Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   ik protesteer!!!!!!!!!! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=283738)

punk mae 19-11-2002 20:53

ik protesteer!!!!!!!!!!

ik heb mijn hanekam afgeschoren en wel om de volgende reden:
ik protesteer ertegen dat onze hele punk-subcultuur verneukt wordt door al die modekutten en dudes die zomaar een hanekam nemen. een hanekam staat nu niet meer waar voor i eerst stond, namelijk je afzetten tegen de rest, schijt hebben aan iedereen enz. een hanekam is nu lief en mooi en bla en is geen protest actie meer!!!!!!klote modekutten!!! daardoor heb ik mijn kam afgeschoren omdat ik weiger vergeleken te worden met een af ander david backham kapsel!!!!!!!!!

dat dit even duidelijk is voor iedereen!!!!!

voor:http://forum.scholieren.com/fotoboek/fotos/2914.jpg
dat alle mode kutten met een zogenaamde hanekam maar spijt mogen hebben van hun daad!!!!!!!!

G-Lo 19-11-2002 20:54

Ah gut.

maantje tuurt 19-11-2002 20:55

:rolleyes: Als je echt overal zo'n schijt aan hebt, zou je hem juist moeten laten staan..

freakjuh 19-11-2002 20:57

je neemt er toch 1 omdat je t mooi vind, niet alleen om anders te zijn? :confused: (n)

boardbabe 19-11-2002 20:58

Je had natuurlijk ook gewoon even kunnen wachten totdat de trend weer was overgewaaid.

WishfulDreaming 19-11-2002 20:58

ONZE punk subcultuur :confused:

strafcorner 19-11-2002 20:59

[kuch] loser,wannab[/kuch]

G-Lo 19-11-2002 20:59

"klote modekutten" ..terwijl jij zelf net zo hard mee doet met de "mode" van je subcultuur..

rodina 19-11-2002 21:00

tralalaaa mamma ik ben niet puberaal
tralalaaa ik lees lekker de fancy ipv de tina
tralalaaa ik ben lekker punk
tralalaaa ik ben lekker punkeriger/altooer dan modehuppelkutjes

Meis grow up

Pharmacon 19-11-2002 21:00

sjeeeeezus...moeten we nu klappen ofzo? ...poser....

rodina 19-11-2002 21:02

had jij trouwens spijt van je hanekam?? Deed je het omdat het mode was? Of omdat je anders niet true genoeg was? Om er bij te horen? Wat was jou filosofie er achter???

! am mE 19-11-2002 21:02

IK PROTESTEER OOK!!

( :rolleyes: )

punk mae 19-11-2002 21:03

Citaat:

strafcorner schreef:
[kuch] loser,wannab[/kuch]
[kuch]vooroordelen[/kuch]
btw heb twee en een half jaar een kam gehad

Mysterons 19-11-2002 21:04

ehm.... hanekammen zijn ZOOOO van eergister...

Pharmacon 19-11-2002 21:05

Citaat:

punk mae schreef:

en dit dan:
Citaat:

dat alle mode kutten
hoe noem je dat dan? een genuanceerde mening?...sjiezus....get a life.... :rolleyes:

strafcorner 19-11-2002 21:05

Citaat:

punk mae schreef:

wie heeft er nu vooroordelen lees je eigen post nog eens door rot toch op... je bent gewoon een zielige desperate poser

G-Lo 19-11-2002 21:06

Citaat:

MoonDance schreef:
ehm.... hanekammen zijn ZOOOO van eergister...
Ja die van haar wel ja :o :p

maantje tuurt 19-11-2002 21:07

Nog een vraagje: Waarom vind jij je zelf wel geregdvaardigd met een hankekam rond te lopen, en andere mensen niet, omdat die nou eenmaal anders zij in jou ogen?
Omdat ze verder niet naar de juiste muziek luisteren? Of de goede kleren niet hebben?

G-Lo 19-11-2002 21:09

Ik denk dat Bertbart momenteel wel in tranen zal zitten vanwege dat laatste zinnetje ... :rolleyes:

[no offence naar bertbart hier voor alle duidelijkheid .. ;) ]

Mysterons 19-11-2002 21:12

Citaat:

Glow schreef:
Ja die van haar wel ja :o :p

:D heel flauw..

Gwen. 19-11-2002 21:14

Citaat:

punk mae schreef:

G-Lo 19-11-2002 21:17

Citaat:

MoonDance schreef:
:D heel flauw..
T'is laat, en dit topic is goed voor m'n humeur (y)

SpiritX 19-11-2002 21:19

LOL :D :cool:

(y)
* komt niet meer bij *

Pharmacon 19-11-2002 21:21

Ik vind dat er wel een slotje op dit zoveelste-kijk-mij-eens-true-wezen topic mag....
Ga dan door de straten lopen shreeuwen hoe true je bent....ps. moe je nie op de barricade staan?

maantje tuurt 19-11-2002 21:25

Waart zou mevrouw de topicstartsster zijn:D

Het blijft verdacht stil...

a new noise 19-11-2002 21:27

zo'n modekam lijkt echt niet heel erg op een punk kam vind ik..

beetje jammer! wat schiet je er mee op? je protest zal niet begrepen worden.

Mysterons 19-11-2002 21:28

Citaat:

Glow schreef:
T'is laat, en dit topic is goed voor m'n humeur (y)

:) ik kon er wel om lachen..

feline 19-11-2002 21:31

Citaat:

punk mae schreef:
ik protesteer ertegen dat onze hele punk-subcultuur verneukt wordt door al die modekutten en dudes die zomaar een hanekam nemen. een hanekam staat nu niet meer waar voor i eerst stond, namelijk je afzetten tegen de rest, schijt hebben aan iedereen enz. een hanekam is nu lief en mooi en bla en is geen protest actie meer!!!!!!klote modekutten!!! daardoor heb ik mijn kam afgeschoren omdat ik weiger vergeleken te worden met een af ander david backham kapsel!!!!!!!!!

dat alle mode kutten met een zogenaamde hanekam maar spijt mogen hebben van hun daad!!!!!!!!

Ga jij maar even afkoelen.

qghp 19-11-2002 21:33

I can't believe that she's more punk than me!
http://www.smileys.nl/images/big/19.gif

Vice 19-11-2002 21:39

jammer van die hanekam (n)

Triloxigen 19-11-2002 21:40

Je bent toch degene die het zelf doet..

Maar die modekutten enzo, hebben heel andere soorten hanekammen :/

sonde..

Jules 19-11-2002 21:42

Citaat:

punk mae schreef:
een hanekam staat nu niet meer waar voor i eerst stond, namelijk je afzetten tegen de rest, schijt hebben aan iedereen enz.
Ik zou zo'n jaren '80 perm nemen als ik jou was, schijt hebben aan iedereen! ANARCHY!!!

raaah 19-11-2002 21:44

ik vind punk mae een sukkel. jij was er sowieso niet bij in '77, en vrij snel daarna zijn de 'echte punkers' afgehaakt omdat van punk een modeverschijnsel werd gemaakt, en dat is het (ook al is het minder populair geworden) gebleven. dat jij dat niet vindt: mij best. maar niemand buiten 'jouw subcultuur' neemt mensen zoals jij uberhaupt serieus, dus get a life.

Stevill 19-11-2002 21:58

weet je trouwens dat de punk look ontworpen is en dus een mode is? Misschien leuk weetje om in het vervolg je uiting wat meer op aan te passen, bij de weg als je echt anders wil zijn mag je wel op mars gaan wonen want alles is al eens gedaan dus en dat mensen vergelijken met de term wannabe :rolleyes: wat wil je dan zijn een don't wannabe but look like it anyway? ieder1 uit zich toch zoals hij wil? dus ieder1 wil iets zijn.

not an addict 19-11-2002 22:01

Citaat:

punk mae schreef:

ik protesteer ertegen dat onze hele punk-subcultuur verneukt wordt door al die modekutten en dudes die zomaar een hanekam nemen.

ja hoe durven ze :shocked: ZOMAAR NOG WEL, zonder reden, niet omdat ze t leuk vionden ofzo, nee ZOMAAR!! :| :|

Citaat:

een hanekam staat nu niet meer waar voor i eerst stond, namelijk je afzetten tegen de rest, schijt hebben aan iedereen enz.
als je echt zo'n "schijt" aan iedereen hebt, waar maak je je dan echt druk om, daarnaast vind k een so called punkhanekam niet te vergelijken met een beckham hanekam maargoed

Citaat:

een hanekam is nu lief en mooi en bla
ja geen actie en punk en riot en alles trashen om te laten zien hoe kut de maatschappij in elkaar zit :rolleyes:

Citaat:

en is geen protest actie meer!!!!!!klote modekutten!!!
modekutten? punkkutten? same difference, laat iedereen toch lekker rondhuppelen met de kleding en t kapsel dat ie zelf wilt... daarnaast; wat wil je dan, dat iedereen net zo punk als jou wordt en we met de hele wereld actie gaan voeren... ach nee daar zijn ze vast niet true genoeg voor dus dat is ook geen optie aight

Citaat:

daardoor heb ik mijn kam afgeschoren omdat ik weiger vergeleken te worden met een af ander david backham kapsel!!!!!!!!!
ge-fe-li-ci-teerd !

Citaat:

oh yeah i'm shoked ( dat dat vanwege je domheid is doet er op dit moment niet toe toch? )

k ga morgen n vette riot beginnen op t schoolplein en al die wannaB david beckham punks helemaal verrot trashen !!

Citaat:

oh yeah they will !! (y) :rolleyesisoverbodigneemikaan:

OriginalMisfit 19-11-2002 22:36

lol @ deze schijt

Wim Wok 19-11-2002 22:51

uitprinten en inlijsten

Black Rainbow 19-11-2002 23:25

mooi zo, hanekammen zijn alleen maar irritant met concerten enzo (wel is achter een echte punker gezeten in de bios? nee? nou dat is bloedirritant), geef het door aan al je andere true'e punkvriendjes, scheelt de andere ook weer een hoop ergenis

Mortischa 19-11-2002 23:31

o

cha0s 19-11-2002 23:45

Citaat:

Black Rainbow schreef:
(wel is achter een echte punker gezeten in de bios? nee? nou dat is bloedirritant),
vandaar dat de mensen achter me in de bios altijd zo lopen te kankeren :D

maar ontopic:
zonde van je kam

ennuhm, strafcorner: [kuch]hoe vaak heb jij al niet geroepen dat je je kam dr af zou halen vanwege soortgelijke redenen?[/kuch]

Horror Kitty 20-11-2002 06:08

Jah, je hebt groot gelijk, hoor. Ik heb ook al mn gothic-kleren weggegooid toen Within Temptation in de top 40 kwam.. :rolleyes:

Zonde van je kam idd..

Hukkie 20-11-2002 08:18

Citaat:

Wim Wok schreef:
uitprinten en inlijsten
Of.... doortrekken..?

*flush*

Ahhhh, wat een heerlijk geluid :)

strafcorner 20-11-2002 08:27

Citaat:

cHa0s schreef:
vandaar dat de mensen achter me in de bios altijd zo lopen te kankeren :D

maar ontopic:
zonde van je kam

ennuhm, strafcorner: [kuch]hoe vaak heb jij al niet geroepen dat je je kam dr af zou halen vanwege soortgelijke redenen?[/kuch]

dat is verder nooit een seriuese beweegreden geweest :)

anonieme_teddybeer 20-11-2002 08:50

uhh punk mae

Punk draait niet om hoe je eruit ziet hoor, je hoort er ook niet bij, het gaat erom hoe je je erbij voelt, en dan boeit het niet hoe je erbij loopt

Shah of Blah 20-11-2002 08:59

hanekammen zijn zooooo passe :D

hahahaha
nee ik vind het eigenlijk jammer van je kam want die foto vind ik bestwel mooi opzich

maarrem..
chaos, als je naar de bios gaat, dan moet je gewoon achterin gaan zitten :)

Shah of Blah 20-11-2002 09:00

Citaat:

anonieme_teddybeer schreef:
uhh punk mae

Punk draait niet om hoe je eruit ziet hoor, je hoort er ook niet bij, het gaat erom hoe je je erbij voelt, en dan boeit het niet hoe je erbij loopt

nou ik denk dat het (zeker tegenwoordig) ook wel degelijk een deel gaat om hoe je erbij loopt.. anders vond ik nare man nu heel erg punk bijvoorbeeld :)

S 20-11-2002 10:15

Wat een doos zeg... :p

S 20-11-2002 10:15

Citaat:

punk mae schreef:

voor:http://forum.scholieren.com/fotoboek/fotos/2914.jpg

Doos. :cool:

eztah 20-11-2002 10:17

Citaat:

Shah of Blah schreef:
nou ik denk dat het (zeker tegenwoordig) ook wel degelijk een deel gaat om hoe je erbij loopt.. anders vond ik nare man nu heel erg punk bijvoorbeeld :)
Lol hehe :D:D

dieselgirl17 20-11-2002 10:29

triest!!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:33.