![]() |
nothing hill!
die film komt binnenkort op t , k heb em aleen keer gezien maar goed, toch gezellige film! ;)
|
Ik wil hem al een keertje zien sinds hij uit is.. maar het is er nooit van gekomen.. en aangezien ik toch nix te doen heb donderdag, ga ik hem dan echt kijken :)
|
Citaat:
HIJ IS ECHT WEL LEUK HOOR, IN IEDER GEVAL ROMANTISCH EN OOK WEL GRAPPIG! |
ohja, wanneer was dat ook alweer *zoekt*
het is trouwens Notting Hill :) donderdag 21 november net5 20:30u |
jaaa, ik ga em ook kijken, en als ik niet kan kijken opnemen.
heb em ooit eerder gekeken in het duits, kan ik nu ff kijken hoe goed (of hoe slecht ;)) ik em toen heb begrepen :) donderdag 20:30? volgens mij komt er dan niet veel anders op tv, gtst duurt tot 20:30 dus dat komt heel mooi uit :) |
geweldige film! heb m in de bios gezien, maar kga m nie kijken want kheb m lekker op video :p
|
Julia robberts vind ik in die film heel errrrug leuk :)
|
Super lieve film :o Keivaak gezien, maar t blijft mooi. :) Julia Roberts is cool en Hugh eigenlijk ook. :)
psst, tis toch Notting Hill, met 2 t's? :) |
Ik heb em thuis :) Echt zo'n feelgoodmovie, en ik vind Hugh Grant en Julia Roberts allebei geweldig. Al 15 keer gezien ofzo, echt verschrikkelijk :) Die muziek ook :)
|
Citaat:
|
Ik heb hem in het totaal twee keer gezien. Elke keer stoorde ik me aan de film :eek:
Ik vind het té leuk om grappig te zijn. Nah, niet mijn smaak. |
Ja, is wel een leuke film, niet super, maar wel aardig.
|
Citaat:
als iedereen de zelfde smaak zou hebben dan zou et helemaal niet leuk zijn toch! |
k heb m in de bios gezien toen ie uitkwam, was :cool:
en een tijdje trug nog een keer op video.. blijft leuk :) |
Ik heb m nu al iets van 6 keer gezien, en elke keer lig ik weer in een deuk bij het moment met de yoghurt die geen yoghurt blijkt te zijn!
|
Citaat:
|
Echt zo'n feelgoodmovie (y)
|
Citaat:
|
tis noTTing hill
maar ok heb em nog niet gezien en ga da vanavond niet doen ook want mn ma heeft em op dvd gekocht dus kan altijd nog |
hij was weer :cool: :)
|
hij was :cool:
en mooi... *zucht* dat ze aan het eind toch bij elkaar komen :) clichematig, maar mooi :) |
*sigh* :o Nog steeds één van me favo movies. :)
'I'm also just a girl, standing in front of a boy, asking him to love her' (of zoiets :p) Lief! |
ik heb hem zo net gezien (y) leuke film
|
Citaat:
|
ooooooh neeeeee... k ben volgens mij 1 van de weinigen die deze film afschuwelijk vind.. heb hem een paar keer gezien, in bussen enzo, en staat echt met stip op 1 in mijn 'ergste film ooit' lijstje..
sorry :o |
Citaat:
Ik vond het een kewle film eigenlijk :o |
Ik vond hem superleuk!!
|
Citaat:
|
Hijs cool :)
Dat stukje als ze uit het huis van Hugh Grant en fam lopen en zn familie begint dan helemaal te gillen. Zegt Hugh zo: "dat doen ze altijd als ik weg ga." Whaaaaaaaaaaa! Zo grappig :P |
ik heb hem echt zóóó vaak gezien, heb hem dan ook thuis.
Is m'n favo film, zelfs vaker gezien als grease! (= heel vaak :D) Altijd leuk als je eens helemaal bij weg wilt dromen :) |
:) Lief :)
Ik vind Julia Roberts alleen wel een beetje agressief :eek: Maar erg leuke lieve film, ik kende hem al, maar hij blijft leuk. |
Ideale film voor lekker met z'n tweetjes op de bank, aan het begin van een mooie avond...
|
ik ben intens verliefd op Hugh Grant :o ik heb um op video en al tig x gezien, maar tóch heb ik um gekeken (moest eigk tentamen leren :D)... jaja, je moet prioriteiten stellen ;)
|
Ik heb m gezien met 15 meiden, supergezellig :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:34. |