![]() |
te WeiNiG TijD?
Is er bij jullie ook te weinig tijd voor het vak (de vakken) latijn/grieks?
BIj mij schijnt het wel zo te zijn en dat is nogal minder prettig, aangezien ik in ^ gym zit. |
6 gym, that is..
|
Te weinig tijd? Door dubbelgeroosterde vakken enzo bedoel je? Das namelijk een typisch 2e-faseprobleem..
|
neej doordat er vanwege de Tweede fase te weinig uren zijn uitgetrokken. Vanwege KCV en zo. en omdat er dus nu in de 6e maar drie uur in de week latijn is voor me, terwijl er in de oude stijl nog 6 (!) uur per week beschikbaar was. Mn leraar zegt dat heel veel andere scholen er grote problemen mee hebben, dwz. er worden grote problemen verwacht, omdat ze de stof niet af kunnen krijgen.
|
Citaat:
|
heeft voor latijn en grieks samen 6 uur..eigenlijk zou dat 4 geweest zijn, maar omdat ik maar in mijn eentej ben bij grieks en we met zijn tweeen zijn bij latijn zijn we bij de 5de ingedeeld en eisde de leraar dus dat ie meer uur voor 5 en 6 Vwo samen kreeg, anders ging ie er ook op achteruit.
|
Citaat:
Ik heb Oude Stijl gedaan (dit jaar examen) en ik vond 6 uren wel wat overdreven veel, zeker voor Latijn, waar we als examenonderwerp Caesar hadden. Ik heb het hele jaar zowat niets thuis hoeven te doen, vrijwel alles kon in de les. |
nou mn leraar vertelde dat bij een of andere bijeenkomst hij toch wel andere leraren heeft zien huilen, omdat ze gewoon het niet af zullen krijgen, het is dus wel een probleem
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:38. |