Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Als je met je partner in bed ligt.. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=282989)

Unexplained 19-11-2002 03:39

Als je met je partner in bed ligt..

..durf jij dan een scheet te laten?

Oftewel: voel je je op je gemak of houd je je uit beleefdheid in?

Persoonlijk hanteer ik dit schema:
http://pim.scholieren.com/scheet.gif

MazeMouse 19-11-2002 05:02

Proberen subtiel te laten gaan. (het schijnt zelfs slecht te zijn om in te houden)

spacegirl 19-11-2002 06:19

ik laat em gewoon gaan, die keren dat ik er 1 laat moet ie maar accepteren, behalve als ik weet dat ik wat gegeten heb wat raar kan ruiken loop ik naar de wc.

hij laat ze ook, dus ik ga niet moeilijk doen om t in te houden

LittleLucille 19-11-2002 07:01

alle kleppen op is misschien beetje overdreven maar als ik een scheet moet laten doe ik dat gewoon .. doet hij ook...

Gwen. 19-11-2002 08:14

Ik probeer het tegen te houden.

a new noise 19-11-2002 08:40

Citaat:

Miss Quasy schreef:

jojoba! 19-11-2002 09:46

Wat een onderwerp :D

Hukkie 19-11-2002 10:38

Wij laten samen echt supervaak scheten (ook in bed); het moet er toch uit en dan heb je meteen wat te lachen :)

Stiekem zijn we enorme scheten-fetishisten :D

NecroDopey 19-11-2002 11:29

:eek:

Zou echt nooit scheet durven te laten, ranzig, blijft die walm nog hele avond/ochtend hangen :D

Hukkie 19-11-2002 11:48

Dan zet je toch wat ramen en deuren tegen elkaar open..? :D

mood indigow 19-11-2002 12:45

Citaat:

Miss Quasy schreef:

Cryptic Winterstorm 19-11-2002 13:29

Hmffffffffff

Prrrrrrrrrrrrrrfffffffrrrrffpppppppppfpfpfrrrr

:D

metalgirl 19-11-2002 13:38

Hij heeft er geen problemen mee, ik wat meer, maar ik doe het wel gewoon. Kwestie van je bij elkaar op gemak voelen...?

HappyPhantom 19-11-2002 13:56

Citaat:

Hukkie schreef:
Wij laten samen echt supervaak scheten (ook in bed); het moet er toch uit en dan heb je meteen wat te lachen :)

Idem :o

Mortischa 19-11-2002 13:58

als t goed is voel ik me al op me gemak bij hem voor ik t eerst sex met m zou hebben en ik heb ik vast wel een keer een scheet gelaten voor we sex hebben gehad :D

)Vampje( 19-11-2002 14:17

Ik laat dus echt nevernooit een scheet als we in bed liggen. Ik geef wel altijd aan dat ik er eentje moet laten, maar ik doe het niet. Bah nee. En ik zou het ook niet echt spannend vinden als mijn vriend het deed.

Get Psycho 19-11-2002 15:11

Citaat:

MazeMouse schreef:
Proberen subtiel te laten gaan. (het schijnt zelfs slecht te zijn om in te houden)
en als ik denk dat t zoon harde knoert(dus met supa hard geluid) word..dan inhouden..

~Dark Voice~ 19-11-2002 15:11

Citaat:

Vampiria schreef:
Ik laat dus echt nevernooit een scheet als we in bed liggen. Ik geef wel altijd aan dat ik er eentje moet laten, maar ik doe het niet. Bah nee. En ik zou het ook niet echt spannend vinden als mijn vriend het deed.
Ben ik het eigenlijk wel mee eens, echt romantisch kan ik het niet noemen. ik voel me overigens wel op me gemak bij m'n vriend, maar daa heeft het weinig mee te maken.

Boer_kameeL 19-11-2002 15:47

Als je echt zo in romantic mood bent, dan haalt scheet wel ff de sfeer weg. Verder, als je samen bent & je voelt je op je gemak bij mekaar, waarom niet? T is toch natuurlijk...

ZHAzha 19-11-2002 15:54

Als je elke vrije minuut bij elkaar bent.. en hele weekende bij elkaar slaapt :) dan moet je heus wel eens een x een scheet laten :) mja ik laat ze gewoon gaan en hij ook.

Citaat:

Wij laten samen echt supervaak scheten (ook in bed); het moet er toch uit en dan heb je meteen wat te lachen

Stiekem zijn we enorme scheten-fetishisten

(y) ja wij ook.

Roos 19-11-2002 16:00

Nee dat probeer ik wel in te houden.

sas_andrea 19-11-2002 16:14

ik vraag t altijd wel even. Want ja, als ie dan opeens zo'n "leuk" geluidje hoort kan ik moeilijk de hond die beneden braaf in zn mandje zit de schuld geven... :)
maar t kan opzich ook wel eens voorkomen dat ik m inhoud. Want ja, bepaalde momenten vind ik er toch niet zo geschikt voor. ;)

Dusjcrib 19-11-2002 16:17

Citaat:

~Dark Voice~ schreef:
Ben ik het eigenlijk wel mee eens, echt romantisch kan ik het niet noemen. ik voel me overigens wel op me gemak bij m'n vriend, maar daa heeft het weinig mee te maken.
Nou sorry, maar ik ga echt niet in lopen houden , daar krijg ik alleen maar buikpijn van en is idd slecht.

Idd meer zoals Hukkie zegt, zo ging het ook met mn ex.. We hadden er gewoon superveel lol om, en humor is net belangrijk als romantiek :D

SuperS 19-11-2002 17:09

sjonge jonge, ik schijt gewoon als 't moet hoor, 'k ga me ech niet in houde, wat een gedoe, zei moet vast ook wel eens een scheetje laten, dusja.... is heel menselijk hoor

zal me nix interesseren, al lig ik naast de koningen, want die moet ook schijte

Andijvie 19-11-2002 17:27

Ik heb het geluk dat ik dat dus echt bijna nooit moet, (nee ook niet wanneer ik alleen ben!) en als ik het wel moest, zou ik het eigenlijk ook niet doen, tenzij ik zeker weet dat hij geluidloos is of helemaal niet ruikt ;)
Mja, mijn vriend doet het wel onbeschaamd, maar ik vind het zó smerig om dat onder de dekens te doen en dan te gaan wapperen met de deken :eek:

KrizzZzZZzzjE :P 19-11-2002 17:28

Ik doe hert gewoon, zeg maar als verassing, en als ik meerdere scheten moet laten vraag ik of ik ze allemaal mag laten :P
haha ik ben bes wel een schetert eigluk,,, vind u dat erg Sjant?
:)

Psychickje 19-11-2002 17:29

Is vooral grappig als hij helemaal op het verkeerde moment komt *binnenpretje* :D :D

Larissa_86 19-11-2002 17:47

Ik hou het altijd in..ik durf bij niemand schete te late..zelfs niet bij mijn eigen ouders..ook bij mn exvriend waar ik 1.5 jaar mee ben gegaan heb ik het nooit gedurfd.. :ok voel me gewoon vet voor lul zo'n dom geluid en dan ook nog meestal die stank erbij blehh...

Ilsje 19-11-2002 18:09

Citaat:

NecroDopey schreef:
:eek:

Zou echt nooit scheet durven te laten, ranzig, blijft die walm nog hele avond/ochtend hangen :D

Je durfde t misschien nie maar dee t toch wel paar keer hoor :D:D:D

NecroDopey 19-11-2002 18:29

Citaat:

Ilsje schreef:
Je durfde t misschien nie maar dee t toch wel paar keer hoor :D:D:D
*iek* Ging dan niet bewust, sorry :eek:

Hur 19-11-2002 18:39

Ik vind dat je best scheten mag laten in het bijzijn van je partner. Scheten laten is menselijk.
Ik kijk er zelf ook niet van op als mensen scheten laten. Kan gebeuren toch?

Het is inderdaad niet goed om scheten in te houden. Ik zelf krijg dan buikpijn.
In het bijzijn van andere mensen (op mn familie na) probeer ik het wel in te houden.

Ik heb zeg maar een vrij lange relatie achter de rug. Hierin hadden we een soort "afspraak" dat we het gewoon lieten gaan. Je ligt anders toch naast elkaar en je moest eens weten hoeveel scheten je per nacht laat... Vrij veel!

Optima 19-11-2002 20:03

mijn vriend en ik maken er ene sport van.

ik win altijd in kwantiteit, maar wat hij doet is wekrelijk ROTTEN hij stinkt ZOOO erg

soort vorm van sado massochisme...elkaar de dood in ruften :D

Sikamikanico 19-11-2002 20:14

Wij knetteren er altijd vrolijk op los hoor:).

nogmaals 19-11-2002 20:15

nee hoor grisje mag wel poepies laten :P
vieserd

kastdeur 19-11-2002 20:18

Citaat:

Miss Quasy schreef:

ShoarmaSchaap 19-11-2002 20:32

Citaat:

maar wat hij doet is wekrelijk ROTTEN hij stinkt ZOOO erg

soort vorm van sado massochisme...elkaar de dood in ruften :D

gadverdamme

Get Psycho 19-11-2002 20:36

ik heb wel "tiet-scheten"..best6 wel grappig.. dan trekt het allemaal beetje vacuüm owso, denk ik.. en dan hoor je ineens als we draaien owso.. ppprrfftt... hahah liggen we echt helemaal in n scheur..:D

Severus 19-11-2002 23:11

LMAO heej! :D :cool:

Ripper

Unexplained 20-11-2002 02:45

Bedankt mensen..ik heb ontzettend gelachen!

Zal wel mannenhumor zijn :D

dystopia 20-11-2002 02:54

ROFLOL :D laten varen natuurlijk! Wees jezelf!#% :D:D

The Crash Bash 20-11-2002 17:25

Citaat:

Hukkie schreef:
Dan zet je toch wat ramen en deuren tegen elkaar open..? :D
Ramen?=winter. :eek:

cha0s 20-11-2002 17:30

Citaat:

Hukkie schreef:

*same here( :)

KrizzZzZZzzjE :P 20-11-2002 19:02

Citaat:

nogmaals schreef:
nee hoor grisje mag wel poepies laten :P
vieserd

jeah :D ga ik doen zeer gauw :P:P:P

miro 20-11-2002 19:16

Ik schaam me echt niet voor m. Hij moet me maar nemen zoals ik ben, dus ook mn scheten :D. (doet hij ook trouwens )

! am mE 20-11-2002 19:39

Citaat:

Hukkie schreef:
Dat heb ik ook met mijn vriend alhoewel ik me de laatste tijd weer ongemakkelijk ga voelen als ik een scheet laat. Hij laat er bijna nooit een en ik best veel... :(

De Ideale Schoonzoon 21-11-2002 12:15

Citaat:

Unexplained schreef:
..durf jij dan een scheet te laten?

Oftewel: voel je je op je gemak of houd je je uit beleefdheid in?

Persoonlijk hanteer ik dit schema:
http://pim.scholieren.com/scheet.gif

wreed schema...

opzich kan je die nog best wel hanteren ja...
ik zal het in me achterhoofd houden ;)

DarkCat 21-11-2002 14:29

Mallrats :D

"She dumped me"
"Why?"
"I farted"
"What? She dumped you because you farted?!"
"She was going down on me"

Rickkus 21-11-2002 14:54

Citaat:

Unexplained schreef:
Bedankt mensen..ik heb ontzettend gelachen!

Zal wel mannenhumor zijn :D

Idd... Ik vind dit echt een droge topic. Ik dacht vroeger altijd dat meisjes nooit scheten lieten, want mijn vriendjes en ik deden da kei veel. Maar van meisjes hoorde ik er helemaal geen. Tot vorig jaar... En ik rook hem ook.. Sjesus wat was dat een putlucht zeg. Gadver... Maarja wel weer iets om over te lachen.

anonieme_teddybeer 21-11-2002 15:08

ik zorg gewoon dat ze um niet hoort

Kazanka 21-11-2002 15:08

nouja zolang 't maar geen shitcity.com wordt zou'k zeggen...gaan met die banaan (y)

[Hans Teeuwen Modus]maar dan een spreekwoordelijke banaan he :rolleyes: Jah je gaat toch niet ineens met een echte banaan :rolleyes: Lig je daar met je vriendin in bed, pak je ineens een banaan..dan kan tog niet :mad: denk toch eens na !!! :mad: [/Hans Teeuwen Modus]

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:47.