![]() |
dit moet je horen!!!
Dit is echt geniaal!
Je ligt in een kreuk van het lachen. Die gast is ook gewoon nederlands: bruut :D :D :D het nummer |
brute shit d00d! die donn-e is wel een nasty muthafucka!
|
sommige mensen zijn raar,
maar voor ons is dit het grote gebaar bling, chikkies, dat is de motor van ons we doen wat we willen en slikken van die gekke pillen |
haha wow een nummer met het woord chickies erin
|
die tekst doet et em :D
|
aan de kant braipower! en raymzter is historie !!!
de grootste players van weesp zijn geariveerd!! http://www.smileys.nl/images/middle/beweeg/02.gif whahahah dikke lol dit is echt fout |
prostitute_disfigurement_-_cadaver_blowjob.mp3
moet je horen, als ze een menselijke drummer hadden was het echt wel een van mijn favo deathmetal bands |
dat is te lelijk
|
:d :d :d
wel vette beat (waarvan gejat?) |
ok hier de foto van onze man donn-e!
http://members.lycos.nl/wdfbak/art-donn-e/donn-e.jpg wat een gast :D :D |
Whahaahahahaahaha, aaaaaaah... dit is erg... heheh
|
de week zit erop, er is weer een nieuwe..
we zitten op school in de klas we willen weer beginnen met onze lekkere dingen, de chickies staan in de rij ze staan de springen voor die grote .... :confused: |
hahahaha dit is echt in en in triest....
dit soort lui kijken echt te veel naar tmf triest mannetje... |
Citaat:
die in feite dus echt 2 cm is ofzo haha wat een sukkel.. altijd grappig, van die jochies die mans doen maar in feite alleen meisjes van 12 kunnen krijgen. |
hij kan trouwens echt TOTAAL niet freestylen.. hoe durft ie dan zo'n freestyle op internet te zetten?
doet me denken aan dat programma idols. |
moehahahaahhaahahhah
zullen we de doostraf dan toch maar weer invoeren? |
whahahahahahahahaha
kvind ut best wel komisch |
Jeeeeezus, check vooral dat neppe-neger-accentje van em :D
We gaan nu verder met gymmen M'n gekke rap gaat weer beginnen We liegen en bedriegen, we kunnen het niet zeggen. We moeten ze omleggen. Ze pikken onze muziek dat maakt mij helemaal doodziek Hahahaha :D |
ze wilde het snel zoog en zoog en zette het stop.... we gaan weer door
|
hij is wel true
|
Hehe, hij is wicked. Had hem al gelezen op het forum van N3uk!.
|
dat ie zoiets op durft te nemen :D
ik weet dat ik het niet kan dus ik probeer het niet eens :D |
ik play chickies als geen ander en niemand anders die het kan weetje mn naam is donn-E kben de grootste MC oftewel freestyle (2X) ik ga het je nu vertellen ik en mn matties gaan uit dan gaan we meestal naar dans.... daar halen we de chickies op we zijn de grootste players van weesp wees maar paraat voor dat een van onze players weer toe slaat we hebben geen medelij we staan elkaar bij zei aan zei helpen elkaar sommige mensen zijn raar maar voor ons is dit het grote gebaar PLAY chickies dat is de motto van ons we doen wat we willen en slikken van die gekke pillen de week zit er op er is weer een nieuwe we zitten op school in de klas we willen weer beginnen met onze lekkere dingen de chickies staan weer in de rij, ze staan te springen om die grote bana?? de eerste tang jah die heet sylvana ze stond weer in de weg ow damn wat heeft zij een pech ze was helemaal van de leg gestoord en wel ze wilde het snel ze zoog enzo zet het stop. we gaan nu verder met gymmen mn gekken rap gaat weer.. beginnen liegen en bedriegen we kunnen het niet zeggen we moeten ze omleggen ze pikken onze muziek dat maakt mij helemaal doodziek nu ben jij je bent vrij rap wat je wilt voordat de koude wereld jou kilt! ze willen je breken door de (miaaauw!) doen ze om je stem te faken je wil hun niet kennen dus begin maar met weg te rennen we zijn de harde players ik en mn matties geen medelij we battlen zei aan zei dat maakt ons vrij en sterk wij players zijn sterk we zijn out ballen lekker Ciao :D |
haha, wel lachen.
Maar kvind Mc Wigger toch beter :D Mc Wigger & DJ Wanna B - Echte Neger.mp3 Wigger - Fuck Osdorp.mp3 Da's pas humor :) (vast wel ergens op kazaa te vinden) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bedoelt die jongen dit echt serieus?!?!?!?......
|
1)vreselijk onenthousiast
2)vreselijk a-gestructueerd 3)vreselijk fout 4) te gek |
DE motto van ons :p
|
Whahaha.. suuppeer
Tuurlijk is dit niet serieus bedoeld anders zouden al die spelfouten er niet in zitten... |
*overweegt om de text: 'ik ben fan van donn-e' in z'n sig te nemen*
|
als ik die foto zo zie, dan zou ik niet raar opkijken als ie het serieus bedoelt
ps. zou ik ook een pleister op z'n wang hebben als ie uitgaat met z'n matties? |
Citaat:
|
Ongeloooooooofelijk! Ik luister 'm nu voor de zoveelste keer en krijg er maar geen genoeg van! Geweldig lied! De vent leeft echt in zijn eigen wereldje volgens mij. Als ik mij niet vergis is die player gewoon Nederlands, dat hoor je anders niet aan zijn accent! En aan die kippestem mag ook wel eens wat aan gedaan worden...
Ow ja , als je goed luistert hoor je het kraken van het briefje waar waarschijnlijk zijn tekst op staat, vonk wel grappig... |
Citaat:
ik denk dat het gewoon zo'n dikke nepneger is |
Citaat:
|
effe luustern
:eek: is dit serieus?? |
vast geen Nederlander....
iig niet 100% dat is DE motto TUUUUUUUUUUURLIJK leer gvd eerst Nederlands als je zoiets gaat opnemen |
Citaat:
|
alsof je daaraan kan zien dat het iemand is die niet puur nederlands is? ik ken zelf ook genoeg mensen waar spelling enzo om te huilen IS...
|
Citaat:
|
Citaat:
http://members.lycos.nl/wdfbak/art-donn-e/donn-e.jpg |
eeej matties check het sig
|
hehe :D
dat zo'n loos topic over donn-e nog 44 reply's krijgt :cool: |
Citaat:
Mwahaha, ik geloof dat ik fan ben :p (y) |
Whehehehe :D WORD TO YO MAMA! sjaba
|
Tss, stelltje fuckaz hierzo!
Wacht maar als ik jullie d'r uit rap tijdens een freestyle battle! Deze freestyle is al twee weken oud man! Ik kan het nu al veel beter! Damn lozas! |
Citaat:
|
Citaat:
:D fo riel! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:06. |