Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   jenny from the block (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=283272)

sy'rai 19-11-2002 14:17

jenny from the block

et liedje gaat wel, is wel leuk enzo.

toch kijk ik naar iets anders en et is niet JLO, maar iemand anders

yammieeeee

Danique 19-11-2002 14:18

jaja onze kleine ben zeker he

Skullkid 19-11-2002 14:24

Jenny From The BRONX (wijk in new york)

sy'rai 19-11-2002 14:24

Citaat:

danique2 schreef:
jaja onze kleine ben zeker he
hij is inderdaad verreweg de knapste daar hoor!
hoe raad je het??

haha was niet moeilijk he!

normaal vin ik em helemaal niks, maar k moet toegeven dat ie er hier wel goed uitzag!

sy'rai 19-11-2002 14:25

Citaat:

Skullkid schreef:
Jenny From The BRONX (wijk in new york)
ow :(

Danique 19-11-2002 14:26

Nee de titel is Jenny from the block
En ze komt uit the bronx maar dat is de titel niet....

Skullkid 19-11-2002 14:27

:( oeps sorry

sy'rai 19-11-2002 14:32

Citaat:

Skullkid schreef:
:( oeps sorry
hey heb je me daar voor niks terrecht gewezen he

nou nou nou :p

Thunder Child 19-11-2002 14:47

ik hou helemaal niet van die muziek maar toen ik zaterdag aant werk was kwam ie op de radio en ik moest op dat moment de koelcel is (waar dus geen radio is) en toen bleef ie heel leuk in me hoofd zitte en daar werd ik best vroluq van

TygerStyle2001 19-11-2002 15:11

bah, dat deuntje is origineel van Bach! maar dat zal die snol wel niet weten, want zij heeft de gechopte versie gewoon gejat van The Beatnuts...
tjek:
The Beatnuts - Watch Out Now..
bah ik word een beetje scheitziek van die jennifer loopneus met dr 'jackin' for beats' eerst jatten ze iets van Luniz dan van Craig Mack en nu van The Beatnus.
The beatnuts hebben haar trouwens al aangeklaagd, maar er is weinig kans dat ze winnen....

R 19-11-2002 15:34

KRS One - South Bronx :)

Mr`Mugatu 19-11-2002 15:48

het stelt allemaal nix voor, beetje beats jatten (n)

net doen alsof je nog iets hebt met the Bronx terwijl ze met haar dikke aars in Beverly Hills zit (n) (n)

beetje een street imago creeren (n)

FireCracker 19-11-2002 15:58

Citaat:

Roc Raida schreef:

net doen alsof je nog iets hebt met the Bronx terwijl ze met haar dikke aars in Beverly Hills zit (n) (n)

precies! ik word dat zo zat... na 10 nummers weten we wel dat ze vroeger zo zielig was, en dat ze nog wel aan "tha bronx" denkt... maar is ze nou echt zo duf dat ze niks anders kan bedenken dan daar nummers over te maken? je zou denken dat zo iemand toch wel iets mee zou maken...

Femme-Fatale 20-11-2002 08:10

**Jennifer Lopez - I'm real**

I'm real, what you get is what you see

**Jennifer Lopez feat. Ja Rule I'm Real (Remix)**

Cause I'm real
(The way you walk, the way you move, the way you talk)
Cause I'm real
(The way you stare, the way you look, your style, your hair)
Cause I'm real
(The way you smile, the way you smell, it drives me wild)

**Jennifer Lopez - Jenny from the block**

I'm real I thought I told you
(I'm real)
I'm real even on Oprah
(I'm real)
That's just me
Nothing phony, don't hate on me
What you get is what you see, oh

Put God first and can't forget to stay real
To me its like breathing, yeah

Als ze echt zo "REAL" is waarom doet ze dan f*cking hard haar best om dat maar te bewijzen??
Als je echt zo "REAL" bent, damn let it be..wie wil je nou zo graag overtuigen??

De Ideale Schoonzoon 20-11-2002 08:38

Citaat:

TygerStyle2001 schreef:
bah, dat deuntje is origineel van Bach! maar dat zal die snol wel niet weten, want zij heeft de gechopte versie gewoon gejat van The Beatnuts...
tjek:
bah ik word een beetje scheitziek van die jennifer loopneus met dr 'jackin' for beats' eerst jatten ze iets van Luniz dan van Craig Mack en nu van The Beatnus.
The beatnuts hebben haar trouwens al aangeklaagd, maar er is weinig kans dat ze winnen....

jah, precies...

ik herkende het gelijk jah...
ik vind het echt superzwak...
heel matig geproduceert allemaal...

hoewel Ain't It Funny remix, geproduceerd is door P Diddy, en dus is het niet gejat aangezien Craig Mack ook bij Bad Boy Records zit.
Hij pakt dus gewoon een beat die al eens eerder is gebruikt, maar wel van een nummer die onder zijn eigen label is uitgebracht.

)Vampje( 20-11-2002 10:25

In die clip is ze nog lelijker dan normaal..

WelcomeHome 20-11-2002 10:31

waarom moeten ook altijd rappers meedoen?

Kazanka 20-11-2002 10:51

ze heeft wel de grootste ass van het westelijke halfrond, da's 'real'. Ze's zielig, oowk 'real' ze jat nummers, ze is gehaat bij "sommige individuen" en ze zingt/danst slegt..da iz wot aaj sie :)

WelcomeHome 20-11-2002 10:58

ach ja, ze zal ook wel een arm meisje zijn geweest uit de Bronx, maar ga 't dan niet met 3 miljoen dollar aan sieraden aan je lijf lopen te verkondigen, om 'real' te zijn.

sy'rai 20-11-2002 11:23

Citaat:

TygerStyle2001 schreef:
tjek:

jennifer loopneus he!

ik was toevallig vandaag bij de doc en daar had ik niks te doen , dus ging ik donald ducks lezen. en wat zag ik :: jenifer loopneus!

haha wel grappig gevonden hoor.

trouwen ik had et niet over dat liedeje maar over ed clip.

jenny ziet er echt bagger uit daar, maar ben des te beter!

ESCO 20-11-2002 11:23

Citaat:

waarom moeten ook altijd rappers meedoen?
Dan ben je real denkt ze, het verkoopt wel goed in de V.S rap staat nummer 1 in de genre.

sy'rai 20-11-2002 11:28

Citaat:

ESCO schreef:
Dan ben je real denkt ze, het verkoopt wel goed in de V.S rap staat nummer 1 in de genre.
die rap vind ik trouwens wel goed hoor!

vooral het begin, alleen zij gebruikt et voor fame en dan kan et niet.

sy'rai 20-11-2002 13:34

het rijm t ook helemaal niet he!

a new noise 20-11-2002 13:38

Citaat:

Vampiria schreef:
hulde... ik vind haar ook lelijk en haar stijl walgelijk

Thunder Child 20-11-2002 13:38

ach wat maakt het ook allemaal uit
met dat avril lavigne geblaat ik heb ik de grens getrokken
ik ben van nature nogal een zeikert en dat avril lavigne gedoe werd me teveel ofzow toen heb ik besloten me er niet meer druk om te maken
maja
dat ben ik
en nu zeik ik toch over dat jullie moeten zeiken
dus wat zeik ik nou

sy'rai 20-11-2002 13:44

Citaat:

Parasiet schreef:
ach wat maakt het ook allemaal uit
met dat avril lavigne geblaat ik heb ik de grens getrokken
ik ben van nature nogal een zeikert en dat avril lavigne gedoe werd me teveel ofzow toen heb ik besloten me er niet meer druk om te maken
maja
dat ben ik
en nu zeik ik toch over dat jullie moeten zeiken
dus wat zeik ik nou

ok ben je een beetje door de war meissie? :p

Thunder Child 20-11-2002 13:45

jah ik ben de weg kwijt

the Soulfly 20-11-2002 14:28

Citaat:

Vampiria schreef:
LELIJK?!?, ze is echt wel lekker, alleen haar gedrag en muziek bevalt me niet. Klaar!:);)

a new noise 20-11-2002 14:53

Citaat:

the Soulfly schreef:
LELIJK?!?, ze is echt wel lekker, alleen haar gedrag en muziek bevalt me niet. Klaar!:);)
dat heb ik eerder met christina aguilera :P

eXo 20-11-2002 15:10

Citaat:

a new noise schreef:
dat heb ik eerder met christina aguilera :P
urm...

christina lekker?

can you say: wansmaak?

a new noise 20-11-2002 15:16

Citaat:

eXo schreef:
urm...

christina lekker?

can you say: wansmaak?

OK DAN IK GEEF TOE ..alleen in dirty ;)
tis niet mijn TYPE ofzo

eXo 20-11-2002 15:19

Citaat:

a new noise schreef:
OK DAN IK GEEF TOE ..alleen in dirty ;)
tis niet mijn TYPE ofzo

hehe...

Jennifer Lopez vind ik ook niet echt je-van-het, maar christina... brr.. da's een levend lijk die zelfs nog niet met een geleende hondelul zou neuken.

Krez 20-11-2002 15:52

Toevallig vind ik de laatste drie nr's van haar (de hiphopnr's zeg maar dus) echt wel vet! het klinkt lekker en tis beter dan wat ze eerst maakte vindt ik, en rap erbij maar het alleen maar beter blijkt dus wel :D

en blijkbaar ben ik niet de enige want die nr's lopen goed. In Amerika heeft I'm real toch een record verbroken als nr 1 hit? of heb ik dat van de week verkeerd gehoord op mtv/tmf?

Vinzz 20-11-2002 16:11

im real..... lol.. met ja rule..... pas zag ik er een live optreden van (op tv) dat was helemaal om te huilen nah ik vind het 3x niks

Krez 21-11-2002 11:21

Citaat:

Alkahol!K schreef:
im real..... lol.. met ja rule..... pas zag ik er een live optreden van (op tv) dat was helemaal om te huilen nah ik vind het 3x niks
[off topic mode] hey Vinnie! alles goed?? [on topic mode]

zal best live, Ja rule's concert was een beetje jammer wat ik heb gezien ja. dus kijk ik maar de clips :D

Vinzz 21-11-2002 11:54

Citaat:

Krez schreef:
[off topic mode] hey Vinnie! alles goed?? [on topic mode]

zal best live, Ja rule's concert was een beetje jammer wat ik heb gezien ja. dus kijk ik maar de clips :D

ja zie dat bedoel ik maar ;) maar die clips moet ik ook niet zoveel van hebben niet mijn smaak (ja rule zijn stem.. en dan probeert ie soms te zingen auw aauw :d )

[off topic] jaa zekerwel met jou? :p [/offtopic]

De Ideale Schoonzoon 21-11-2002 12:07

Ach, ik vind Ja Rule en zijn hele Murder Inc. echt zwaar bout...

Elke maand komt er wel een nieuwe clip uit, van Ja Rule of Ashanti ofzow...

Of iig een nummer waar ze aan meewerken...

Helemaal uitgemolken...

Ja Rulez is een aars !

sy'rai 21-11-2002 12:18

Citaat:

De Ideale Schoonzoon schreef:
Ach, ik vind Ja Rule en zijn hele Murder Inc. echt zwaar bout...

Elke maand komt er wel een nieuwe clip uit, van Ja Rule of Ashanti ofzow...

Of iig een nummer waar ze aan meewerken...

Helemaal uitgemolken...

Ja Rulez is een aars !

aCH JA RULE VALT DAN NOG WEL MEE, alleen ashantie vin ik echt zwaar bagger hoor!

die nieuwe van ja rule met booby brown vin ik wel kut!

Vinzz 21-11-2002 14:15

yup gewoon heel murder inc zuigt :p (irv gotti rofl!)

sy'rai 21-11-2002 14:16

Citaat:

Alkahol!K schreef:
yup gewoon heel murder inc zuigt :p (irv gotti rofl!)
een deel in ieder geval :p

Bienie 21-11-2002 14:38

hmmm... is dat deuntje niet van

The Beatnuts - Watch out now

?

Blaze.One 21-11-2002 17:13

Citaat:

Roc Raida schreef:

idd!! eerst neukt die bitch luniz en nu the beatnuts!!

en inderdaad doet ze net alsof ze de bitch is in the Bronx maar ze is niks.. en kijk trouwens wat een hoer t is in die clip.. de hele clip draait zegmaar om haar kont en tieten... :mad:

so uhh.. FOK JLO!!!

peace..

Mr`Mugatu 21-11-2002 17:32

[QUOTE]Krez schreef:
[B]Toevallig vind ik de laatste drie nr's van haar (de hiphopnr's zeg maar dus) echt wel vet! het klinkt lekker en tis beter dan wat ze eerst maakte vindt ik, en rap erbij maar het alleen maar beter blijkt dus wel :D
QUOTE]

OMG! (n)

Doelloos 21-11-2002 18:33

(n) ik vind het maar niks hoor die jennifer loopneus, ze jat deuntjes van goede liedjes als i got 5 on it :mad: en dat nieuwe lied vind ik gewoon irritant en dan vooral die clip waar ze weer zolang in beeld moet persee :rolleyes: met haar zogenaamde style kleding.. En op het laatst dat ze roept: from THA BRONX!
Ik erger me er gewoon aan, ze wil iedereen zo graag laten weten waar ze vandaan komt enzo like who cares?.. nou ja er zijn altijd mensen die dat leuk vinden..

Snees 21-11-2002 18:41

ik ben niet bepaald een hip-hop/r&b-fan, maar het idee achter dit nummer gaat echt te ver! een beetje verkondigen dat je het vroeger zo zwaar hebt gehad in de Bronx :(:rolleyes:. arme Jennifer. ga maar gauw terug naar je villa.
onze multi-miljonair maakt zichzelf echt belachelijk.

Carpe Diem 21-11-2002 21:59

Citaat:

Roc Raida schreef:

eens, ik mag dr niet meer.

Neemt niet weg dat ik zo met Ben Affleck zou willen ruilen.
Ze ziet dr niet lelijk uit ;)

Mr`Mugatu 21-11-2002 22:22

Citaat:

Isobuster schreef:
eens, ik mag dr niet meer.

Neemt niet weg dat ik zo met Ben Affleck zou willen ruilen.
Ze ziet dr niet lelijk uit ;)

make-up doet wonderen ;)

Rollo Tomasi 22-11-2002 01:39

Er zijn maar weinig artiesten die het zo hard proberen, maar desondanks zo bitter weinig streed cred hebben.

Maar goed, ze was haar laatste restje geloofwaardigheid toch al verloren met I'm Real (beide versies).

sy'rai 22-11-2002 12:21

Citaat:

Rollo Tomasi schreef:
Er zijn maar weinig artiesten die het zo hard proberen, maar desondanks zo bitter weinig streed cred hebben.

Maar goed, ze was haar laatste restje geloofwaardigheid toch al verloren met I'm Real (beide versies).

tjah!

dat neemt niet weg dat et wel goed klinkt! :)

Vinzz 22-11-2002 12:29

smaken verschillen.. je hoeft in iedergeval niet te luisteren voor de teksten.. ... voor de beats dan? mja ook niet echt.. voor de gastoptredens van rappers? uhm neej ook niet ... omdat ze er zo uit ziet? niet belangrijk en zo lekker vind ik 'r niet...

khad haar nieuwste album gedownload (met een liedje Dear Ben LOL!!) ... maar gelijk weer verwijderd

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:58.