![]() |
jdbgmgr.exe
klopt het dat dit een virus is??
|
jep, dit is een virus. Als ik me niet vergis een msn-virus.
|
|
|
Citaat:
|
Had er al een mailtje van gekregen... BugBear heet het een heeft een beertje als icoontje, het verzameld je Creditcard gegevens en andere pruttel, werkt alleen als je hem opent... tjah wie opent nou een bestand genaamd jdbgmgr.exe...
|
Citaat:
http://www.virusalert.nl/?show=hoax&id=31 |
Citaat:
Ben er wel benieuwd naar wat het doet... mag jij mij ff vertellen... ;) |
Ik heb dat virus ook gehad (en handmatig verwijderd, wat erg moeilijk was), en het kwam door mijn zus, die het maar niet wil toegeven :mad:
Maar het verzameld dus niet je creditcard gegevens, het maakt gewoon je jpg, mp3 en nog een paar bestandjes verrot En het nestelt zich in je register bestanden En ik kon regedit niet openen :) Toen heb ik dus een ander progje gedownload, en die deed het gelukkig |
Citaat:
|
Ik denk dat de titel aangepast moet worden want iedereen denkt nog steeds dat het een virus is :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien moeten een paar mensen dan ook maar op dit virus gaan letten:
Belgisch virus: 1. Stuur dit mailtje naar iedereen op uw adressenlijst. 2. Wis vervolgens alles van uw eigen harde schijf. |
Dit bestand (incl. beertje) heb ik ook op een computer staan die nog nooit in contact is geweest met floppy's van buitenaf of internet... Bestand stond er al toen ik windows net geinstalleerd had :S
|
Citaat:
HET IS GEEN VIRUS!! WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH :eek: |
Citaat:
|
Mensen snappen het nog steeds niet :rolleyes:
Er is een nieuw virus! Om het te verwijderen moet je nu op Alt + F4 drukken!!!! :rolleyes: Dit is geen echt virus!!! Nu maar eens kijken wie er allemaal op Albt + F4 drukt :rolleyes: :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52. |