Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Tips voor het 'sneller' aanbrengen van eyeliner, plz... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=281818)

~*Marsmallow*~ 17-11-2002 20:26

Tips voor het 'sneller' aanbrengen van eyeliner, plz...

De titel spreek voor zich lijkt mij, want bij mij duurt het zooooo lang voor het eenmaal goed zit...
alvast bedankt...

Roos 17-11-2002 20:27

Gebruik zo'n eyeliner-pen.
Dat is gewoon een hele dunne vilstift die gelijk droog is.
Die van Theatre is goed, die heeft een hele dunne punt en blijft goed zitten.

Embraced Pale Death 17-11-2002 21:44

smeer alles onder en haal het overtollige weg met 500 wattenstokjes...

of idd zo'n viltstift...

Gwen. 17-11-2002 21:46

Heel veel oefenen. Ik gebruik geloof ik al 5 jaar liquid eyeliner en trek nu in 2 seconden een streep. Je moet er gewoon een vaste hand in krijgen en vooral niet teveel aarzelen want dan ga je bibberen en doen.

Mad^Athlete 17-11-2002 23:04

Citaat:

Embraced Pale Death schreef:
smeer alles onder en haal het overtollige weg met 500 wattenstokjes...

of idd zo'n viltstift...

Qamra 18-11-2002 08:03

Nog sneller? Nee ik weet het niet, ik doe het gewoon.. Je pakt een potlood en je zet een lijn..

Paranoide 18-11-2002 08:16

Citaat:

Miss Quasy schreef:
Heel veel oefenen. Ik gebruik geloof ik al 3 jaar liquid eyeliner en trek nu in 2 seconden een streep. Je moet er gewoon een vaste hand in krijgen en vooral niet teveel aarzelen want dan ga je bibberen en doen.

FireCracker 18-11-2002 10:37

zo'n stift, en wattenstaafjes en heel veel oefenen :D (y) werkt bij mij het beste

vixen 18-11-2002 11:25

Citaat:

~*Mad^Athlete*~ schreef:
joh, jij kan dat nie eens :p

gewoon veel oefenen en denken (hopen) dat et goed gaat. Als je veel oefent gaat et heel gemakkelijk.

Mad^Athlete 18-11-2002 11:59

Citaat:

otherside schreef:
joh, jij kan dat nie eens :p

Zaterdag was et me gelukt, maar ja je was er zaterdag niet :(

En nu is t me trouwes weer gelukt ja ja begin t te leren :p ;)

belleblaasbel 20-11-2002 16:03

veel oefenen, ik zet al zo'n jaar elke dag lijntje en ben zo klaar :)

~Golvend Badeendje~ 20-11-2002 16:20

Ik gebruik eyeliner van theatre,en het overtollige verwijder ik gewoon met een paar wattenstokjes. Done in a few moments.

Secreet 21-11-2002 06:02

dipliner...werkt handig...

Quiana 21-11-2002 08:14

Als je teveel bibbert, je hand op een stevige ondergrond zetten..

mood indigow 21-11-2002 11:40

boven je oog (zeg maar) of onder je oog?

Gwenniej 21-11-2002 14:49

nou jah natuurlijk je arm stevig neer zetten en met je hand tegen je wang aan zitten...

k smeer oowk altijd alles dik onder en haal ut met een vochtig wattenstaafje weer weg, ideaal (y)

tsja echt eyeliner vink wel kut... gebruik altijd eerder zwart oogpotlood :)

boven me oog lukt ut me eigenlijk nooit... wordt 1 zwarte grote troep :d

maar onder me oog en aan de zijkant wordt steeds easier :D

Toscane 22-11-2002 10:46

hoe langzamer je het lijntje trekt, hoe slechter het gaat. Dus idd gewoon nie te veel aarzelen en er is altijd nog de uitvinding van make-up remover en wattenstaafjes zoals eerder al gezegd.

sterrenmeisje 22-11-2002 12:24

zorg ook dat je huid niet vochtig of vettig is (door creme) dan gaat t namelijk onwijs vlekken en uitlopen enzo

verder: eerst poeder, dan oogschaduw, dan mascara en dan pas eyeliner (anders zit t net goed en kan je de helft weer weghalen omdat je mascara verneukt gaat)

Gwen. 22-11-2002 13:40

Citaat:

*pixie* schreef:
zorg ook dat je huid niet vochtig of vettig is (door creme) dan gaat t namelijk onwijs vlekken en uitlopen enzo

verder: eerst poeder, dan oogschaduw, dan mascara en dan pas eyeliner (anders zit t net goed en kan je de helft weer weghalen omdat je mascara verneukt gaat)

Niet eerst mascara! Want dan zijn je wimpers al wat "harder" en dan blijven er soms druppels eyeliner in hangen.. Of het is nog nietgoed gedroogd en dan loopt het uit enzo.. mascara is eenvoudiger aan te brengen dan eyeliner.

sterrenmeisje 22-11-2002 13:49

Citaat:

Miss Quasy schreef:
Niet eerst mascara! Want dan zijn je wimpers al wat "harder" en dan blijven er soms druppels eyeliner in hangen.. Of het is nog nietgoed gedroogd en dan loopt het uit enzo.. mascara is eenvoudiger aan te brengen dan eyeliner.
wel eerst mascara.. en gewoon stift eyeliner gebruiken :)

Gwen. 24-11-2002 09:46

Citaat:

*pixie* schreef:
wel eerst mascara.. en gewoon stift eyeliner gebruiken :)
Nee!

Die is veel eerder op/uitgedroogd.

Sask!a 24-11-2002 17:53

Inderdaad, eyeliner met een harde viltstiftpunt is makkelijker aan te brengen dan een dun kwastachtig ding.

Ik heb een bureaulamp waar een pinnetje aan zit, als ik de lamp om hoog laat schijnen kan ik aan dat pinnetje een spiegeltje hangen (waar een gaatje in zit). Dan doe ik de lamp aan, die schijnt dan in mijn gezicht. Ga rustig op mn bureaustoel zitten, leun met mijn rechterelleboog (ben rechtshandig) op mn bureau en breng dan de eyeliner aan. Echt, ferrie simpel!

Succes er mee!

Liefs Saskia

SugarBox 24-11-2002 21:42

Is toch nix moeilijks aan?

Gewoon goed oefenen ofzo..

Chelsea 26-11-2002 12:04

Citaat:

Miss Quasy schreef:
Nee!

Die is veel eerder op/uitgedroogd.

jawel.

anders zitten je wimpers onder de eyeliner en dat ziet er niet uit en krijg je het niet meer goed.

Gwen. 26-11-2002 12:09

Citaat:

Chelsea schreef:
jawel.

anders zitten je wimpers onder de eyeliner en dat ziet er niet uit en krijg je het niet meer goed.

Ik haat die viltstiften en ik heb liquid eyeliner met kwastje en er komt nooit wat in mijn wimpers and if dan is het nog geen probleem want ieder mens heeft vingertjes, een kraan en een handdoek.

ellaversa 26-11-2002 13:06

eyeliner met een goed kwastje helpt ook al --> l'oreal superliner en lancome artliner en heel veel oefenen! en als je rechtshandig bent is het slimmer om eerst je linkeroog te doen en dan je rechter (dan is het lijntje gelijk)

Ninnoc 26-11-2002 13:36

gebruik het gewoon niet, ik gebruik al die troep ook niet

Nuivorion 29-11-2002 09:12

de eyeliner van de hema is best te doen, daarmee lukt het mij alleen.. kan je ook heeeeeel makkelijk je hoofd mee ondertekenen :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:20.