![]() |
zittend of staand klaarkomen voor meiden
vinden nog meer meiden dit lastig want mijn vriendin lukt dat dus niet :(
meerderen ervaring??? |
ik denk niet dat ik staand zou kunnen klaarkomen, maar eerlijk gezegd heb ik het nog nooit uitgeprobeerd.
|
moet ie je van achteren proberen.
(makkelijker standje) en zittend: erm ze kan op je mond gaan zitten :P :) of bedoel je dat ze ergens anders gaat zitten? Erm,.. dan moet ze eens proberem om haar clitoris tegelijk te stimuleren. of jij probeert dat..... |
ik kan t wel, maar tis wel moeilijker
|
Citaat:
maar dan komt ze nou juist niet klaar :( |
Citaat:
|
Staand kan ik iig klaar komen, geen enkel probleem ('t enige waar je even voor moet uitkijken is dat je niet valt :) )... Mja, zitten zou dan ook wel lukken denk ik...
|
Ik vind liggend juist moeilijker :D
...:o Staand weet ik eigenlijk niet.... Of... *denkt even na* Hum ja, eigenlijk ook wel. Kan wel. Is niet zo handig. |
Ik kan staand misschien wel klaarkomen maar een stuk moeilijker dan liggend, om de simpele reden dat ik me staand niet helemaal kan ontspannen. Hetzelfde geldt voor zttend.
Maar ik denk dat het -na flink oefenen- wel moet kunnen , hoor :) |
Nah, ik kan het waarschijnlijk wel ( staand een keer bijna ), maar zak zo' n beetje door mijn knieeen al VOOR ik klaar ben gekomen, dus erg handig is dat nie.
|
Citaat:
|
Volgens mij zak ik dan door m'n benen *bibberbeentjes:D*
|
Citaat:
|
Ik kan alles :D ;)
|
Citaat:
(y) :D Moet zeggen dat ik niet had gedacht dat iemand *zo* hard kan klaarkomen dat die persoon niet meer op de voeten kan blijven staan. :o Best grappig om te weten... :D Helaas kunnen wij, mannen, dat niet... ik kan op 1 voet gaan staan en klaarkomen, en val dan nog niet om. :confused: Ach ja... mannen hebben er geloof ik gewoon véél minder gevoel bij dan vrouwen. :( |
Citaat:
|
Zittend is niet zo moeilijk. Moet het meisje met haar rug tegen de borst van de jongen gaan zitten (dan zit je dus tussen zijn benen) en dan kan hij haar heel makkelijk vingeren.
|
Zittend is erg relakst... :o
|
ik kan wel staand klaarkomen, maar dan word ik helemaal duizelig en moet ik toch ff gaan liggen/zitten om uit te rusten. Vind dat echt vermoeiend, want zak dan een beetje door mn benen heen. Heb toch liever liggend....
|
Citaat:
en ja, ik denk toch echt dat ik staand door mn knieën zak, al helemaal omdat het bij mij nogal lang duurt, dat hou ik dus no way zo lang vol he! |
Citaat:
|
Citaat:
ooooOOOOhhhh!!! *pok* |
Het kan maar het is moeilijk omdat je helemaal trilt en dus ook je benen
|
Staand en zittend lukt mij allebei..
|
staand lukt misschien alsk vaker oefen :o :D maarruh nu dus nie ;)
zittend = geen probleem |
Citaat:
|
Staand lukt wel, tegen een muur (in de douche bijv.) en ik heb t ook weleens in de douche op zijn hondjes gedaan, dat ik op de rand van de plee of t bad leunde en toen zakte ik wel elke keer bijna in elkaar, maar t was wel lekker!! Naderhand moest ik tegen mijn vriend leunen om nie om te vallen, zo slap was ik :rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:49. |