![]() |
lesbiesche studs????
jup zag vandaag ricky leake, je weet wel die talkshow en het ging vandaag over studs. ik dacht eerst "wat is dat nou weer". het zijn dus vrouwen die jou alleen bevredigen en dat jij niks mag doen. het klonkt echt super. zijn er hier "studs"?
ik ben het niet, ben wel bi maar het lijkt me echt een super ervaring :) |
:D :D wil het wel proberen, lijkt me zzzooooooo geil! zoek toch nog een sex maatje :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :
|
ik ook, heb sex gebrek :)
|
ps dit is wel een sirieuze topic b.t.w
|
Het lijkt me voor een keertje wel leuk om zelf niks te doen, maar niet voor atijd. Dat lijkt me onwijs saai.
|
ik vindt het wel een eer ofzo, als iemand alleen maar wil geven en niks wil nemen. lijkt me helemaal niet saai maar super erotisch :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maar zo'n stud zelf dan...hoe moet die zich wel niet voelen?
Ik bedoel de meeste zyn vast van die wanhopige mensen die het alleen doen om te krygen en niet omdat ze dat persoon leuk ofzo vinden |
kom op zeg (n)
|
Citaat:
Btw, stud = lekker persoon... Algemeen. En lijkt me leuk voor ff ofzow, verwend worden door iemand, meer k ben van het idee dat terugkrijgen wat je geeft leuker is. Dit is meer iets voor de typetjes die niet goed zijn in bed :D |
Liefde is een spel van geven en nemen he. Maar zoals al eerder gezegd lijkt het me voor even niet zo erg, maar om nou een hele tijd alleen te geven is ook niets ...
|
nou, lijkt mij niks... sowieso niet met een vrouw. maar alleen krijgen lijkt me gewoon niet zo leuk, alleen voor een keertje. Vind t juist toch wel leuk/geil om te geven.
|
het lijkt me juist geweldig om zo'n relatie te hebben. ik had dus op tv gezien dat er koppels waren die al vijf jaar zo'n relatie hadden, en het wisselde nooit af, de een was altijd gever en de andere altijd nemer. en ik denk (wat ook uit die tv uitzending kwam) dat het juist een genot is om alleen maar te geven. :o
|
Heb dat wel eens gedaan met mn vriend en het is best wel grappig om hem dan zo machteloos met zn armpjes te zien wapperen van 'waar moet ik nou heen, ik mag nergens heen!', maargoed, andersom is ook leuk natuurlijk :)
Ik zou alleen niet weten of ik überhaupt wel sex zou willen met een vrouw... |
Dat zou heel tegennatuurlijk gaan voelen bij mij denk ik..
Ik zal het eens proberen met mn vriend:D |
Ik zou het wel eens willen proberen, met een meisje...
Als gever... :o Heb trouwens nog niet veel gedaan, maar een hele avond haar laten klaarkomen lijkt me véél geiler dan andersom. :o |
Citaat:
Alleen met stem bijsturen ofzow... |
Een stud is toch een lekkere jongen,
de mannelijke vorm van babe.. volgens teminste... |
Citaat:
die eerste was inderdaad wel lekker, maar dat was omdat ze op een gozer leek, net als al die lesbian studs in die show... het zal je maar gebeuren....denk je; lekker ding!! is het...is het....een wijf!!! :( |
Citaat:
|
En mij lijkt het me niks.. ik zou dan sowieso de gever zijn. Je bent dan misschien enigszins minderwaardig aan de ander, omdat die alles krijgt, maar ondertussen heb jij de macht. Jij bepaalt wat er gebeurd, de ander mag niet aan je zitten.
Of ik dat nu bij een man of vrouw zou doen maakt me niet zoveel uit. Maar ik wil sowieso gewoon seks hebben dat van beide kanten komt.. ook al kan ik de ene keer dominant zijn of juist submissive.. |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, het lijkt me helemaal niks, alleen geven of nemen. Ik wil het wel allebei. (y) |
Citaat:
|
t lijkt me idd wel gaaf om het af te wisselen :)
het is het proberen waard denk ik. gaaf dat mensen het net zo interesant vinden als ik |
Citaat:
Hmm dat ken ik... Het lijkt me wel leuk om een keer te proberen maar af en toe afwisselen kan ook geen kwaad zoiets van vanavond ben ik de gever enzo.Maar zonder sex maatje word het al een stuk moeilijker. |
lijkt me best geil :)
|
Citaat:
|
die mensen mogen zich ook dit weekend bij mij komen melden, ben wel in voor kinky shit ofzo
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zou het denk ik liever met een jongen doen dan met een vrouw...
lijkt me wel spannend om eens uit te proberen, maar niet voor altijd... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:00. |