![]() |
Hebben jullie ouders ook gymnasium gedaan?
Hebben jullie ouders, ooms, tantes, broers, zussen of andere familieleden ook gymnasium gedaan? Ik zie namelijk vaak bij mij op school dat alle kinderen van een gezin gymnasium gaan doen en dat vaak ook de ouders van gymnasiasten ook gymnasium hebben gedaan.
Ik heb juist in mijn familie helemaal geen mensen die gymnasium heeft gedaan, alleen een verre achterneef geloof ik. |
In mijn familie doen 1 neef en 2 nichtjes en ik gymnasium. Voor de rest weet ik niemand in de familie die gymnasium heeft gedaan. Misschien mijn oom, maar dat weet ik niet zeker.
|
Mijn vader heeft Gymnasium, evenals mijn broer en 5 neven.
|
Mijn ouders hebben geen gymnasium gedaan, maar een aantal neven en nichten en een oom wel, ja en mijn broer...
|
nee, niemand in mijn familie doet gymnasium.
(behalve ik...) |
jep, m'n vader en moeder, en m'n broer en zus ook, maar m'n zus heeft het laten vallen in de vierde(of derde dat weet ik niet meer)
|
mijn moeder had eerst atheneum gedaan, maar na haar school had ze nog twee jaar Grieks en Latijn gedaan, geloof ik, voor haar studie Theologie.
|
ik ben de enige in mijn familie. zelfs de enige die vwo doet, behalve een soort achterneef van me.
|
Nou, bij ons in de familie is gymnasium niet echt zeldzaam:
Vader+moeder Oma Broer Zus (4 jaar) Neefje+nichtje |
mijn oma en een tante hebben het gedaan, een nicht is geslaagd met Latijn, wat ik ook ga doen en ik denk dat mijn neefje en nichtje dat over een paar jar ook wel zullen doen, oh, en een andere nicht heeft het ook gedaan...
|
Bij mij in de familie is het niet zeldzaam, maar ook niet heel erg vanzelfsprekend. De broers van m'n oma hebben hun gymnasium diploma gehaald en veel tantes en ooms van me hebben op het atheneum gezeten (ook afgerond). |
Ehm, mijn moeder, en daarna rechten gestudeerd.
Mijn vader heeft vwo gedaan en daarna een schriftelijke studie economie |
1 nichtje van me
|
Niemand.. behalve ikke
|
ikke ben uniek in de familie. iedereen trots http://forum.scholieren.com/biggrin.gif
|
Mijn vader heeft Gym gedaan.
|
nee alleen ikke maar mijn broetje begint nou ook
|
Van mn vaders kant heeft iedreen op t gymnasium gezeten. Allemaal op precies dezelfde school als ik!
|
Als ik er zo over na denk blijken het er toch meer te zijn dan ik dacht.
-neef -oom -nog een andere neef - 2 nichtjes - en ik natuurlijk http://forum.scholieren.com/smile.gif -x- |
Mijn nichtje ging toevallig gelijk met mij gymnasium doen, zij doet inmiddels atheneum, en mijn andere nichtje die en jaar lager zit gaat naar de havo volgend jaar... voor de rest heeft volgens mij niemand gymnasium gedaan in de familie, wel jammer als je iets wil weten, niemand kan het je vertellen.
|
Nee, de mijne niet. Ik vind het niet erg, kan ik kerken en andere educatief verantwoorde vakantieuitstapjes mooi een leuke vertaling verzinnen, merken ze toch nix van... http://forum.scholieren.com/biggrin.gif
|
Mijn vader en mijn oudste zus hebben allebei gymnasium gedaan. Mijn vader met latijn en mijn zus met grieks. M'n vader is wel op zijn eerste examen gezakt op latijn met een 3, maar het jaar erna heeft hij het wel gehaald.
|
mijn vader heeft lyceum gedaan. dat is geloof ik net ietsje hoger dan gymnasium.
|
ik ben suzanne
ik gymnasium mijn ouders vader gymnasium moeder vwo mijn broer havo niet zo slim haha en ik gymnasium*O* |
Citaat:
|
Ik ben de eerste die naar de universiteit gaat denk ik
|
Waarom heb je hiervoor een topic van 15 jaar oud geupt?
|
Citaat:
|
Clever boy!
|
Goed lieve kinders, als jullie over dit topic heel per se inhoudelijk willen praten kunnen jullie een nieuwe openen. Dusver lijkt deze up niets bij te dragen dus ik gooi hem dicht.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:11. |