![]() |
jenny from the block
et liedje gaat wel, is wel leuk enzo.
toch kijk ik naar iets anders en et is niet JLO, maar iemand anders yammieeeee |
jaja onze kleine ben zeker he
|
Jenny From The BRONX (wijk in new york)
|
Citaat:
hoe raad je het?? haha was niet moeilijk he! normaal vin ik em helemaal niks, maar k moet toegeven dat ie er hier wel goed uitzag! |
Citaat:
|
Nee de titel is Jenny from the block
En ze komt uit the bronx maar dat is de titel niet.... |
:( oeps sorry
|
Citaat:
nou nou nou :p |
ik hou helemaal niet van die muziek maar toen ik zaterdag aant werk was kwam ie op de radio en ik moest op dat moment de koelcel is (waar dus geen radio is) en toen bleef ie heel leuk in me hoofd zitte en daar werd ik best vroluq van
|
bah, dat deuntje is origineel van Bach! maar dat zal die snol wel niet weten, want zij heeft de gechopte versie gewoon gejat van The Beatnuts...
tjek: The Beatnuts - Watch Out Now.. bah ik word een beetje scheitziek van die jennifer loopneus met dr 'jackin' for beats' eerst jatten ze iets van Luniz dan van Craig Mack en nu van The Beatnus. The beatnuts hebben haar trouwens al aangeklaagd, maar er is weinig kans dat ze winnen.... |
KRS One - South Bronx :)
|
het stelt allemaal nix voor, beetje beats jatten (n)
net doen alsof je nog iets hebt met the Bronx terwijl ze met haar dikke aars in Beverly Hills zit (n) (n) beetje een street imago creeren (n) |
Citaat:
|
**Jennifer Lopez - I'm real**
I'm real, what you get is what you see **Jennifer Lopez feat. Ja Rule I'm Real (Remix)** Cause I'm real (The way you walk, the way you move, the way you talk) Cause I'm real (The way you stare, the way you look, your style, your hair) Cause I'm real (The way you smile, the way you smell, it drives me wild) **Jennifer Lopez - Jenny from the block** I'm real I thought I told you (I'm real) I'm real even on Oprah (I'm real) That's just me Nothing phony, don't hate on me What you get is what you see, oh Put God first and can't forget to stay real To me its like breathing, yeah Als ze echt zo "REAL" is waarom doet ze dan f*cking hard haar best om dat maar te bewijzen?? Als je echt zo "REAL" bent, damn let it be..wie wil je nou zo graag overtuigen?? |
Citaat:
jah, precies... ik herkende het gelijk jah... ik vind het echt superzwak... heel matig geproduceert allemaal... hoewel Ain't It Funny remix, geproduceerd is door P Diddy, en dus is het niet gejat aangezien Craig Mack ook bij Bad Boy Records zit. Hij pakt dus gewoon een beat die al eens eerder is gebruikt, maar wel van een nummer die onder zijn eigen label is uitgebracht. |
In die clip is ze nog lelijker dan normaal..
|
waarom moeten ook altijd rappers meedoen?
|
ze heeft wel de grootste ass van het westelijke halfrond, da's 'real'. Ze's zielig, oowk 'real' ze jat nummers, ze is gehaat bij "sommige individuen" en ze zingt/danst slegt..da iz wot aaj sie :)
|
ach ja, ze zal ook wel een arm meisje zijn geweest uit de Bronx, maar ga 't dan niet met 3 miljoen dollar aan sieraden aan je lijf lopen te verkondigen, om 'real' te zijn.
|
Citaat:
ik was toevallig vandaag bij de doc en daar had ik niks te doen , dus ging ik donald ducks lezen. en wat zag ik :: jenifer loopneus! haha wel grappig gevonden hoor. trouwen ik had et niet over dat liedeje maar over ed clip. jenny ziet er echt bagger uit daar, maar ben des te beter! |
Citaat:
|
Citaat:
vooral het begin, alleen zij gebruikt et voor fame en dan kan et niet. |
het rijm t ook helemaal niet he!
|
Citaat:
|
ach wat maakt het ook allemaal uit
met dat avril lavigne geblaat ik heb ik de grens getrokken ik ben van nature nogal een zeikert en dat avril lavigne gedoe werd me teveel ofzow toen heb ik besloten me er niet meer druk om te maken maja dat ben ik en nu zeik ik toch over dat jullie moeten zeiken dus wat zeik ik nou |
Citaat:
|
jah ik ben de weg kwijt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
christina lekker? can you say: wansmaak? |
Citaat:
OK DAN IK GEEF TOE ..alleen in dirty ;) tis niet mijn TYPE ofzo |
Citaat:
Jennifer Lopez vind ik ook niet echt je-van-het, maar christina... brr.. da's een levend lijk die zelfs nog niet met een geleende hondelul zou neuken. |
Toevallig vind ik de laatste drie nr's van haar (de hiphopnr's zeg maar dus) echt wel vet! het klinkt lekker en tis beter dan wat ze eerst maakte vindt ik, en rap erbij maar het alleen maar beter blijkt dus wel :D
en blijkbaar ben ik niet de enige want die nr's lopen goed. In Amerika heeft I'm real toch een record verbroken als nr 1 hit? of heb ik dat van de week verkeerd gehoord op mtv/tmf? |
im real..... lol.. met ja rule..... pas zag ik er een live optreden van (op tv) dat was helemaal om te huilen nah ik vind het 3x niks
|
Citaat:
zal best live, Ja rule's concert was een beetje jammer wat ik heb gezien ja. dus kijk ik maar de clips :D |
Citaat:
[off topic] jaa zekerwel met jou? :p [/offtopic] |
Ach, ik vind Ja Rule en zijn hele Murder Inc. echt zwaar bout...
Elke maand komt er wel een nieuwe clip uit, van Ja Rule of Ashanti ofzow... Of iig een nummer waar ze aan meewerken... Helemaal uitgemolken... Ja Rulez is een aars ! |
Citaat:
die nieuwe van ja rule met booby brown vin ik wel kut! |
yup gewoon heel murder inc zuigt :p (irv gotti rofl!)
|
Citaat:
|
hmmm... is dat deuntje niet van
The Beatnuts - Watch out now ? |
Citaat:
idd!! eerst neukt die bitch luniz en nu the beatnuts!! en inderdaad doet ze net alsof ze de bitch is in the Bronx maar ze is niks.. en kijk trouwens wat een hoer t is in die clip.. de hele clip draait zegmaar om haar kont en tieten... :mad: so uhh.. FOK JLO!!! peace.. |
[QUOTE]Krez schreef:
[B]Toevallig vind ik de laatste drie nr's van haar (de hiphopnr's zeg maar dus) echt wel vet! het klinkt lekker en tis beter dan wat ze eerst maakte vindt ik, en rap erbij maar het alleen maar beter blijkt dus wel :D QUOTE] OMG! (n) |
(n) ik vind het maar niks hoor die jennifer loopneus, ze jat deuntjes van goede liedjes als i got 5 on it :mad: en dat nieuwe lied vind ik gewoon irritant en dan vooral die clip waar ze weer zolang in beeld moet persee :rolleyes: met haar zogenaamde style kleding.. En op het laatst dat ze roept: from THA BRONX!
Ik erger me er gewoon aan, ze wil iedereen zo graag laten weten waar ze vandaan komt enzo like who cares?.. nou ja er zijn altijd mensen die dat leuk vinden.. |
ik ben niet bepaald een hip-hop/r&b-fan, maar het idee achter dit nummer gaat echt te ver! een beetje verkondigen dat je het vroeger zo zwaar hebt gehad in de Bronx :(:rolleyes:. arme Jennifer. ga maar gauw terug naar je villa.
onze multi-miljonair maakt zichzelf echt belachelijk. |
Citaat:
Neemt niet weg dat ik zo met Ben Affleck zou willen ruilen. Ze ziet dr niet lelijk uit ;) |
Citaat:
|
Er zijn maar weinig artiesten die het zo hard proberen, maar desondanks zo bitter weinig streed cred hebben.
Maar goed, ze was haar laatste restje geloofwaardigheid toch al verloren met I'm Real (beide versies). |
Citaat:
dat neemt niet weg dat et wel goed klinkt! :) |
smaken verschillen.. je hoeft in iedergeval niet te luisteren voor de teksten.. ... voor de beats dan? mja ook niet echt.. voor de gastoptredens van rappers? uhm neej ook niet ... omdat ze er zo uit ziet? niet belangrijk en zo lekker vind ik 'r niet...
khad haar nieuwste album gedownload (met een liedje Dear Ben LOL!!) ... maar gelijk weer verwijderd |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:58. |