![]() |
Vreemdeling, neem me mee...
Neem me mee naar jouw wereld,
Laat me verdwijnen in jouw schaduw, Leer me vliegen, leer me genieten, Zou het werkelijk iets opschieten? Jij, vreemdeling die ik idealiseer, Weet jij de weg naar het geluk? En wil je wel met mij verdwijnen? Zou jij de zon willen laten schijnen? |
:( Mooi..
|
'k vind hem een beetje simpel...'k vind hem ook een beetje stroef lopen en 'k vind hem wat teveel gezocht lijken...kortom, 'k vind hem niet echt mooi of goed. Sorry.
Offtopic: Leef je nog? |
Loopt niet zo goed, heb ik het idee, maar dat zal wel geheel aan mij liggen. ;) Inhoud is goed, mooi...
|
Citaat:
Offtopic: ik leef nog... durfde je paar keer niet aan te spreken ofzo... |
ik vin em niet zo mooi
hijz zo gewoontjes ofzo. maar blijf schrijven :) |
Citaat:
Offtopic: Ik bijt niet. |
je slaat de plank volledig mis om over het rijmschema niet te spreken, maar ja...
|
Citaat:
|
Ook al loopt het gedicht naar mijn mijn gevoel ook niet zo goed, ik vind het idee er achter mooi.
|
lieve Gothic,
het rijmschema is te OBVIOUS daar is op zich niks mis mee, maar omdat het zo summier is en omdat het niet lekker 'loopt' ... is dat storend... ooit aan klanrijm gedacht? Dan kun je je vocabulaire meer in de strijd gooiren en veel meer doen met de woordjes... linguistisch genot noem ik het maar....:D see ya around |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:21. |