![]() |
tuning voor beginners
Hallo allemaal,
voor de auto liefhebber heb ik een leuke url gezet waarbij je je eigen getunede wagen kan maken. Als je een mooie wagen hebt gemaakt wil ik hem graag ook zien. als je dan het VIN-nummer (wordt op de site verklaard) hier plaatst kan ik hem bekijken. veel plezier en alvast bedankt voor jullie inbreng. hier zijn mijn vin codes: auto 1: FCHDGDHDCEBECCADB auto 2: DGHHGHODDECCBEAEC auto 3: BBHFFCCBCECEBLAAE auto 4: EEHGGFCBDEGCBJCAF http://users.pandora.be/andymommeren...ate-a-ride.swf |
Hier een hele coole honda.
vin nummer: AMIDGNNBAEBEFMAAB ik vond die ford focus van je wel mooi. vooral de achterlichten groetjes, harry |
Citaat:
maar ga zo door, want ik zie dat jij verstand van tuning hebt. ;) |
Bhlcfidbccbcbaaab
|
Djfgekcbcdgabkaab :d
|
w000t 0.502 score!! =D
DDJHIEPCCEBEBABAB BDKHIEDCAEBEBAAAB DFJHIGPDCEBEBAAAB BEJHIFECCEBEBBAAB =] |
Cfkfggacdaceijceb
fmhcgnkceeeedcaab amjhgnpddceabkaab |
Kan die bonkie bonk muziek eruit ?
|
EFDGEGCCCECEGJBDB
dom spel :p |
BDFBFECCCEBBCKAAD
ECGHHDBCAAACCIAAD en dan nog even een zeeeer mooie ;) CIJIBAGBACAEFGAAD |
heh deze roelt :D
DEHHFFNBAECECCACE |
Abhigcqdddfecjaab
|
Citaat:
|
FGHCFHEDBEBEFDBED
komt vooral goed tot z'n recht met muziekje 2 en cruisend door die achterbuurt ofzo.. :D |
Citaat:
Als ik een MP3 op heb staan en ik hoor God gitaar spelen, dan is mijn eerst reactie bij het horen van deze herrie de pagina sluiten. Ik neem dan niet eens de tijd om te kijken of er een optie is om het geluid op de pagina uit te zetten. Geen bezoek er meer aan brengen is veel eenvoudiger :) Mensen die heiligschennis plegen, verdienen niet eens een bezoek aan hun pagina :p |
AGLCGHBCDCCEBAAAB
Hmmz, geen Peugeot 306xsi :p (onthoud die naam dat wordt later een begrip in Amsterdam :p) |
CDHHEAEDDECBCCAAB
Dat is tenminste stijl. |
Mijn: ABHCECNCDECEFMBDB
|
Citaat:
WOW!!!!! |
Ik heb ook een hele coole focus gemaakt, alleen vind ik het neon licht niet echt super.
maar alle neon kleuren vind ik een beetje tè. BAHDFBBCAEBCBLACD blijf inzenden hé mensen!!! |
Ik heb ook nog een wijze auto.
alleen is hij wel heel erg roze :p DKHFGLIDACBCBBAAB |
Citaat:
|
Bffhggcccecbclaee
|
Citaat:
|
Hij is inderdaad wel grappig ja alleen vind ik toch de velgen lelijk.
maar ja wat wil je... ze zijn ongeveer 8 keer zo groot als dat ze eigenlijk kunnen zijn. maar verders is hij wel cool. wat vonden jullie trouwens van harry's laatste model (de roze)? |
0.518 sec reactietijd bij dat racespelletje :p
BIHCFJCBBCGEBKAAB |
Citaat:
Zo: BFJFBGCCAECBCLAEB |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:43. |