![]() |
Asperger
Is er hier iemand die dat heeft?
|
Uitleg: dat is een vorm van autisme.
Volgens mij zijn er wel mensen die dat hebben. Zie de Search en zoek dan naar 'autisme' en 'asperger' op het Psychologie forum. |
waarschijnlijk heeft mijn pa daar een vorm van
ikzelf zit wel een heel klein beetje in hetzelfde spectrum (als je dat een beetje breed neemt) |
Grote kans dat ik het heb.......mijn kinderpsycholoog dacht dat ik het kon hebben....maar toen was het nog niet helemaal duidelijk.Maar mijn huidige psychiater denkt dat ik het wel heb....het syndroom van asperger :(
|
Ik ben een 17-jarige jongen met Asperger. Als een van jullie met me wil praten kan je me toevoegen aan je msn: erikromijn123@hotmail.com
|
Het autistische spectrum is heel breed en mensen die hier reageren en 'denken' het te hebben of bij een psycholoog lopen die het 'vermoedt', vallen - als ze het al hebben - onder de lichtere vormen.
Ik vind het persoonlijk onzinnig om je eventuele sociale problemen een naam te geven teneinde het daarop te schuiven. Mijn advies: loop het lijstje van kenmerken af, schrijf op wat je herkent en probeer daaraan te werken. Het is niet onoverkomelijk. Desnoods vervang je je gebrek aan emotioneel inzicht door ratio. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:03. |