![]() |
Uniek
Jouw bleek gezicht onder tonnen make-up
Welk elke vorm van uitstraling verbergt Toch zonde van die afkeer toch, Dat acceptatie wederzijdsheid vergt? Je noemt je en je outfit 'jezelf' vanwaar die kronkel, lieve meid? Zie, loop enkel 5 minuten rond En aanschouw 5 dozijn aan mensen als jij Onterecht veroordeelt, niet? Tot depressie, verdriet en sociaal gebrek Maar ongemerkt... niet jouw grief Zijn vooroordelen dan nog zo gek? Ergens ben je toch uniek, Want in elke intentie tot onderscheid Ben jij, tot misschien jouw verdriet Toch een hele normale meid |
Vanwaar die neerbuigende houding?
Ik vind het een Sinterklaasgedicht. |
Ik vidn hem geweldig
vooral het einde vind ik heel goed.. het is mischien qua woordkeuze niet zo hoogstaand maar ik vind het daardoor juist makkelijk te lezen ik vind hem leuk |
hij's ontnuchterend
:) das goed IMHO (y) |
Oeh.. Sorry. Ik had een beetje een rotbui geloof ik. Had het wel wat vriendelijker kunnen brengen.
Ik vraag me wel af of je zo stoer bent om dit ook aan haar te laten lezen, want anders begrijp ik het nut hiervan niet zo. |
Ik vind het niet lekker lopen...vooral 2e gedeelte niet.
qua inhoud...beetje confonterend denk ik.... |
Citaat:
Je topic uppen is, ongeacht de reden, niet toegestaan. Up-posts worden verwijderd. Doe je het keer op keer dan heb je de kans dat op een gegeven moment de complete topic wordt verwijderd. Ik weet niet of je een tijdje niet online was oid, daar heb ik geen zicht op omdat ik even zelf wat weinig online kan, maar je upt dit topic, en dat is niet geheel onze bedoeling... Let je er vanaf nu even op? |
sorry...geen uppen :o ik vind hem gewoon prachtig en moest dat even kwijt...echt goed over nagedacht, simpel opgeschreven maar duidelijk en terecht (eerlijk).
|
Citaat:
Ontopic; Ik vind het gedicht niks bijzonders, sorry. Het doet me gewoon totaal niks. Wel goed geschreven. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:44. |