![]() |
System of a Down - Steal This Album
Heb em maar weer eens gedownload, het is dus geen opvolger van toxicity, maar het bestaat uit nummers die "over" waren van de opnames van toxicity, maar de eindmix niet hebben gehaald omdat ze bvb niet zo goed met de andere pasten. Ook staan er wat bekende b-sides op (o.a. Fuck the System)
Zijn er al meningen over? |
kzag 'm vanmiddag staan op #mro... als ik me binnekort een keer verveel zal ik 'm misschien downloaden...
|
Ik heb hem ja.
Klinkt best wel goed, allemaal een beetje in de stijl van toxicity. ik heb hem pas 1 keer geluisterd dus kan er verder weinig over zeggen. |
Ik heb 'm ook nog maar 1x geluisterd (gisteren gedownload)
Klinkt best oke Ik ben dan ook niet iemand die SOAD nu, na wat meer bekendheid (of wat de reden ook mag zijn), uitkotst |
SOAD?
s c h i j t i k o p *preventief vermijden doet* |
hahaha lekker poepen...
|
Vind hem wel cool. Vooral eerste liedje. Liedjes zijn minstens zogoed als de liedjes op Toxicity.
|
Citaat:
|
zodra ik m vind, zal ik m zeker downloaden, maar ik zoek niet echt
|
leuke titel iig
|
Zeker niet slecht...
|
Even unrarren, dan ga ik wel ff luisteren :)
|
soad is niks voor mij. maar om je cd nou 'steal this album' te noemen, is wel heel erg lame. lekker rebels, cd's stelen in de platenzaak. stiekum :o. als onze matties van soad hadden nagedacht, wisten ze dat tegenwoordig in de rekken alleen nog maar de hoesjes liggen.
|
fake band (n)
ik weiger die cd uberhaupt te downloaden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is die cd ook al te koop in NL?
|
Even geluisterd..kon me nog niet echt boeien eigenlijk.
|
de titel is gejat van suicide machines
nouja... bijna... |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://www.tenant.net/Community/steal/steal.html |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vinnut een zeer vette cd eigenlijk... iig vetter dan toxicity
|
Citaat:
|
System Of A Down? Slechtste band sinds Take That! (n) :mad:
*sluit ogen voor domme metal en commerciele pop* |
Citaat:
|
Citaat:
Grote jongen :rolleyes: Offtopic: *is zelf 11* :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
album is stom
boek is stoer |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Jij bent zo'n eikel, je hebt er geen bal verstand van. De gasten van SOAD zijn gigantisch getalenteerd, zeg dan gewoon nix. Ga lekker trance,dance whatever luisteren. Ze zijn origineel en zijn live goed. Dus ga iets anders doen dan zeiken op een goede band. |
soad kan goed spelen op de CD
MAAR LIVE IS HET KUT, UIT DE MAAT FOUT GEZONGEN ETC... nu zeg niet van nee nee, want dan ben je ofcourse geen echte fan of heb je te hard staan moshen met je fellow teenage-angst soad aanbidders.. maar soad is live gewoon kut en dat is geen mening maar een feit |
Citaat:
|
Citaat:
maar gigantisch getalenteerd? GA FIETSE |
Citaat:
|
Ik vind ze wel origineel en goed, maar ik ken toch echt wel een hoop genialere en getalenteerdere bands.
Live kan ik niet beoordelen omdat ik ze nog nooit goed live heb gezien, moeten ze het ook maar niet tegelijkertijd met Fear Factory programmeren. ;) |
Citaat:
jouw argumenten zijn op duizenden bands toepasbaar. |
Citaat:
|
Citaat:
jezus...weer zo'nn obsessieve fan kut he, als mensen kritiek hebben op je idolen.... Flikker op stakker |
ach voor chop suey waren ze nog duchtig-ende-heftig. Een mirakel wat een beetje airplay kan doen met je reputatie :)
|
Citaat:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!! WAT EEN UITGESPROKEN MENING ach ja, dat hoort er nu geloof ik bij tegenwoordig |
SOAD is een goeie band, en Steal this Album is muzikaal erg goed.
Live is het geen geweldige band , maar dat komt omdat ze in Nederland altijd iets teveel van de waterpijp snoepen. :p |
Citaat:
Mwah.. Soad.. Hmm.. Ik vind het nix, ben er een beetje op uitgekeken. Mijn mama luistert Soad *grin* |
Citaat:
|
Citaat:
dat weet ik was meer van ik meen het heel erg :D |
Heel jammer van de bandleden.
Als je je album steal this album noemt, leuk voor de fans, en probeer je het luchtig te brengen, maar ondertussen leveren die leftovers wel even miljoenen dollars op. Huppa, wat songs remasteren, weekje aankloten in de studio, cdtje branden, geen boekje, dat is teveel moeite en voor volle prijs verkopen. Als je een echte band bent, gooi dat album voor een midprice (10-12) euro op de markt, het is tenslotte geen compleet nieuwe cd. Twijfel aan de integriteit van die mensen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:34. |