![]() |
Fitness
hoi hoi
Ik benweer begonnen, ga vanavond ook weer eens. Maar wat zijn de meningen vanjullie er over? volgens mij zijn er bestveel vooroordelen. Eerder trainde ik masse, wou dus breed worden. Maar ga nu voor kracht en uithoudingsvermogen, een stuk beter, wil straks ook bij de korps Er is geen grote plezier dan lichamelijke liefde. |
kdoe het ook... 3 tot 4x per week... niet echt om breed te worden ofzo... gewoon om meer kracht te hebben enzo...maja ik loop ook 2x per week een shuttlerun, dus wel meer mensen verklaren mij voor gek :p
|
Citaat:
Maar doe je veel herhalingen met niet zulke zwaare gewichten of andersom? |
Het zal wel goed voor je lichaam zijn (en voor je geest), maar het lijkt mij dodelijk saai.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik doe het ook maar ik doe dan weer die dan die....kortom krachttraining hoewel ik ook breed wil worden hoor ;)
Hoe maak je je het beste breed?? (je lichaam dan) Doe het met een aantal vrienden ja, gezelliger dan alleen! |
Als je echtbreed wil worden dan moet je weinig herhalingen doen dus 3 setjes van 8 reps heel zwaar pakken maar of dat goed is.
|
Citaat:
|
Ik zit ook een dik half jaar al op fitness. Word er sterker van, ondanks dat ik het ook voor de conditie doe, om die dus te verbeteren :)
Een ding: je mot je zeker op het gebied van kracht gaan vergelijken met anderen, zo van: "zij zijn veel sterker en hebben betere spieren, zo wil ik ook worden!" Nee, gewoon naar je zelf kijken en niet de macho uithangen. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik fitness voor de lol :o
|
Citaat:
ik heb er over gedacht om op fitness te gaan maar het is me gewoon te saai. bovendien wil ik niet echt zo gespierd worden enzo. zie steeds meer de tendens dat alle sukkels van vroeger op fitness gaan en zich dan ineens "meer"voelen ofzo |
Ja er zitten veel patsers bij, bij mij ook, altijd van die strakke shirts, zitten er 7 dagen per week, best kansloos.
Ik ga nu 3 keer per week maar train nu alleen kracht, dus wordt niet breed maar alleen sterk, wil namelijk bij de korps mariniers :D |
wij moesten het vorige week voor school doen ofzo en ik vond er geen zak aan :o
|
Citaat:
|
Ik ben nu bijna een jaar bezig, eerst deed ik het ook puur voor spiermassa, nu alleen nog maar om gezond te blijven.
Je kunt zoveel ziektes krijgen omdat je niet genoeg beweeg, daarom vind ik het niet erg om 2 tot 3x in de week lekker bezig te zijn. |
kunnen jullie misschien ook ff zeggen wat t kost?en....of iemand van jullie t in amst4erdam doet?en..het laatste probleem, of t daar ook onder de 18 kan
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:26. |