![]() |
Dilemma
ik ben al heel lang beste vrienden met een meisje. Maar voor zown beetje de laatste 2 maaden ben ik al verliefd op dr. en we zitten al wel de hele tijd zo dat we gaan trouwen en zij zegt ook dat ik de enige jongen ben die nog leu kis enzo, maar goed ik ga dr gewoon vanuit dat dat vriendschappelijk is. Maar wat meot ik doen moet ik t vertellen aan haar of...?
alvast thnx |
Nou ja, bij mij is het niet helemaal vergelijkbaar omdat ik mijn vriendin van internet kan, maar ik zat vorige week in eenzelfde situatie. Ik kende haar een half jaar en we waren echt supergoede vriendinnen, maar nu ben ik dus verliefd geworden.
Ik heb het gezegt omdat ze het aan me merkte, ze wist dat er iets was, ze vermoedde al dat we wel eens verliefd op elkaar zouden kunnen worden enz. Dus ik zou het niet zomaar zeggen omdat dat je vriendschap zou kunnen verbreken, maar ik zou het wel zeggen als ze ernaar vraagt. Nooit gaan liegen! |
Twijfel niet, vertel het gewoon, kijk wat zij vind voelt misschien wordt het iets , anders blijf je gewoon vrienden. Gewoon vertellen, eerlijk zijn, als je het niet tegen haar kan kan je dat tegen niemand.
|
Ik ken je verhaal... Ik vertelde mijn beste vriend dat ik meer gevoelens voor hem had, hij schrok ervan, maar na een tijdje minder contact realiseerde hij dat ik toch meer voor hem betekende :) Dus dat liep uit op een leuke relatie...Tis nu wel m'n ex... Maar de herrinnering blijft...
Grijp je kans... Kuzzje IK :) |
ja k ben het er mee eens... probeer het gewoon, kijk hoe ze reageert... misschien dat jullie in het begin wat minder contact zullen hebben omdat het opeens zo anders is... maar de vriendschap komt heus wel terug.
|
en om af te wachten of het weg gaat is geen strak plan?
|
Nee, waarom zou je?
|
Wachten??
Nee, dat lijkt me ook niet zo'n flex idee. Tenzij het een lichte verliefdheid is. Ik bedoel: ik heb het 2 dagen aangezien, maar toen barste ik zo ongeveer uit elkaar van verliefdheid. Dus toen merkte ze het gewoon aan me, zeg maar. En misschien word het wel wat, hé, die kans wil je toch niet laten schieten?? Ik bedoel: in mijn geval ligt het iets rottiger (internetrelatie, meisje met meisje, ouders die moeilijk doen, elkaar nog nooit in het echt gezien hebben) maar we willen het misschien toch gaan proberen. En dat is toch het geweldigste wat je kan gebeuren als je verliefd bent? Dat wil je toch niet missen? Succes, als je het wilt vertellen, succes ook, als je het probeert af te wachten..... |
Citaat:
|
Citaat:
Ja, maar ze zegt steeds van alle jongens zijn stom behalve jij en het gepsrek ging een x van of zij verliefd was op haar en zij op mij en toen hield ik me op de vlakte... maar zij zei toen van dat ik een hele leuke jongen ben heel lief eznv maar neit verliefd... dus dan heeft vertellen misschien ook weer neit zo veel zin... |
Nee, je hebt gelijk. Als je van te voren al weet dat zij niet verliefd is, heeft het misschien niet veel zin. Ik bedoel: Ik wist dat zij nog altijd een beetje verliefd was op een jongen, maar ik wist ook dat ze bi was en dat ze me superaardig vond. En nou ja, dat er een kans was dat ze wel een relatie met me wou, zeg maar.
Maar aan de andere kant: als dat gewoon een los gesprek was, zou je toch nog hoop kunnen hebben. Want zó makkelijk zeg je niet dat je verliefd op iemand bent, toch? Dus nog even afwachten, denk ik... |
Citaat:
|
Nou, probeer je dan maar niet helemaal te fixeren op die hoop, maar verlies hem ook niet uit het oog!! Ik zou toch nog maar eens voorzichtig informeren of ze verliefd is en zo, hoor!!
En is er echt niets aan je te merken? Knap hoor... wou dat ik dat kon |
Citaat:
|
Aha... Ik hoop dat je me wel op de hoogte wilt houden hoor, want ik leef toch wel met je mee!
Wat ik graag nog even kwijt wil: ik heb een relatie!!!!!!!!!!!!!!!! Met een meisje, via internet, ja. Maar wat maakt het uit? We zijn verliefd, dan boeit het toch verder niets? Ik wens je echt veel sterkte Stenenhart, maar ik denk dat het wel goed komt. Ik denk nog steeds dat je het voorzichtig moet vragen, of ze verliefd is en zo... |
Citaat:
|
Ik krijg vandaag als het goed is msn, maar ik weet nog niet of ik het zal doen. Ik probeer hier namelijk nogal anoniem te blijven, maar ik kan natuurlijk uitzonderingen maken...
Maar je gaat het dus aan haar vertellen? Wauwie... Veel succes, als je het voorzichtig doet moet het goed gaan. Ja, je kan het natuurlijk ook in 1 keer eruit gooien, als je denkt dat dat beter/makkelijker is, maar dan kan ze nogal schrikken, denk je niet? Ik hoop van harte dat ze ook verliefd op jou is!!!!!!!!! |
nou dat denk ik niet maar ja ik vind gewoon dat ik eerlijk tegen dr moet zijn. mijn email is: exteronaldus@hotmail.com moet je me maar toeveogen als je wil!
|
Eerlijkheid...
Dan stel je dus dat iets verzwijgen ook oneerlijk zijn is. Daar heb ik het al tijden moeilijk mee: lieg ik tegen mijn ouders als ik ze niet vertel dat ik bi ben? Lieg ik tegen mijn ouders als ik ze niet over mijn (internet)relatie vertel? Ik weet het niet. Is het wel altijd zo slim om eerlijk te zijn? Nou ja, in ieder geval toch veel succes, jij bent natuurlijk degene die weet wat het beste is. Nou ja, dat hoop ik toch. Ik heb nog steeds geen msn, het lukt niet echt op onze computer, hij wil hem niet installeren. Maar goed, misschien mail ik je weleens. Ik weet het niet. Ik zit nog altijd een beetje met mezelf in de knoop, ik ben vaak veel te open op internet! |
Citaat:
ja kan ik me ook wel voorstellen, want je kent me niet dus waarom zou je mij vertrouwen lijkt me ook wel logisch hoor. , maar ben dro ok nog niet uit of ik eerlijk moet zijn of niet want stel nou dat het echt blijft ik kan dr niet nog maanden mee door blijven lopen... |
Ja, en dat had ik dus ook!!!!!!
Dat het gewoon te sterk wordt, dat je er wel over moet gaan praten omdat je anders het idee hebt dat je gek wordt! Oftewel: dat je gewoon zó verliefd bent dat je het niet meer voor je kan houden. Als je denkt dat je er niet nog maanden door mee kan blijven lopen, dan zegt dat toch dat dit niet iets kortdurends is? Of zie ik dat nou verkeerd? |
Citaat:
alleen vandaag heb ik iets zooooow stoms gedaan...! Ik wilde ff advies of ik t dr vandaag moest vertellen omdat ik dr vandaag sprak en ik DACHT dat ik die naar een goeie vriendin van me had gestuurd, maar toen ik dat later terug keek bleek ie naar HAAAR gestuurd te zijn dus dat wordt nog "leuk" als ze die leest.... moet nog ff goeie smoes verzinnen ...... |
Niks goede smoes verzinnen, je kan nou net zo goed gewoon eerlijk zijn. Heb je haar al gesproken? Hoe ging het? Wat zei ze? Ik ben benieuwd!!!!!!!!!!!!!!!
Was trouwens wel een beetje dom van je, om hem uitgerekend naar HAAR te sturen, haha... Iedereen maakt wel eens van die blunders, maar toch! |
Citaat:
hahaha ja ik kon er dr humor eigenlijk ook wel van inzien!! :D:D maar ik heb dr nogn iet gesproken daarna, maar als ze dr na vraagt wati k dr mee bedoel ga ik dat denk ik wel zeggen ja, maar ja ik zie dr vandaag weer dus wie weet...!! |
En, weet je nou al wat meer?
Ik heb trouwens msn? (oké, is off topic maar moest het even kwijt) |
Citaat:
neh weet nog niet echt veel meer... had me voorgenomen het dr vandaag t vertelllen maar nyu het zover is twijfel ik weer!! |
Gedaan...
Ik had het net ook al gedaan, maar toen kreeg ik spijt en haalde hem er weer vanaf. Maar ik laat hem er nu wel opstaan, ik vertrouw je wel (nou ja, een beetje dan...) Maar goed: je twijfelt dus nog steeds. Niet doen, nergens voor nodig, je kwelt jezelf er alleen maar mee. Ik weet niet, je bent nu denk ik geestelijk wel zover dat je het kan en wil vertellen, denk je niet? Dus misschien moet je maar gewoon je verstand op nul zetten en doen. En anders moet je toch maar proberen om niet meer verliefd te zijn.......... |
Ikke zat ook zo...jonge --> beste vriend...
We hebbe nu dik 3 maanden iets en....ikke hbe me nog nooit zo gelukkig bij n jonge gevoeld als nu! Ut is zeker ut probere waard denk ik! |
Citaat:
ga t dr zaterdag vertellen en ik zeg dr dan ook meteen dat het beter is dat we elkaar een poosje niet meer zien en spreken zodat ik dr dan kan vergeten.... heb jou ook al toegevoegd...! |
Citaat:
Denk je echt dat het beter is als jullie elkaar een tijdje niet zien? Wil je haar echt vergeten? Is zij het daar eigenlijk wel mee eens? Ik ben benieuwd! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:21. |