![]() |
is het gevaarlijk ...
als ik met mijn vriend onder de douch ga ...ook al ben ik nog niet aan de pil . Er kan toch niks gebeuren ook al heeft tie een stijve als er geen sperma is dan kan het toch geen kwaad ..jaah ben beetje in de war :confused: en paranoia :o
|
hai Morticia!
ik denk dat de kans klein is! zolang hij niet te dicht bij je vagina in de buurt komt..kan er nix gebeuren. vooral ook niet omdat het water toch al een heleboel wegspoeld qua voorvocht.. Maarre..dat is wat ik denk..:) kus suus |
Kijk de kans is enorm klein. maarja je hebt altijd pechvogels die het wel overkomen.
|
Idd. gewoon zorgen dat hij uit de buurt blijft van jouw vagina, ik snap natuurlijk wel dat dat niet altijd even gemakkelijk zal zijn. Maar stel dat hij toch in je komt, is er altijd een kleine kans op zwangerschap..
Kans is waarschijnlijk te verwaarlozen, maar hij is er wel. |
Dit is toch meer iets voor Lichaam en Gezondheid, denk ik....
|
Als je oplet wat je doet is het geen probleem.
|
Citaat:
|
Als ie een harde heeft dan kan er wat voorvocht uitkomen en daar zit ook sperm (maar niet zo veel) in.... Bij bio geleerd
|
Naja, de kans lijkt me idd superklein,
maar is er wel.. Btje oppassen moet je denk ik wel.. |
zaadcellen in contact met water= meteen dood.
als er verders alleen sprake is van voorvocht, met zeer kleine gehalte sperma, en water ...dode sperma cellen, ik leg t niet zo makkelijk uit ben namelijk moe. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:19. |