![]() |
Neuk!
weet iemand waar ik cd's van NEUK! kan kopen?
i hope so.... |
cd winkel? via internet? bij optredentjes?
|
bijv. boudisque amsterdam, music machine sittard
weet niet waar je woont enzo |
bij de meeste cd zaken is er wel een te vinden
en bij bol.com: http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSH...iBg1qFNY1wask= |
Citaat:
|
bij de band zelf?
bestellen via internet? Als een band uit elkaar gaat betekent het niet dat je nergens meer cd's van ze kan vinden. |
Citaat:
Dan vervalt die laatste optie, maar in winkels en via internet gaat het vast wel lukken :) |
nou ik ben blij dat je vertrouwen in me hebt :D :) ;) :p
|
Utrecht centrum zit zo'n grote CD winkel. Ben helaas de naam kwijt but okay ;)
|
|
leuk, iemand die van N3UK! houdt en die een Magic kaart als plaatje heeft, daar houd ik wel van.
Maar goed, je kunt het beste naar een optreden gaan, alhoewel dat niet erg makkelijk gaat op dit moment, want iedereen is ermee gekapt behalve de twee zangers, bas en karsten. Maar ook via internet kun je ze geloof ik kopen, kijk eens op de homepage van N3UK! Maar die moet je zelf maar opzoeken, JE ZIET TOCH DAT IK LAM BEN!!!! :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
ik heb de mijne gekocht op lowlands en dat was dus bij de boudisque.. daar hadden ze ze allemaal |
Neuk! IS NIET UITELKAAR!
De twee rappers hebben al een nieuwe band geformeerd met oud leden van Uppercut en Beyond 93. Ze zijn nu druk aan het oefenen. Ze hebben nieuwe site, niet echt een site meer een forum. Oude site is gesloten. www.n3uk.com |
KEEEWL
en eh... als mensen die magic spelen hier online willen spelen.. dan ben ik altijd bereid voor een potje:D |
Cd kopieren? *oh nee, dat mag niet* Kun je niet nog ergens bestellen bij n cdzaak, of platenbazen ofzo...?
|
Citaat:
of ben ik nou een pindakaas-broodje-met-kaasvulling |
Citaat:
|
Citaat:
|
liefde maakt blind... ben gewoon een kip
|
Citaat:
smijt jij wel eens met dakpannen? |
ik dagelijks ;)
|
Citaat:
goh, is dat niet precies hetzelfde als wat ik heb gezegd, maar ja, dat maakt niet uit. Ze gaan in ieder geval door en dat is maar goed voor de nederlandse scene. Ik heb ze op http://go.to/broermoatsfeestival gezien, echt geweldig. Maar goed, keep up the good shit. en nog even een potje magic lijkt me wel wat.....altijd leuk natuurlijk. Ik speel zelf angel, echt een goed, maar traag dek.... |
dank u allemaal, jullie hebben mijn dag weer helemaal goed gemaakt met het heugelijke nieuws dat ze niet uit elkaar zijn :)
ik speel by the way black-discard, werkt prima :) |
black-discard, zeker leuk, maar om het tegen je te hebben is het ZOOOO frustrerend, maar goed. Het werkt, net als een land-distruction deck trouwens, ook zeer leuk!
N3UK! zegt het wel, maar gaat NOOIT dood! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:48. |