![]() |
Als je met je partner in bed ligt..
..durf jij dan een scheet te laten?
Oftewel: voel je je op je gemak of houd je je uit beleefdheid in? Persoonlijk hanteer ik dit schema: http://pim.scholieren.com/scheet.gif |
Proberen subtiel te laten gaan. (het schijnt zelfs slecht te zijn om in te houden)
|
ik laat em gewoon gaan, die keren dat ik er 1 laat moet ie maar accepteren, behalve als ik weet dat ik wat gegeten heb wat raar kan ruiken loop ik naar de wc.
hij laat ze ook, dus ik ga niet moeilijk doen om t in te houden |
alle kleppen op is misschien beetje overdreven maar als ik een scheet moet laten doe ik dat gewoon .. doet hij ook...
|
Ik probeer het tegen te houden.
|
Citaat:
|
Wat een onderwerp :D
|
Wij laten samen echt supervaak scheten (ook in bed); het moet er toch uit en dan heb je meteen wat te lachen :)
Stiekem zijn we enorme scheten-fetishisten :D |
:eek:
Zou echt nooit scheet durven te laten, ranzig, blijft die walm nog hele avond/ochtend hangen :D |
Dan zet je toch wat ramen en deuren tegen elkaar open..? :D
|
Citaat:
|
Hmffffffffff
Prrrrrrrrrrrrrrfffffffrrrrffpppppppppfpfpfrrrr :D |
Hij heeft er geen problemen mee, ik wat meer, maar ik doe het wel gewoon. Kwestie van je bij elkaar op gemak voelen...?
|
Citaat:
|
als t goed is voel ik me al op me gemak bij hem voor ik t eerst sex met m zou hebben en ik heb ik vast wel een keer een scheet gelaten voor we sex hebben gehad :D
|
Ik laat dus echt nevernooit een scheet als we in bed liggen. Ik geef wel altijd aan dat ik er eentje moet laten, maar ik doe het niet. Bah nee. En ik zou het ook niet echt spannend vinden als mijn vriend het deed.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je echt zo in romantic mood bent, dan haalt scheet wel ff de sfeer weg. Verder, als je samen bent & je voelt je op je gemak bij mekaar, waarom niet? T is toch natuurlijk...
|
Als je elke vrije minuut bij elkaar bent.. en hele weekende bij elkaar slaapt :) dan moet je heus wel eens een x een scheet laten :) mja ik laat ze gewoon gaan en hij ook.
Citaat:
(y) ja wij ook. |
Nee dat probeer ik wel in te houden.
|
ik vraag t altijd wel even. Want ja, als ie dan opeens zo'n "leuk" geluidje hoort kan ik moeilijk de hond die beneden braaf in zn mandje zit de schuld geven... :)
maar t kan opzich ook wel eens voorkomen dat ik m inhoud. Want ja, bepaalde momenten vind ik er toch niet zo geschikt voor. ;) |
Citaat:
Idd meer zoals Hukkie zegt, zo ging het ook met mn ex.. We hadden er gewoon superveel lol om, en humor is net belangrijk als romantiek :D |
sjonge jonge, ik schijt gewoon als 't moet hoor, 'k ga me ech niet in houde, wat een gedoe, zei moet vast ook wel eens een scheetje laten, dusja.... is heel menselijk hoor
zal me nix interesseren, al lig ik naast de koningen, want die moet ook schijte |
Ik heb het geluk dat ik dat dus echt bijna nooit moet, (nee ook niet wanneer ik alleen ben!) en als ik het wel moest, zou ik het eigenlijk ook niet doen, tenzij ik zeker weet dat hij geluidloos is of helemaal niet ruikt ;)
Mja, mijn vriend doet het wel onbeschaamd, maar ik vind het zó smerig om dat onder de dekens te doen en dan te gaan wapperen met de deken :eek: |
Ik doe hert gewoon, zeg maar als verassing, en als ik meerdere scheten moet laten vraag ik of ik ze allemaal mag laten :P
haha ik ben bes wel een schetert eigluk,,, vind u dat erg Sjant? :) |
Is vooral grappig als hij helemaal op het verkeerde moment komt *binnenpretje* :D :D
|
Ik hou het altijd in..ik durf bij niemand schete te late..zelfs niet bij mijn eigen ouders..ook bij mn exvriend waar ik 1.5 jaar mee ben gegaan heb ik het nooit gedurfd.. :ok voel me gewoon vet voor lul zo'n dom geluid en dan ook nog meestal die stank erbij blehh...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind dat je best scheten mag laten in het bijzijn van je partner. Scheten laten is menselijk.
Ik kijk er zelf ook niet van op als mensen scheten laten. Kan gebeuren toch? Het is inderdaad niet goed om scheten in te houden. Ik zelf krijg dan buikpijn. In het bijzijn van andere mensen (op mn familie na) probeer ik het wel in te houden. Ik heb zeg maar een vrij lange relatie achter de rug. Hierin hadden we een soort "afspraak" dat we het gewoon lieten gaan. Je ligt anders toch naast elkaar en je moest eens weten hoeveel scheten je per nacht laat... Vrij veel! |
mijn vriend en ik maken er ene sport van.
ik win altijd in kwantiteit, maar wat hij doet is wekrelijk ROTTEN hij stinkt ZOOO erg soort vorm van sado massochisme...elkaar de dood in ruften :D |
Wij knetteren er altijd vrolijk op los hoor:).
|
nee hoor grisje mag wel poepies laten :P
vieserd |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb wel "tiet-scheten"..best6 wel grappig.. dan trekt het allemaal beetje vacuüm owso, denk ik.. en dan hoor je ineens als we draaien owso.. ppprrfftt... hahah liggen we echt helemaal in n scheur..:D
|
LMAO heej! :D :cool:
Ripper |
Bedankt mensen..ik heb ontzettend gelachen!
Zal wel mannenhumor zijn :D |
ROFLOL :D laten varen natuurlijk! Wees jezelf!#% :D:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik schaam me echt niet voor m. Hij moet me maar nemen zoals ik ben, dus ook mn scheten :D. (doet hij ook trouwens )
|
Citaat:
|
Citaat:
opzich kan je die nog best wel hanteren ja... ik zal het in me achterhoofd houden ;) |
Mallrats :D
"She dumped me" "Why?" "I farted" "What? She dumped you because you farted?!" "She was going down on me" |
Citaat:
|
ik zorg gewoon dat ze um niet hoort
|
nouja zolang 't maar geen shitcity.com wordt zou'k zeggen...gaan met die banaan (y)
[Hans Teeuwen Modus]maar dan een spreekwoordelijke banaan he :rolleyes: Jah je gaat toch niet ineens met een echte banaan :rolleyes: Lig je daar met je vriendin in bed, pak je ineens een banaan..dan kan tog niet :mad: denk toch eens na !!! :mad: [/Hans Teeuwen Modus] |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:47. |