Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   Neuk! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=282576)

suicidal eendje 18-11-2002 18:56

Neuk!

weet iemand waar ik cd's van NEUK! kan kopen?
i hope so....

Pebbles 18-11-2002 18:59

cd winkel? via internet? bij optredentjes?

a new noise 18-11-2002 19:05

bijv. boudisque amsterdam, music machine sittard
weet niet waar je woont enzo

funest 18-11-2002 21:10

bij de meeste cd zaken is er wel een te vinden

en bij bol.com:
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSH...iBg1qFNY1wask=

suicidal eendje 18-11-2002 22:38

Citaat:

Pebbles schreef:
cd winkel? via internet? bij optredentjes?
hier ga ik niet op in hoor, of misschien toch.. neuk is uit mekaar en ik kan ze nergens vinden DUHUH IK BEN NIET DOM ((misschien wel...)

86dagreed 18-11-2002 23:22

bij de band zelf?
bestellen via internet?

Als een band uit elkaar gaat betekent het niet dat je nergens meer cd's van ze kan vinden.

Pebbles 19-11-2002 18:23

Citaat:

suicidal eendje schreef:
hier ga ik niet op in hoor, of misschien toch.. neuk is uit mekaar en ik kan ze nergens vinden DUHUH IK BEN NIET DOM ((misschien wel...)
Dat ze uit elkaar waren wist ik niet..
Dan vervalt die laatste optie, maar in winkels en via internet gaat het vast wel lukken :)

suicidal eendje 19-11-2002 19:10

nou ik ben blij dat je vertrouwen in me hebt :D :) ;) :p

dystopia 19-11-2002 19:14

Utrecht centrum zit zo'n grote CD winkel. Ben helaas de naam kwijt but okay ;)

Rebirth Of Cool 19-11-2002 19:18

bij STPiet :)
die heeft wel een paar cd's voor je liggen

www.thutshui.cjb.net

Ratdebiel 20-11-2002 10:49

leuk, iemand die van N3UK! houdt en die een Magic kaart als plaatje heeft, daar houd ik wel van.

Maar goed, je kunt het beste naar een optreden gaan, alhoewel dat niet erg makkelijk gaat op dit moment, want iedereen is ermee gekapt behalve de twee zangers, bas en karsten. Maar ook via internet kun je ze geloof ik kopen, kijk eens op de homepage van N3UK!

Maar die moet je zelf maar opzoeken,

JE ZIET TOCH DAT IK LAM BEN!!!! :cool:

Rebirth Of Cool 20-11-2002 11:35

Citaat:

Ratdebiel schreef:
leuk, iemand die van N3UK! houdt en die een Magic kaart als plaatje heeft, daar houd ik wel van.

Maar goed, je kunt het beste naar een optreden gaan, alhoewel dat niet erg makkelijk gaat op dit moment, want iedereen is ermee gekapt behalve de twee zangers, bas en karsten. Maar ook via internet kun je ze geloof ik kopen, kijk eens op de homepage van N3UK!

Jij hebt er echt verstand van :p ;)

-(HeD)- 20-11-2002 11:53

Citaat:

Ratdebiel schreef:

viel me ook al op jah :D

ik heb de mijne gekocht op lowlands en dat was dus bij de boudisque.. daar hadden ze ze allemaal

MCH 20-11-2002 13:21

Neuk! IS NIET UITELKAAR!

De twee rappers hebben al een nieuwe band geformeerd met oud leden van Uppercut en Beyond 93. Ze zijn nu druk aan het oefenen. Ze hebben nieuwe site, niet echt een site meer een forum. Oude site is gesloten. www.n3uk.com

suicidal eendje 20-11-2002 14:02

KEEEWL

en eh... als mensen die magic spelen hier online willen spelen.. dan ben ik altijd bereid voor een potje:D

overthestars 20-11-2002 19:43

Cd kopieren? *oh nee, dat mag niet* Kun je niet nog ergens bestellen bij n cdzaak, of platenbazen ofzo...?

suicidal eendje 20-11-2002 23:45

Citaat:

SadisticSacredWhore schreef:
Cd kopieren? *oh nee, dat mag niet* Kun je niet nog ergens bestellen bij n cdzaak, of platenbazen ofzo...?
als dat niet mag.. dan moeten ze ook geen cd branders verkopen natuurlijk, zeker niet die dingen die je echt op je cd speler moet zetten (die aleen voor muziek cd's :confused: )
of ben ik nou een pindakaas-broodje-met-kaasvulling

86dagreed 20-11-2002 23:46

Citaat:

suicidal eendje schreef:
als dat niet mag.. dan moeten ze ook geen cd branders verkopen natuurlijk, zeker niet die dingen die je echt op je cd speler moet zetten (die aleen voor muziek cd's :confused: )
of ben ik nou een pindakaas-broodje-met-kaasvulling

ik geloof dat het sarcastisch bedoeld was

STP 21-11-2002 08:40

Citaat:

86dagreed schreef:
ik geloof dat het sarcastisch bedoeld was
Sommige mensen zijn blind voor sarcasme...

suicidal eendje 21-11-2002 17:21

liefde maakt blind... ben gewoon een kip

86dagreed 21-11-2002 17:29

Citaat:

suicidal eendje schreef:
liefde maakt blind... ben gewoon een kip

smijt jij wel eens met dakpannen?

Rebirth Of Cool 21-11-2002 17:31

ik dagelijks ;)

Ratdebiel 22-11-2002 10:16

Citaat:

Morgan C. Hoax schreef:
Neuk! IS NIET UITELKAAR!

De twee rappers hebben al een nieuwe band geformeerd met oud leden van Uppercut en Beyond 93. Ze zijn nu druk aan het oefenen. Ze hebben nieuwe site, niet echt een site meer een forum. Oude site is gesloten. www.n3uk.com

goh, is dat niet precies hetzelfde als wat ik heb gezegd, maar ja, dat maakt niet uit. Ze gaan in ieder geval door en dat is maar goed voor de nederlandse scene.
Ik heb ze op http://go.to/broermoatsfeestival gezien, echt geweldig.

Maar goed, keep up the good shit. en nog even een potje magic lijkt me wel wat.....altijd leuk natuurlijk. Ik speel zelf angel, echt een goed, maar traag dek....

suicidal eendje 22-11-2002 12:33

dank u allemaal, jullie hebben mijn dag weer helemaal goed gemaakt met het heugelijke nieuws dat ze niet uit elkaar zijn :)

ik speel by the way black-discard, werkt prima :)

Ratdebiel 22-11-2002 19:57

black-discard, zeker leuk, maar om het tegen je te hebben is het ZOOOO frustrerend, maar goed. Het werkt, net als een land-distruction deck trouwens, ook zeer leuk!

N3UK! zegt het wel, maar gaat NOOIT dood!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:48.