![]() |
Piercings op je twaalfde of niet!?
ivm met de twee eerder geposte discussies over 12-jarigen, nu dit topic (Strings op je twaalfde of niet!? en Strakke spijkerbroeken/topjes op je twaalfde of niet!?).
Je ziet steeds meer meisjes van een jaar of 11 a 12 rond lopen met de "standaard"-piercings, maar wat vinden jullie hier van, dat meisjes, nog in de groei, bijv. een navelpiercing hebben? |
Nee verschrikkelijk. Maar goed ik houd sowieso niet van piercings.
|
grr... Ik ben ook nog in de groei en heb een navelpiercing.
Vechten? :mad: |
Ze zouden verboden moeten worden, ook al is het alleen omdat ikzelf op mijn achttiende pas een piercing mag.
|
mogen de ouders beslissen. als die kinderen dat willen...
maar zelf vind ik die piercings die 12jarige kinderen willen niet mooi, want dat zijn waarschijnlijk navelpiercings en neusknopjes. zowiezo lijken me piercings bij van die kinderlijke gezichtjes niks. maar vanaf je 15/16e vind ik acceptabel om te zien als je het hoofd er voor hebt. maar zoals ik al zei, wie ben ik om dat te zeggen.. |
Citaat:
|
Je wilt toch niet serieus menen dat er kinderen van 12 zijn die een piercing willen :|
|
Mwah.. meisje die ik ken is een jaar jonger dan ik en die heeft een neuspiercing, navelpiercing en een tongpiercing.. vind ik persoonlijk best ziek..
Mijn ouders vinden dat ik tot mn 14e moet wachten met een neusknopje.. Overige piercings moet ik maar mee wachten tot mn 18e, want ze denken dat ik het tegen die tijd toch niet meer wil.. |
ik was 9 toen ik mijn neuspiercing kreeg(ringetje)
khen hem nogsteeds en geen spijt van.. ik wou hem dan ook al heel lang.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat vind ik best wel ziek, die kinderen van tegenwoordig zijn echt geen kind meer *sounds like grandma* (n)
|
Zolang ze er maar geen last van hebben tijdens het groeien. En oorbellen zijn ook piercings :rolleyes: .
Een navelpiercing lijkt mij niet verstandig, maar een (klein) neusknopje kan heel schattig staan. :) |
ze doen maar
|
lekker trend gevoelig, op hun elfde navelpiercing omdat christina het ook heeft, en op hun 13e een snor omdat shakira die ook heeft...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind 12 nog best jong. Vanaf een jaar of 15 denk ik dat je zelf wel goed genoeg na kan denken over wat je wil.
En dan vind ik dat er ook nog wel verschil zit in waar je je piercing neemt en hoe volwassen je voor je leeftijd bent. Je hebt namelijk mensen van 15 die nog heel kinderlijk zijn maar anderen zijn al relatief volwassener. |
Een klein neusknopje zou best kunnen.
Maar verder niet, staat ook niet echt mooi vind ik. |
Ik stel me daar echt van die kindjes met slierterig blond haar, roze kleertjes en heel veel goud bij voor.... Niet mijn smaak ofzo. Sowieso vind ik oorbellen bij kleuters ook al zoiets walgelijks.
|
ik had op me 13e een neuspiercing, maar ik vond mezelf toen al heeeeeeel groot hoor:P
|
Wat heeft iedereen hier de laatste tijd met 12jarige ? :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind 12 ook best wel vroeg voor een piercing.. |
12 is niet vroeg hoor. dat zijn bruggers en toen ik in de brugklas zat kende ik genoeg meisjes van mijn leeftijd (12) met navelpiercing en/of neuspiercing :)
|
Citaat:
eindelijk eens iemand die ook pas op haar 18e een piercing ofzo mag:) |
Citaat:
|
och, op mn 12de had ik een neuspiercing, maar ik vind eigenlijk dat ik niet zo heel veel ben veranderd sinds mn twaalfde
MaaRr ik ben natuurlijk altijd al heel volwassen geweest (*kuch*) |
ach ja ik vind het zelf niet mooi bij iemand van 12, maar als de ouders het goed vinden, het kind het zelf echt graag wil, naja dan doen ze toch lekker? en als ze t beu zijn, tsja dan halen ze m dr weer uit heh? maar goed mijn kinderen zouden later geen piercing op hun 12e mogen, dat is in ieder geval 1 ding wat zeker is, ook al is het alleen maar omdat ik dat ook pas vanaf mn 18e mag...:)
|
Nee, gadverdamme! Kinderen van twaalf kunnen echt nog niet beslissen of ze met een piercing willen lopen...misschien zien ze oudere zus Kimberly of nichtje Charissa met een piercing en dan willen ze dat zelf ook. Maar die kinderen zijn nog niet in staat om voor zichzelf te bepalen wat goed is. Niet doen dus.
En over ouders die hun kleine kinderen alvast piercings geven (denk aan kleine jochies van 7 die al met een oorbel lopen): dat is gewoon tuig. |
Citaat:
WHAHAAAHAAA ik lag helemaal in een deuk toen ik deze zin las.. :D ge-wel-dig :D Offtopic: vergeet Priscilla en Daisy niet ;) |
Citaat:
En wat vind je van meisjes van 7 met 2 bescheiden zilveren oorknopjes? |
(n)
en oorbelletjes bij kinderen vind ik ook lelijk. |
Citaat:
|
en wat vinden jullie van wenkbrauwpiercings voor 12/13 jarigen?
|
Citaat:
|
Citaat:
mensjus van 12 vind ik ook overdreven dan zou ik ook zoiets hebben van zou je niet ff wachten, maar iedereen moet het zelf weten :) |
ik kreeg m'n neuspiercing toen ik 12 of 13 was en nu moet ik wachten tot ik 16 ben... maar ik vind het dus wel kunnen als ze het echt willen, maar als ouder moet je je dan wel bedenken dat ze het zo niet meer leuk vinden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Achterlijk, op mijn achttiende verjaardag stap ik mooi naar een piercer, of ze het nou willen of niet. |
Citaat:
|
ken iemand die een kindje heeft met een tongpiercing
het kindje is 2 (dit is geen typfout) en dat vind ik: ZIEK |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:56. |