![]() |
Vertalingen Fortuna & Pallas
Nou, ik vindt dit echt bullshit dat ik m'n site hier niet kan aanbieden.
Op scholieren.com moet toch iedereen terecht kunnen voor hulp met huiswerk?! En aangezien jullie mijn site niet als link willen plaasten, zette ik hem maar op het forum. Ik probeer zo niet meer bezoekers te trekken, maar alleen kinderen te helpen! Dus nogmaals: Als je vertalingen wilt van Pallas (grieks) of Fortuna (latijn) moet je naar mijn site gaan. Deze mag ik hier (slaat nergens op) niet noemen, dus moet je maar een mailtje sturen naar info@gelteksten.com, en dan stuur ik je heb adres. |
ja, je kan ook gewoon in je info kijken, veel sneller. en als je jouw naam ziet zou je ook nooit verwaachten da het www.*jouwnaam* zou zijn........
|
Gelukkig zijn er ook nog intelligente mensen op de wereld! Thanx man!
|
Weet je wat ik doe? Ik sluit dit weer, en zal de announcement aanpassen, met jouw link daarin. Ben je het daarmee eens? Lijkt me een hele goede oplossing, zijn we ook van die vertalingtopics verlost. Ben je het er niet mee eens, zeg het me dan eventjes via mail/icq/msn.
|
Announcement Updated!
De nieuwe announcement Meer kan en wil ik niet voor je doen. Evt. reactie via de bovengenoemde wegen. Geen dank. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:14. |