebruik van MDMA staat juist bekend als het ultieme Sodom en Gomorra.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:37.