![]() |
Robbie Williams in Nederland!
Jaja, vers van de pers :d
Robbie Williams staat 18 juli 2003 in de amsterdam arena! Ik zal er iig bij zijn. Tot nu toe vinnik zn nieuwe cd drie keer nix, maar zn ode nummers, en de manier waarop hij weet te entertainen is voor mij genoeg. Op de mojo site staat t volgende; Robbie Williams rocks Amsterdam ArenA down -vervolg- Robbie Williams himself heeft het vanmiddag tijdens een persconferentie in Berlijn bekend gemaakt. In het kader van zijn Europese tournee zal de Britse superster Nederland aan doen. En ook meteen supergroots, want Robbie waagt zich aan de Amsterdam ArenA. Geen twijfel over mogelijk, dit wordt hèt spektakel van 2003. Zijn spiksplinternieuwe album Escapology is nèt uit en de single Free is al vaak te horen en te zien op radio en tv. Het levende bewijs dat één van de spraakmakendste artiesten van dit moment helemaal terug van weggeweest is. Mis hèt spektakel van 2003 niet! ROBBIE WILLIAMS + SUPPORT ACT Vrijdag 18 juli 2003 Amsterdam ArenA - Amsterdam Zuidoost Entrée: € 42,-/€ 39,-/€ 36,-/€ 34,- (exclusief servicekosten) Aanvang: 18.30 uur Kaarverkoop start aanstaande zaterdag 23 november om 10.00 uur. Let op! Maximaal 10 kaarten per persoon. |
kben in extase heb het gezien.. alleen nog iemand overhalen om met me mee te gaan.. ow en kaartjes bemachtigen natuurlijk..:D
zodrekt ga ik wel ff zijn nieuwste luisteren, kijken of ik er wel wat aan vind. :) |
data van de tour:
Amsterdam Arena Fri, July 18th, 2003 Berlin Wuhlheide Tue, July 8th, 2003 Berlin Waldbühne Wed, July 9th, 2003 Copenhagen Parken Fri, July 25th, 2003 Dublin Phoenix Park Sat, August 9th, 2003 Edinburgh Murrayfield Sat, June 28th, 2003 Edinburgh Murrayfield Sun, June 29th, 2003 Gelsenkirchen Arena auf Schalke Sun, July 13th, 2003 Hannover Expo Site Sun, July 20th, 2003 Knebworth Knebworth Park Sat, August 2nd, 2003 Knebworth Knebworth Park Sun, August 3rd, 2003 Mannheim Maimarktgelände Fri, July 11th, 2003 Munich Olympic Stadium Sun, July 6th, 2003 Stockholm Olympic Stadium Sun, July 27th, 2003 Vienna Ernst Happel Stadion Fri, July 4th, 2003 Als het ff kan ben ik ook te vinden in Hannover en Gelsenkirchen. :) |
kewl :) maar ik ga nie denk ik, t is best duur en zo leuk vind ik het nou ook weer nie ;)
|
Jeej *doet rondedansje*
Ik heb mn kaartjes iig :) |
Die prijzen :s
|
ja idd..
best wel heel erg asociaal.. op het kaartje staat dat er meerdere support acts zijn dus daar betaal je ook meer voor.. en hij weet dat mensen zn kaartjes toch wel kopen.. dus waarom dan nie lekker duur maken :s Beetje jammer, mja hijs gewoon een goeie entertainer, en k hoop dat ie veel oude nummers speelt want zn nieuwe cd is kut |
Entrée: € 42,-/€ 39,-/€ 36,-/€ 34,-
WAHHAHAAHHAAHWAHHAHAAHHAAHWAHHAHAAHHAAHWAHHAHAAHHAAHWAHHAHAAHHAAHWAHHA HAAHHAAHWAHHAHAAHHAAHWAHHAHAAHHAAHWAHHAHAAHHAAHWAHHAHAAHHAAHWAHHAHAAHH AAHWAHHAHAAHHAAHWAHHAHAAHHAAHWAHHAHAAHHAAHWAHHAHAAHHAAHWAHHAHAAHHAAHWA HHAHAAHHAAHWAHHAHAAHHAAH |
Citaat:
|
:(
waarom moet het nou weer zo duur zijn :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:24. |