![]() |
Ik denk dat ik dom ben./Versterkers./Waarom heb ik dat ding gekocht?
Ik heb dus een versterker gekoch vandaag. Jeeeej!
Oke, het probleem. Volgens die man waarvan ik 'm kocht kon er ook een basgitaar op. Maar ik ben er niet 100% zeker van. Dus jullie mogen me helpen. Wat is het voor 1? "Panther AF 2010B" (niks van te vinden met google) en wat staat er allemaal op? AC 220V/50HZ 50 WATTS Welke (draai)knoppen zitten erop? -Master(draai) -Volume(draai) -Trebble(draai) -Middle(draai) -Bass(draai) -Power(duw) -Slap Bass(duw) Dus, kan hier een basgitaar op zonder dat ik die versterker verkloot? Ik dacht er op de terug weg aan. Dom, dom dom.. |
zit er garantie op?
zo ja...plug in en play |
Nope, 2e hands K*T ding.
|
Hij doet het trouwens wel gewoon goed. Maar inverband met ploffende versterker wil ik weten of ik er gewoon op kan spelen. :)
|
ik denk het eigenlijk wel, die 'slap bass' knop zit er niet voor nix op, naar wij dachten
|
En wat houd dat 'slap bass' in dan? :confused:
|
misschien geeft dat een goed geluid als je gaat slappen?
slappen is een vorm van spelen op je bas... ik ben alleen bekend met gitaar versterkers, maar het leek me een logische verklaring |
Citaat:
|
Citaat:
volgens mij kan je gerust je (overigens uitstekende) bas erop aansluiten |
:)
Dan zal ik mijn uistekende geweldige super bas erop aan gaan sluiten :). |
slap bas rules.
beetje saai op 1 of 2 snaren n gitaarpartij begeleiden kan iedereenwel |
"Panther AF 2010B" <-- diej B zou voor bass kunne zijn..
en met da slap bass lijkt het me wel geschikt voor basgitaar.. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat je dr gewoon op kan bassen, ook een gewone versterker gaat van een basgitaar niet stuk moet je em niet al te hard zetten |
:)
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
ik neem aan dattie voro bas is jah.. anders zou de slapbas knop er niet opzitten..
die is ervoor om je slapgeluid een beetje te zuiveren volgens mij :s en slappen doe je niet op je gitaar (behalve als iets niet lukt :D) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:48. |