![]() |
graduated fool???
ik hebum en I love it!!! wa vinden jullie ervan???
het nieuwe album van anouk dus. :p |
Vermeld er ff bij dat het nieuwe album van Anouk gaat...
Ken het album nog niet, Everything, de single vind ik wel een goed nummer |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmm heb alleen nog de nieuwe single gehoord, ben benieuwd :)
|
Ik moet hem nog kopen, slecht hè?
:( Krummeltje |
Ik ken um niet, zal wel even wat downloaden ervan. Everything vind ik iig echt super (y)
|
Citaat:
|
ik ben nu blut, maar ik ga m zeker halen als ik geld heb!!!tenzij ik m van sinterklaas krijg natuurlijk :)
|
ooooh ja ik vind everything vet goei!! ben nu ook blut, maar ik ga t album zeker kopen als ik geld heb.... ik geloof dat ik ook nog wel ergens een freebees-pas heb met nog wat er op... nog nooit gebruikt... kan je dat eigenlijk nog wel gebruiken? zo ja dan koop ik de cd... :D
|
leuk leuk leuk :)
|
ja ik hebbem ook, maar ik vind m een beetje tegenvallen, vind de andere 3 cd's veel beter, mja kga wel weer naar concert 15 april :) mja kheb m nog niet heel geod geluisterd dus ik vind m strax vast nog veel beter :)
|
die single rockt best wel
|
everything is een gaaf liedje:) ben blij dat ze weer trug is, ik vind haar echt koel:) wil het album wel maar heb geen geld;) hopelijk heeft sint of de kerstman medelij;)
|
hoe duurr is zo'n cd dan eigenlijk?
Zou 't ech nie weten sinds ik alleen maar brand...hmm eik laat branden |
Bij de Media Markt is ie 10 eurotjes (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die single is dus best wel OK!
|
Citaat:
en je kunt m niet branden want hijs beveiligd (tenminste dat staat er wel op) |
Ik vind Anouk maar een stomme trut...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind anouk helemaal klote.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb geen smaak.
|
Citaat:
|
ik moet 'm kopen
|
ik heb een paar nummers beluisterd, maar ik vind er niets vernieuwends of origineels aan.
gewoon de standaard rock nummers zoals altijd. het word tijd dat ze eens iets leuks gaat doen met haar stem, en met wat muzikaal hoogstaandere riedeltjes komt. :o maar ja ze schrijft niet alles zelf natuurlijk desnoods gaat ze gitaar spelen ofzo.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb vandaag voor iemand gehaald bij de Mediamarkt voor 10 euro.
Keuze uit 2 hoesjes, zwart en wit/transparant. |
kort en eigenlijk een beetje saai album....
|
Citaat:
Citaat:
Everything vind ik een sterke single, zal de rest binnenkort eens checken. |
Citaat:
..als je goede muziek kende charmante en diepzinnige signature trouwens. |
Citaat:
|
Citaat:
het is toch veel leuker als je me op je eigen manier de pan in hakt trouwens? knipogen vind ik overigens erg intimiderend, dus wil je daar ogenblikkelijk mee ophouden? |
Citaat:
mijn eerste singeltje was van Anouk en zelfs met mij is het nog goed afgelopen. :) ja ik kocht singels ja! |
Citaat:
de reactie is ook niet aan jou gericht, en ik bedoel het ook verder helemaal niet vijandig.. ik ging eerst in op jouw reply, waarin je wat zei over 'muzikaal hoogstaande riedeltjes', waarop ik weer zeg dat Anouk toevallig leuke plaatjes (voor sommige dan ;)) op de markt kan brengen dánkzij de muzikanten om haar heen.. (en nee, ik weiger te stoppen met knipogen.. :)) |
Citaat:
|
Citaat:
mijnes was ook 23 euro, maar dat kwam omdat ik m via bol.com heb besteld omdat ik m meteen wou hebben en geen zin had om naar de stad te gaan ;) mja khad beter ff kunnen wachten had me weer 8 euro gescheeld ofso :s mjaaaa... |
Citaat:
http://www.polydor.de/STERNEN/img/reim.jpg Citaat:
|
Hail (to all of us) is echt geweldig...die doet me ook echt wat...echt super mooi..
De andere nummers klinken ook goed (net zoals altijd :D) |
Citaat:
|
minder als de vorige albums
|
Bij Gus issie gratis
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:24. |