![]() |
wat gaan jullie kiezen?
ik zit in het 3de jaar, waar gaan jullie het 4de jaar mee verder, grieks of latijn? en waarom?
|
Ik zit nu in 6 VWO en ik heb Grieks en Latijn beide. Ik kon niet kiezen. http://forum.scholieren.com/smile.gif
|
Ik ga met geen van beide verder, ik vind latijn niet leuk en we hebben alleen het tweede jaar maar grieks gehad.. als we het derde jaar nog grieks hadden gehad, dan was ik daar misschien wel mee door gegaan.. maarja.. tis niet anders he!!
|
Ik kon wel keizen tussen Grieks en Latijn; het is Grieks geworden. Ik heb het gedaan omdat ik Latijn verwaarloosd had, heel dom..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik doe volgend jaar beiden.
|
heej,
ik zit ook in de derde. We moesten voor 1 april onze profielkeuze enzo doorgeven. Daarbij heb ik grieks ingevuld...Maar eigenlijk twijfel ik nog heel erg. Ik hoor van best veel mensen dat grieks nog erg lastig gaat worden (we hebben de aoristus al gehad) en latijn vind ik steeds leuker worden. -x-Eef ps allebei heb ik ook aangedacht, maar net als j@sper denk ik dat het teveel wordt met N&G |
ja, ik heb ook net de aoristus gehad, vervelende vormen zijn dat! Maar ik denk dat ik Latijn ga kiezen, want dat vind ik een leuk vak. Ik word misselijk van die Griekse letters.
Ik denk dat me keus al vast staan nl: Latijn |
Citaat:
|
Grieks............
|
Hoi!!
Ik moet nu ook kiezen en het wordt zeker Grieks, gewoon een stuk boeiender!!!!! Groetjes |
K wil ze eiglijk allebei gaan doen. T izz gewoon harstikke vet. Die grieken en romeinen waren gewoon zo ongelofelijk slim; als zij toen niet zo slim waren geweezz, wat waren wij dan nu???
|
Ik zit nu in de 5e met Latijn. Ik heb dat gekozen omdat ik het leuker vond dan Grieks en omdat je er meer aan hebt, bijvoorbeeld bij andere talen.
|
Citaat:
Ik had precies hetzelfde! In de derde vond ik Latijn veel leuker, maar op het laatste moment heb ik toch ook nog Grieks erbij gekozen, en ik heb er geen spijt van gehad, nu vind ik Grieks leuker, alleen ik weet niet precies waarom. |
Citaat:
|
Ach, ik heb nu niet meer zoiets van 'zou ik latijn toch doen?' Het is allebei leuk, maar ik zie gewoon wat meer in dat dromerige, filosofie-achtige van grieks http://forum.scholieren.com/smile.gif Mijn keuze staat dus vast,
-x- Eef |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:47. |