![]() |
Duitsland - Nederland
wat wordt het ???
en de rest van de vriendschappelijke wedstrijden? ik denk dat het bij een gelijkspel blijft 1-1 verassing van bronckhorst is opgeroepen :confused: |
0-2 (y)
goals: kluivert, vd vaart |
0-3:::2x kluivert 1x makaay
|
0-2
nistelrooij, Vaart |
3-1 voor duitsland
tjaa dat zegt mijn gevoel gewoon :rolleyes: |
SHIT........wanneer is die wedstrijd?
Trouwens, ik denk dan dat het 0-1 word voor NL door Kluivert. |
speelt kluivert mee? :)
wiew waneer is die wedstrijd? KuzZzZz...... |
0 - 2
|
woensdag is de wedstrijd.
Nederland wint ckers! minstens met 2-0! kluivert zal vast wel meespelen!! altijd bijna he |
0-0 brillenstand :cool:
|
0-0 ja
|
1-3
Makaay Ballack Van der Vaart Kluivert |
hmmm toch 1-2 nederland
|
0-3:)
Makaay 1x Van der vaart 2x |
0 - 6 voor nederland!!!! :D :cool:
Kluivert 2x Makaay 2x Zenden 1x Ricksen 1x We gaan die Moffen slachten!!!! (sorry, ik bedoel die Duitsers... :p ) HUP HOLLAND (y) :D |
Gezien het feit dat iedereen hier zo voor Nederland is, zal Duitsland wel winnen. :)
|
2-3 :)
|
Citaat:
De enigste duitser(s) die winnen zijn de Schumachers ;) Maar goed, ontopic: Natuurlijk (duh ;)) verwacht ik dat nederland gaat winnen. Ze winnen met 2-1 :) Van de vaart scoort zoiezo ook een doelpunt ;) :D |
dit is ook wel leuk.
Nederland oefent twee keer tegen Belgi뼯B> -------------------------------------------------------------------------------- 18-11-2002 Het Nederlands Elftal heeft twee oefenduels met België_§epland. Oranje gaat op 20 augustus 2003 eerst op bezoek in Brussel. Voor het tweede treffen zullen de Rode Duivels waarschijnlijk op 29 mei 2004 naar Nederland afreizen. Een Nederlandse lokatie is vooralsnog niet bekend. De datum van het tweede duel kan nog worden gewijzigd. Als zowel Nederland als België_ºich plaatst voor het EK in Portugal zal de tweede wedstrijd eerder worden georganiseerd. De laatste Derby der Lage Landen dateert van 29 maart 2000. Beide landen kwamen in Brussel destijds tot een 2-2 gelijkspel na doelpunten van Gert Verheyen, Emile Mpenza en twee keer Patrick Kluivert. |
0-0
saaie wedstijd, weinig kansen, slecht voetbal, veel wissels, veel 'proefballonnetjes' ga dan ook niet kijken |
1-2 voor NL
Omdat NL gewoon goed onderweg zijn naar de E.K. met een toptrainer en denk dat ze Duitsland wel aankunnen. Duitsland die in de W.K. 2e werd ( in de finale stond ) Boeit NL verder niet. De goals vallen denk ik onder andere: Nederland: - V. Vaart - P. Kluivert Duitsland: - Ballak ;) |
2-1 voor Nederland!
|
20 augustus volgend jaar België uit in Brussel????????????
Kunnen daar alvast kaarten voor gekocht worden? België in Brussel, altijd gezellig…! Laatste keer Duitsland – Nederland in Gelsenkirche was zowel op de tribunes als op het veld een ontzettend saaie wedstrijd en ik denk dat dat nu weer het geval gaat worden. 1-1 ofzo…. En een colaatje in café Blauw/Weiss! |
hoelaat begint de wedstrijd eigenlijk???
|
Citaat:
|
het staat momenteel 1-1
|
Citaat:
Als het zo blijft heeft Zaagmanz paranomale gaven ;) :D ;) |
Citaat:
|
van de VIEZE weltmeister gewonnen :D
|
Zien jullie wel :P
0-1 1-1 1-2 1-3 Ik had wel verkeerde doelpuntenmakers... Maar wel goeie uitslag en volgorde :D |
v/d vaart er in
en oranje speelt opeens veel beter ofnie :D (y) |
1-3, lekker voor ze....
|
Nederland is 2 koppen groter dan Duitsland. :D
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:02. |