![]() |
strange, but true
Ik ben raar,
dat is waar, en ik heb een schaar, vind je dat niet naar? Ik hoop van niet, anders lijk ik op zwarte piet. Ik zie je snel, want wij spelen nog een spel, en dan geef ik je een kus, mijn lieve kleine bus. altijd heb ik van je gehoudt want jij gaf mij goud, ik ga stoppen , want ik moet mijn boterham in mijn mond proppen. |
Owkeeee.... Vreemde bui? Wel grappig :P
|
vreselijk
|
Ik heb dit niet geschreven echt niet!
Die andere ook niet. Ik zat vandaag tot het 6de uur op school. Dat is half 3. Ik had geen tussenuren en dus kan ik het niet geplaatst hebben om half 1. Echt niet. Iemand moet mijn wachtwoord gekraakt hebben, en mij erg niet leuk vinden. Maar zo iets vreselijks kan ik niet eens schrijven. Iets vergelijkbaars? Maar nee, echt niet. Zelfs niet voor de grap. Ik bedoel ik ben heel serieus over mijn schrijfsels. Ook al zijn ze niet allemaal even goed. Dat weet ik ook wel. Maar zo bar slecht? Vergeef me. Ik weet niet wie het is, maar oh, als ik weet wie, krijgt hij/zij binnen de kortste keren een lekker virus opgestuurd. Met de vriendelijke groeten van mij. En een advies om een nieuw moederbord te kopen daarna, natuurlijk. |
verwijder ze dan?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:53. |