![]() |
klaarkome
alsk ik mezelf vinger of men vriendje doet het voel ik
er bijna niets van , denk ook ni echt dat ik klaarkom doe ik dan iets verkeerd ofsow , ben echt bijna zeker dat ik het juist doe zijn er nog meisjes die er bijna niets van voele??? |
Citaat:
Hmm, ik hoor het wel van meer mensen, schijnt soms een tijdje te duren voor het lukt, sommigen geven de hoop al op en komen onverwacht ineens een keer klaar tijdens de sex of vingeren.. Ik wacht wel af :) |
nou 'k kom er ook niet van klaar, maar ik het is wel heel opwindend, en vind het lekkerder als klaarkomen...
|
Oefening baart kunst (y) :) Écht!
|
Kom niet verder dan de plateaufase en dan is het wel zo heftig dat hij niet ellenlang door mag gaan want dat is dan gewoon bijna vervelend. Ik blokkeer. Ben denk ik toch bang wat er gaat gebeuren.
|
ik heb nou precies hetzelfde probleem ik vinger me vaak, maar ik kom nooit klaar? Help??
|
wel.. wat velen niet weten (meisjes en jongens) is dat er twee soorten van vingeren zijn. ofwel ben je anaal ofwel ben je oraal. dit wilt zoveel zeggen als: ofwel kom je klaar als je je vinger in je vagina steekt, ofwel kom je klaar als je je clitoris streelt... dus ik zou zeggen, probeer het alle twee eens en zie of je dan kan klaar komen. de eerste keer dat je klaarkomt kan ook wel langer duren soms hoor... het is best dat je ook niet denkt van 'wanneer kom ik nou klaar' maar aan iets dat je opwindt... en zorg ook dat een van je ouders niet elk moment kan binnenkomen ;)
|
Citaat:
Oraal = via de mond. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En k denk dat niet veel vrouwen vaginaal kunnen klaarkomen ook, nuja imho toch... Percentueel gezien... |
Ik kan t :D :D
En ook best wel snel Maar clitoriaal is lekkerder... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:34. |