![]() |
Pi
Ik heb gister PI gezien en ik vond 'm wel tof :D
Vooral de muziek is moeilijk tof :cool: Wie heeft 'm nog meer gezien en wat vond je er van? |
Mooie film. Ik vind hem zelfs beter dan REQUIEM FOR A DREAM, alhoewel die film visueel meer flair heeft.
|
Goeie film, naargeestige sfeer.
|
wel gave film, erg irritant als ie steeds die hoofdpijnen krijgt, dan zit je echt zo van: aaarghhhh ...je gaat snel meeleven met de persoon vind ik.. :)
|
echt gave film.
mooi hoe aronofsky uitbeeldt wat er in zn kop afspeelt, visueel erg beklemmend (montage, zwartwit) :cool: |
ben em nu aant kijken (ff pauze, dbz :p )
zoooo toffe film... meesterlijk... |
wow... wat een eind...
|
[off]Moeilijk tof? Wat is dat nou weer voor uitdrukking :D [/off]
|
Citaat:
iedereen hier... straat taal ofzow... eigenlijk is het best wel dom, maar in deze uitdrukking betekent het heel erg... iedereen zegt het, ik ook... me ouders vinden het ook vaagh...[/off] :D |
briljante film. Vooral the soundtrack maakt er een van mijn favoriete films van.
Prachtig is ook dat die gast helemaal door draait en overal samenzweringen ziet. De moraal van de film gaat anders ook wel goed op :D |
Ik wil hem zeker wel een keer zien, want Requiem for a dream was ook erg goed.
|
Sterke film. Na een paar keer kijken wordt de verhaallijn wel wat zwakjes maar vooral door de sfeer, de beelden en absoluut de muziek blijft 'ie boeien.
Trouwens ook een goede film om aan andere mensen uit te leggen hoe een migraine-aanval is, hoewel Max natuurlijk aan iets heftigers lijdt. |
Le Section d'Or
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:38. |