![]() |
Ik raak iedereen kwijt.
Mensen die vroeger goed vrienden waren schelden me nu uit uit het niets. Contact is misschien wel verwaterd en wel door mijn schuld gedeeltelijk maar waarom zo gemeen?
Ik zit nu me kut te voelen thuis en heb niemand om op te bellen om me op te vrolijken, al mijn vrienden kwijt...... . Ik heb nog wel een vriendje maar dat is anders, ik wil gewoon mijn oude vriendschappen terug en ik probeer contact op te nemen e.d. maar ik sta tegenover een muur... Wat heb ik verkeerd gedaan? hoe moet ik het aanpakken? HEEEEEEEEEEEEEEEEELLLP! (Weet overigens niet of dit wel op deze forum past, maar goed) |
Echte vriendschap moet je niet aanhalen of bijwerken, dat lukt vanzelf en na een tijdje zonder contact geraak je zowiezo samen.
Nu heb je ff tijd om te denken over echte vriendschap, waarom deze vrienden weg gegaan zijn, ... Maak er gewoon nieuwe, en vraag waarom de oude weg zijn gegaan. (ik heb dit trouwens ook meegemaakt, heb nu 3 echte vrienden en een hoop "kennissen". |
Ben je voor die mensen ook een vriendin geweest???
En je zou aan die knurften kunnen vragen wat ze dwars zit en of ze dat dan wel even op iemand anders willen afreageren. |
Probeer misn eerst weer wat meer contact te krijgen..
Praten, afspreken, bellen idd. Naja, je schrijft al dat t niet helpt, misn een xtje goed uitpraten ofzo.. Mja, zoek ook andere vrienden, zorg dat je niet alleen staat als het niet meer met hun lukt.. Suc6 :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:46. |