Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Verlang jij ooit wel eens naar iemand anders dan je geliefde? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=284055)

*Ikjeee* 20-11-2002 10:33

Verlang jij ooit wel eens naar iemand anders dan je geliefde?

Dan bedoel ik sexueel.En zo ja wat doe je daar dan mee? Blijft het bij verlangen of zou je ook vreemdgaan?

dark spirit 20-11-2002 10:35

Niet zo'n last van.
heb ik 1 keer gehad, toen heb ik het uitgemaakt en ben verder gegaan met de jongen waar ik naar verlangde (nu al 1,5 jaar)

Tactic 20-11-2002 10:42

Vreemdgaan zou ik mezelf niet kunnen vergeven.

Uiteraard kijk ik wel eens naar andere meisjes, maar daar blijft het ook bij. Zij kijkt ook wel naar andere jongens en daar blijft het ook bij (ik vertrouw haar daar 100% in, eerst niet, maar nu wel).

Vertrouwen he...

)Vampje( 20-11-2002 10:44

Mmm, niet over sex met een ander terwijl we alleen zijn, maar het lijkt me nog steeds te gek om eens een triootje te hebben met mijn vriend en een ander.. Maar dat kan ik vergeten, eigenlijk ook wel logisch. Ik ben gewoon té ruimdenkend en dat botst wel eens..

sas_andrea 20-11-2002 12:27

Nee absoluut niet. Heb daar echt geen behoefte aan. Ik kan t me niet eens voorstellen met een ander te doen. Ik moet echt van iemand houden voor ik met iemand naar bed kan gaan. En ja, mn vriend is mn grote liefde dus ik wil alleen maar hem. *zwijmel* :)

~Dark Voice~ 20-11-2002 15:12

Ik kijk wel eens naar andere jongens, hoewel ik toch vaker naar meisjes kijk, en dit zal mijn vriend ook vast wel doen. Fantaseren doet ie ook, ik bedoel, hij kijkt ook wel pr0n, dus dat zal vast wel. Ik fantaseer ook heel soms wel(kijk zelf geen pr0n), hoewel ik meer de toekijkende rol aanneem als ik fantaseer. Maar anyway, ik denk dat veel mensen wel fantaseren over een ander, maar dat dit verder niets te maken heeft met wat iemand daadwerkelijk wil, en zolang het bij fantaseren blijft is er naar mijn mening niets aan de hand.

Dusjcrib 20-11-2002 15:19

Ik verlange wel es naar iemand anders, ik fantaseerde ook wel eens over iemand anders. Ik denk hij ook wel. Ik deed er niks mee, en dat zou ik ook niet doen. Maar fantasie is alleen maar een mooie gift, jammer dat niet te gebruiken toch?

Tox 20-11-2002 17:32

Denkt dat iedereen weleens verlangt, dat ligt gewoon in je aard, en het is aan jezelf wat je er mee doet.

spacegirl 20-11-2002 21:31

kort maar krachtig: NEE

en daarmee vervallen de andere vragen ook :)

~Sjeherazade~ 20-11-2002 21:48

Ja dat gebeurt wel, maar ik doe er niets mee...Ik ben er trouwens zeker van dat dat voor hem ook geldt...
Ik zou van hem wel mogen, maar ik wil er (nog) geen gebruik van maken...(Hij is een stukje ouder dan mij en hij vindt dat, als ik met andere jongens wil experimenteren, ik dat moet kunnen doen. Hij zou het zichzelf immers niet vergeven dat ik niet gewoon 'jong en losbandig' heb kunnen zijn nu ik achttien ben...)

Esmée 21-11-2002 08:02

Tja ik heb nog steeds ogen in mijn hoofd dus ik kan er niks aan doen dat ik wel naar andere jongens kijk, en tuurlijk als het om een hele mooie jongen gaat dan denk ik ook gewoon van zo, knappe gast.. en dat zal hij vast ook wel hebben, lijkt me normaal. Maar dat zegt verder helemaal niks over mijn gevoelens voor mijn vriend want die blijft toch de nummer 1 en ik zou ook totaal geen behoefte hebben aan iemand anders :) Dus ja het komt wel eens in me op maar niet dat ik er iets mee zou willen doen.

Alicia Silverstone 21-11-2002 08:35

Nou ik heb nooit gehad dat ik graag sex wou met bepaalde mensen die ik kende ofzo, terwijl ik een vriendje had.
Ik heb altijd (goh kom ik weer met m'n verhaal :D) dat ik jongens niet sexueel aantrekkelijk vind als ik er niet verliefd op ben.
Tis wel zo dat ik graag sex met een meisje zou willen hebben dus wat dat betreft verlang ik dan wel naar iemand anders als ik een vriend heb. Maar dat heb ik nog nooit gedaan, meer omdat ik geen idee had met wie :p Maar van m'n vriendje had het toen op zich wel gemogen.

afrobitch 26-11-2002 20:05

Nee, ikke ben heel blij met mn vriend ennik zou zeker niet naar een ander verlange...
En als het al zo zou zijn zouk zeker niet vreemdgaan....NEVER!

miss_loves_you 27-11-2002 17:31

als ik jouw was zou ik je vriendje dumpen..... je gebruikt hem alleen maar das ookz o lullig....... en je houd meer van iemand anders dus probeer hem te krijgen.,.... en als je hem niet kan krijgen nou dan dump je je vriendje toch niet en probeer die ander dan zo snel mogelijk te vergeten

~*InDo SHorTy*~ 27-11-2002 18:21

Ik heb echt noooooit de drang om met een ander te gaan, ik denk er eigenlijk ook nooit aan :rolleyes:

lake bodom 29-11-2002 13:27

ik heb t wel :S

kzou t alleen helemaal niet leuk vinden als hij dat had... maar dat heeftie vast wel

StefanLovertje 29-11-2002 13:50

ik niet, 'k heb het heerlijk zo :)

Optima 29-11-2002 21:43

ja, maar daarvoor is je fantasie.

Ik droom zo vaak over het onmogelijke, en de mens zo ook erg gefrustreerd raken als er niet zoiets was als dromen.

In werkelijkheid zou ik het uit mijn hoofd laten, en eerlijk gezegd is de behoefte er dan ook helemaal niet om met iemand anders te beginnen. Ik word al in alle opzichten goed voorzien :)

a new noise 29-11-2002 22:26

het is niet meer dan logisch dat je ook naar anderen kijkt
maar VERLANGEN is een te groot woord

ben vrijgezel (al veel tel lang trouwens) trouwens... :p

moenbase 30-11-2002 15:31

Citaat:

dark spirit schreef:
Niet zo'n last van.
heb ik 1 keer gehad, toen heb ik het uitgemaakt en ben verder gegaan met de jongen waar ik naar verlangde (nu al 1,5 jaar)

Jeetje, maar uhm, jullie wisten dus wel al vanelkaar dat jullie naar elkaar verlangde neem ik aan?
Je nam niet het risico door het eerst uit te maken, en daarna pas die andere jongen leren kennen waar je gek op was/bent?

frotje 30-11-2002 18:46

wat is het verschil tussen vrijen met een ander dan je partner en het verlangen naar het vrijen met een ander dan je partner??

Chloe Siere 30-11-2002 19:13

als t slechter gaat heb k er wel eens last van, maar besteed er dan verder niet zoveel aandacht aan en het blijft dus bij verlangen.

Optima 30-11-2002 19:50

Ben Affleck, Keanu Reeves...

waarom niet?

Severus 30-11-2002 23:42

Nee, nooit. Natuurlijk check ik wel mensen uit, en vind ik mensen aantrekkelijk.... maar ik heb nog nooit sexueel gezien naar iemand anders verlangd. Dat zou ik ook nooit doen ook, laat staan vreemdgaan. Dat vind ik ongehoord, en oneerlijk tegenover je geliefde.

Ripper

Dotcom 30-11-2002 23:44

Het kan gebeuren natuurlijk, maar daar moet je je dan vanaf zetten vind ik.

bracelance 30-11-2002 23:55

nee!

*blue angel* 01-12-2002 13:23

bij één iemand heb ik zo iets van "hoe zou het met hem geweest zijn?", weet je? (ik was nog maagd toen ik m'n vriend leerde kennen, vandaar...) ik ben wel érg nieuwsgierig, want ik denk dat dat lichamelijk ook best goed geklikt zou hebben, lekker passioneel enzo ;) maar ik zou N O O I T mijn relatie op het spel zetten uit nieuwsgierigheid! m'n vriend is en blijft m'n nummer één hoor... geestelijke verlangens gaan boven lichamelijke nieuwsgierigheid.

xxx

miss_loves_you 04-12-2002 14:53

ja en dat blijft bij verlangen

beestje 04-12-2002 16:29

ja bij mijn exvriendje.... naar mijn huidige vriend en in het begin ook wel eens naar anderen, niet eens naar een specifiek iemand :o

maar nu helemaal niet meer, als ik eraan denk dat ik zelfs met een andere jongen zou dansen hoeft het voor mij niet...

Onlyme 05-12-2002 10:27

Nee.

Piccola 05-12-2002 16:29

Ja, bij mijn exvriend had ik dat.. Toen verlangde ik naar Marco.. Dat verlangen was alleen op meerdere gebieden, niet alleen seksueel.. Heb het uiteindelijk uit gemaakt met die jongen o.a. vanwege Marco dus..

mood indigow 05-12-2002 17:44

jah maar das in principe vrij onschuldig..

ik ga er ook niet aan toegeven ofzow..

hmmz.. :o

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:27.